Lukker du døren når baby bliver puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

sarahb

Ja den er helt lukket og har været siden de begyndte at sove på deres værelse som 4 mdr.
Når vi putter er den på klem men så snart vi går ud af værelset lukkes den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Laulund87

Har stemt blankt for hendes egen dør står på klem og så er døren op til resten af huset lukket.. Og babyalarm tændt.

Anmeld

19. februar 2012

twinboys

Her har vi aldrig lukket nogle døre... Og ja de har sagtens kunne sove alligevel...

Anmeld

19. februar 2012

Mette 28

Ved begge unger 4 1/2 år og 10 mdr. Bliver døren skubbet i.. Kan ikke lide at lukke den helt men på klem er helt fint.. 

Anmeld

19. februar 2012

Krussedulle

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Kun på klem Storm har værelse, med dør ind til vores.. Og de ligger på 1 sal, så vores dør er altid mere åben så vi kan høre ham og vi lukker den heller ikke når vi går i seng..

Anmeld

19. februar 2012

Valle81

Jeg har stemt blankt da det er lidt forskelligt. Når de bliver puttet til natten så nej, der står nden på klem, når vi går i seng åbner vi den halvt op. Hvis vi har gæster så lukker jeg døren til, men først når de sover helt:0)

Når Anton sover til middag i weekenden lukker jeg døren helt til når han er faldet i søvn. Der kan være meget uro her der der er 3 børn mere og os to voksne.

Skal siges at vi altid kan høre dem, dørene er ikke tykke og lejligheden ikke stor:0)

Christina

Anmeld

19. februar 2012

Puttemusen93

ja. jeg lukker døren helt, fordi han skal vide når der er puttet og sagt godnat så er det nu vi sover

Anmeld

19. februar 2012

Clisolka

Jeps, døren bliver lukket. Der er meget lydt i lejligheden i forvejen, så hvis hun skal have en chance for at falde i søvn, så skal døren lukkes - så slipper vi også for at kattene vækker hende 

Vi skal sagtens høre hende. 

Anmeld

19. februar 2012

Mor-til-asta-09

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Nej vi lukker ikke døren.. den står på klem, og det gør den om der er gæster eller ej..

Anmeld

19. februar 2012

*Sofie*

Nej!

Døren står åben når hun er blevet puttet og først når hun er faldet i søvn lukker jeg den lidt til. Den er aldrig lukket helt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.