Når man læser til SSH og bagefter SSA - Må man så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Mira0911

sil2004 skriver:

Altså vagter hos kommunen.

Ja det kan man vel også under ssh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

sil2004

Mira0911 skriver:

Ja det kan man vel også under ssh 

Hvis man er ssa-elev i den kommune, hvor jeg er ansat, kan man kun tage vagter ved siden af udd. (på plejehjem eller hjemmepleje) hvis man er Regionsansat.

Tror heller ikke man kan som ssh, da det har noget med timer og økonomi at gøre.  

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

sil2004 skriver:

Hvis man er ssa-elev i den kommune, hvor jeg er ansat, kan man kun tage vagter ved siden af udd. (på plejehjem eller hjemmepleje) hvis man er Regionsansat.

Tror heller ikke man kan som ssh, da det har noget med timer og økonomi at gøre.  

Okey... Men hvis nu jeg vælger at have en fritidsjob ved siden af med et par vagter pr. uge - Det kan man vel godt? 

Anmeld

20. februar 2012

sil2004

Mira0911 skriver:

Okey... Men hvis nu jeg vælger at have en fritidsjob ved siden af med et par vagter pr. uge - Det kan man vel godt? 

Ja så længe det ikke er ved kommunen. Men ved altså ikke om det er sådan alle steder.

Da jeg var ssa-elev, var super glad for det sted, jeg var i 2. praktik, og ville gerne have extra vagter der, men kunne ikke lade sig gøre, da det også var kommunalt.

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

sil2004 skriver:

Ja så længe det ikke er ved kommunen. Men ved altså ikke om det er sådan alle steder.

Da jeg var ssa-elev, var super glad for det sted, jeg var i 2. praktik, og ville gerne have extra vagter der, men kunne ikke lade sig gøre, da det også var kommunalt.

Okey.. så er det nemmeste vidst bare at tage et job f.eks i en butik eller noget... For at få lidt ekstra ind, elevlønnen er ikke særlig høj... 

Anmeld

20. februar 2012

Findusinde

Det er kun hvis man er regions ansat man må tage ekstra vagter. Det andet er Niks pille hvis man er kommunal ansat.

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Findusinde skriver:

Det er kun hvis man er regions ansat man må tage ekstra vagter. Det andet er Niks pille hvis man er kommunal ansat.

Jeg tror jeg skal have det uddybet... Når jeg starter på uddannelsen til ssh (Er blevet lovet en plads til September)  - Så bliver jeg ansat ved kommunen? Er det sådan det skal forståes? 

Og så må jeg overhovedet ikke have et fritidsjob ved siden af? 

Anmeld

20. februar 2012

Linsi

jeg tog ekstra vagter i weekender, både på hjælperen og assistenten. Da jeg var på assistent uddannelsen arbejdede jeg skiftevis på min afd. på sygehuset, og i et vikarbureau med hjælperløn. + en masse gode tillæg som vikar. Du må dog ikke tjene løs ellers tager de noget af din elevløn. Du skal jo køre over dit hovedkørt mht, elevløn. 

Anmeld

20. februar 2012

Linsi

og jo du må arbejde ved siden af både kommunal ansat eller regional.

Anmeld

20. februar 2012

sil2004

Lindi skriver:

og jo du må arbejde ved siden af både kommunal ansat eller regional.

Den går ikke hvor jeg kommer fra, kunne selvfølgelig arb. region, da jeg var kommunalansat, men ikke i kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.