Lukker du døren når baby bliver puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

lilledittemor

Min datter er 8 uger og døren står på klem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

modesty

Ja, vi lukker døren da han sover op mod køkkenet, hvor vi bevæger os en del rundt efter hans sengetid. Har altid babyalarm på ham - hvis vi ikke havde det, ville døren selvfølgelig være åben. Han er 4 mdr.

Anmeld

21. februar 2012

MorDk

Nej...men døren til hans værelse og døren til stuen står begge på klem

Anmeld

21. februar 2012

MorTil4<3

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

her er vi nød til at lukke den

vi har desværre en kat der elsker at skal ind og drille så her er det bare en nødvenighed, ellers havde vi nok ikk gjort det

Anmeld

21. februar 2012

sommerfuglen82

Her har vi aldrig lukket dørene helt når børnene er blevet puttet eller sover, men det havde jeg nok gjort hvis vi havde boet i et plan og så evt brugt en alarm. 

Anmeld

21. februar 2012

Hvem?

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Døren står på klem indtil dem begge

Anmeld

21. februar 2012

Ansemusen

Nej ikke lige når vi har puttet, fordi det larmer, når vi åbner døren ind til ham, når vi skal tjekke om han sover og lægge dynen på. Men senere lukker vi

Anmeld

21. februar 2012

lycly

Jeg lukker døren helt og sætter alarm til Vi bor i en 2 værelses så hvis jeg ikke lukker døren, så vågner hun bare jeg begynder at vaske op

Anmeld

21. februar 2012

Saram

Jep, den bliver lukket, Har den gjort alle dage. Vi bor dog også i en to-værelses, så vi kan nemt høre hende også uden babyalarm.. Hun ville simpelthen ikke på lukket et øje hvis den ikke var lukket.

Anmeld

21. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kunne ikke drømme om, at lukke døren ind til nogle af mine 3 børn.. Det skaber tryghed for dem, at de kan høre os nusse rundt og at lyset er tænd i gangen.. de har ingen problemer med at falde i søvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.