Når man læser til SSH og bagefter SSA - Må man så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Okey, så er jeg med igen... Tak for hjælpen... 

Det var så lidt.

Den regel var nemlig sprit ny da jeg læste på hjælperen (første gang '08) . Så der var en del der kom i klemme :s Jeg kunne selv ha været en af dem, hvis ikke min praktik-chef fra grundforløbet havde fortalt mig det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Det var så lidt.

Den regel var nemlig sprit ny da jeg læste på hjælperen (første gang '08) . Så der var en del der kom i klemme :s Jeg kunne selv ha været en af dem, hvis ikke min praktik-chef fra grundforløbet havde fortalt mig det..

Ah okey... Mente nok der var et eller andet... Skulle lige forstå det helt korrekt... 

Anmeld

21. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Ah okey... Mente nok der var et eller andet... Skulle lige forstå det helt korrekt... 

Men alt held og lykke med udd. Håber du kommer ind

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Men alt held og lykke med udd. Håber du kommer ind

Vejlederen lovede mig allerede en plads da jeg ringede og snakkede med hende... Hun sagde at der er ikke så mange som søger ind på hjælperen mere som der var før i tiden... 

Skal søge ind her til Maj... 

Tusind tak... 

Anmeld

22. februar 2012

Lady Marion <3

Du ved godt det nærmest er en 37 timers arb. uge at tage uddannelsen ikke ? De mdr du er i praktik der arb du 37 timer pr uge   Mere så du ikke tror du kan nå at arbejde en masse ind ved siden af

Anmeld

22. februar 2012

Christina.78

Hæhæ, hvilken skole skal du på?

Anmeld

22. februar 2012

Mira0911

Thea. skriver:

Du ved godt det nærmest er en 37 timers arb. uge at tage uddannelsen ikke ? De mdr du er i praktik der arb du 37 timer pr uge   Mere så du ikke tror du kan nå at arbejde en masse ind ved siden af

Det er jeg godt klar over... Et par weekend vagter i en butik om måneden kunne være rart... 

Anmeld

22. februar 2012

Mira0911

Christina.78 skriver:

Hæhæ, hvilken skole skal du på?

Silkeborg... 

Anmeld

22. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Vejlederen lovede mig allerede en plads da jeg ringede og snakkede med hende... Hun sagde at der er ikke så mange som søger ind på hjælperen mere som der var før i tiden... 

Skal søge ind her til Maj... 

Tusind tak... 

Wouw du heldig så..
Sidst jeg hørte i fra Skive står folk i kø til hjælperen..
Og Det kunne tydelig ses efter som vi var 3 klasser, og over halvdelen i alle klasser var fra Viborg kommune..

Men super fedt.

Anmeld

22. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Wouw du heldig så..
Sidst jeg hørte i fra Skive står folk i kø til hjælperen..
Og Det kunne tydelig ses efter som vi var 3 klasser, og over halvdelen i alle klasser var fra Viborg kommune..

Men super fedt.

Ja det er fedt... Fik også bekræftet af en veninde at der ikke er særlig mange ansøgere... Da hun sidder i bestyrelsen på skolen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.