Lukker du døren når baby bliver puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
min søn er 8 mdr og 2½ uge

ja døren bliver lukket herhjemme, men det er primært fordi vi ikke vil have at kattene skal være i soveværelset, ellers havde vi haft døren åben, da han sover lige godt om der er åben eller lukket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Isabella_mor

villads har sit eget værelse.. og der lukker vi døren på klem til han sover og så går vi ind og lægger ham ordenligt og giver ham dynen på.. (han liggewr altid og mosler rundt inden han faldet i søvn og tit ligger han ovenpå dynen og alle sine bamsder osv så der går vi lige ind og ligger ham så han ligger ordenligt) og så lukker vi døren til vi selv går i seng også åbner min kæreste døren på klem når han tager på arbejde så jeg kan høre hvis han vågner.. indtil for 1 mdr siden havde vi babyalarm på børneværelset men det er slet ikke nødvendigt nu.

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

Nej, ikke helt og har aldrig gjort det

Anmeld

25. februar 2012

Rødhætte

Maja_4000 skriver:

Har stemt nej .. Men vi stiller den på klem

Hvis vi har gæster bliver den lukket og alarmen sat til (:

Samme her!

Anmeld

25. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Lige siden han var ½ år har han sovet med lukket dør og med baby alarm tændt...

Anmeld

25. februar 2012

lisesp83

FruStolpe skriver:

Når vi har puttet, sætter vi døren på klem. Men det gør vi for at vi ikke vækker hende når vi kigger ind til hende og måske lægger dynen over hende når vi selv går i seng....

Det samme gør vi.

Døren på klem, så man snildt kan gå ind og smide dynen på, inden vi selv går i seng.

Anmeld

25. februar 2012

Silja&Noam

Silja er 2 år og 8 mdr og vi har aldrig lukket hendes dør.. Jeg har aldrig selv døren lukket når vi sover, det bryder jeg mig ikke om.. Kan bedst li at jeg kan høre hende. Og nu er hun så stor at hun selv siger vi ikke må lukke døren.. Hun har sådan et godt sovehjerte at selv om vi har gæster eller vi går forbi hendes dør (vores gulv knirker helt vildt) ja så reagere hun aldrig   vi bor også ud til en stor vej og om natten kører der store lastbiler forbi hendes vindue og hun hører det ikk.. De larmer os ret voldsomt

Anmeld

25. februar 2012

Palaja

Vi sover alle i samme rum. Døren står på klem indtil jeg går i seng, og så bliver den lukket. Men har stemt NEJ

Anmeld

25. februar 2012

2babygirls

Stéphanie skriver:

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

fra Stéphanie

Vi lukker hendes dør, men vores står åben. Der er mega lyt i vores hus så vi hører hende med det samme.

Anmeld

25. februar 2012

2babygirls

Stéphanie skriver:

Hvad gør/gjorde i?

fra Stéphanie

Vi lukker hendes dør, men vores står åben. Der er mega lyt i vores hus så vi hører hende med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.