Når man læser til SSH og bagefter SSA - Må man så??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

sil2004

Mira0911 skriver:

Okey.. så er det nemmeste vidst bare at tage et job f.eks i en butik eller noget... For at få lidt ekstra ind, elevlønnen er ikke særlig høj... 

Hvordan er reglerne for voksenelevløn? Er der ikke mulighed for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Mira0911

sil2004 skriver:

Da jeg ikke har 1 års erfaring kan jeg ikke få voksenelev løn.. 

Anmeld

20. februar 2012

sil2004

Mira0911 skriver:

Jeg tror jeg skal have det uddybet... Når jeg starter på uddannelsen til ssh (Er blevet lovet en plads til September)  - Så bliver jeg ansat ved kommunen? Er det sådan det skal forståes? 

Og så må jeg overhovedet ikke have et fritidsjob ved siden af? 

Ja du er ansat ved kommunen, og du må gerne have job ved siden af, men bare ikke ved kommunen (sådan er det hvor jeg kommer fra).

Anmeld

20. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Nu er planen at jeg vil læse til SSH og SSA når min barsel er slut... 

Undervejs under uddannelsen på dem begge, må man så overhovedet have et par vagter f.eks på en plejehjem hvad det nu ellers måtte være? 

Synes bare jeg tit har hørt at det må man ikke? Eller er det i mine drømme der bliver sagt det at man ikke må det!? 

Tja er der regler for det? 

Når du læser til SSH må du gerne tage ufaglærte timer, MEN i en anden kommunen end den du er ansat af, til at læse i.. !!!!
Når du læser til SSA må du gerne arbejde som, SSH i samme kommune som du er ansat til at læse SSA a...

Anmeld

20. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

sil2004 skriver:

Voksen elevløn er blevet strammet ! og den skal tages op til overvejelse, så den er ikke en trøst mere..

Det samme gælder en jobplan. Den er så til gengæld fjernet helt fra disse to uddannelse, da man er ansat på 37 timer/ugen..

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Når du læser til SSH må du gerne tage ufaglærte timer, MEN i en anden kommunen end den du er ansat af, til at læse i.. !!!!
Når du læser til SSA må du gerne arbejde som, SSH i samme kommune som du er ansat til at læse SSA a...

Puh jeg synes godt nok det er indviklet alt det der... 

Jeg skal egentlig bare vide om jeg f.eks kan have vagter i en butik når jeg læser...

Anmeld

21. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Puh jeg synes godt nok det er indviklet alt det der... 

Jeg skal egentlig bare vide om jeg f.eks kan have vagter i en butik når jeg læser...

En butik.- Jamen så er der overhovedet ingen ko på isen!!
Det må du gerne..

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

En butik.- Jamen så er der overhovedet ingen ko på isen!!
Det må du gerne..

Oki... Men jeg hvis nu f.eks selv søger fritidsjob ved et plejehjem som hvis jeg søgte i en butik , så dur det ikke`? 

Anmeld

21. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Oki... Men jeg hvis nu f.eks selv søger fritidsjob ved et plejehjem som hvis jeg søgte i en butik , så dur det ikke`? 

Du må gerne arbejde i butik. Det er dit eget valg, men så snart det er inde for samme fag du søger fritidjob ved går den ikke i samme kommune.

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

LouiseVous skriver:

Du må gerne arbejde i butik. Det er dit eget valg, men så snart det er inde for samme fag du søger fritidjob ved går den ikke i samme kommune.

Okey, så er jeg med igen... Tak for hjælpen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.