Lukker du døren når baby bliver puttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Lukker du døren indtil soveværelse/værelse når du putter baby

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.889 visninger
52 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Stéphanie

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Maja_4000

Har stemt nej .. Men vi stiller den på klem

Hvis vi har gæster bliver den lukket og alarmen sat til (:

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

når jeg har puttet og sagt godnat, ja så bliver døren lukket..

han kan slet ikke sove ellers, da hans dør til værelset ligger lige op af mit tv..

Anmeld

19. februar 2012

Gittemor09

nej, det gør jeg ikke... 

for der er ingen dør  

men et gardin... 

Hun har dog sit eget værelse... men moren er slet ikke parat til at lægge hende derind endnu

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

vi lukker med alarm sat til.. hun er 11 måneder.. er først nu her vi er begyndt på det

Anmeld

19. februar 2012

MLT

Vi sætter døren på klem, så vi bedre kan høre hende, hvis hun giver lyd fra sig.. Hvis vi lukker den helt, er jeg bange for, at jeg ikke kan høre hende fra vores soveværelse

Anmeld

19. februar 2012

FruStolpe

Stéphanie skriver:

Ja det er jo et ret ligetil spørgsmål, men i får lige forklaringen på det.

Vi sidder her hjemme nu og har en diskussion om hvorvidt døren til soveværelset skal lukkes når Xander bliver puttet.

Hvad gør/gjorde i?

Xander er 8 måneder og 11 dage 

fra Stéphanie

Når vi har puttet, sætter vi døren på klem. Men det gør vi for at vi ikke vækker hende når vi kigger ind til hende og måske lægger dynen over hende når vi selv går i seng....

Anmeld

19. februar 2012

Mumto3

vores den ældste er nu lige blevet 8 år. Alle vores børn sover med døren på klem, jeg kunne slet ikke forestille mig andet. Jeg vil gerne kunne høre børnene (det sker jo af og til de bliver syge, skal kaste op osv. Det er sjældent, måske 1-2 gange om året, men jeg vil gerne kunne høre det alligevel)

Vores børn har aldrig prøvet andet end åben dør/dør på klem, og jeg tror da bare de synes det er hyggeligt at ligge og falde i søvn til lyden af vi pusler rundt ude i køkkenet osv.

Anmeld

19. februar 2012

K&S

Her står døren på klem ind til Anton og ligeså ind til stuen - han skal gerne kunne høre os for at kunne falde i søvn :-) 

Anmeld

19. februar 2012

MyLittleBaby

Ja, jeg lukker døren.

Hun skal vide at det er nu hun skal sove, og jeg vil ikke forstyrre hende ved at rende forbi hendes dør hele tiden. Og min hund skal heller ikke ind og underholde hende når hun skal sove 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.