Ikke så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Anonym trådstarter

noah3006 skriver:

Det er ikke for at rakke ned på nogen eller nogens forældre... men jeg synes simpelthen bare ikke forældre kan være det bekendt.... hvis man er voksen nok til at havde det sjovt og det føre til en graviditet, så må man jo også selv tage ansvar derfra, men at ens forældre lige frem kan komme med sådanne kommentare til en når man egentlig er glad og kommer med en glædelig nyhed til dem, synes jeg det er respektløs over for sine børn ikke at holde sin negative mening i sig og så evt bare lige bide i det sure æble og vise en smule glæde.... det er sku da nerveprirrende i forvejen at man skal fortælle man er gravid, netop pga man aldrig ved hvordan folk reagere.... men hvorfor er det lige sådan.? Hvorfor kan folk ikke bare være glade sammen med de personer der kommer med den glædelige nyhed.

Synes at forældre skulle tage og vise lidt hensyn når de lukker deres munde op for deres børn, også selvom de ikke lige synes det er en god ide. Det er andet er jo kun at give flere bekymringer hos en gravid, som man ikke har brug for.

soryy jeg blev bare så harm, fordi jeg synes at alle der skal fortælle om deres graviditet somer glade for den har ret til at blive mødt med glæde.  Bare mit synspunkt.

Klem og håber da din mor fortryder hendes måde at reagere på. (gør hun helt sikkert den dag hun står med sit barnebarn i armene.)

Tager hatten af for dig

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv det der!!!!

Min mor tænker for meget, og glemmer at tænkte på at du hun siger faktisk såre mig.. Men ja hun tænker aldrig for hun taler!

Men hatten af for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Har 3 unger.

Og ikke en eneste gang er det blevet taget vel imod.

Folk har åbenbart andre planer med min liv end jeg selv har det kan man sgu ikke brug til så meget

Hvis du ellers har et godt forhold til ding mor, så skal hun nok komme over det og blive glad for det

STORT TILLYKKE herfra ihvertfald

*Camilla

Dejligt med 3 unger... 

Hvorfor er det lige at andre skal planlægge andres liv og ikke ens eget liv..

Jeg har ikke det bedste forhold til min mor, efter min søster døde, hun har glemt mig (lang historie) Men er sikker på hun ædre meningen når der er gået noget tid...

Anmeld

20. februar 2012

Gaia

noah3006 skriver:

Det er ikke for at rakke ned på nogen eller nogens forældre... men jeg synes simpelthen bare ikke forældre kan være det bekendt.... hvis man er voksen nok til at havde det sjovt og det føre til en graviditet, så må man jo også selv tage ansvar derfra, men at ens forældre lige frem kan komme med sådanne kommentare til en når man egentlig er glad og kommer med en glædelig nyhed til dem, synes jeg det er respektløs over for sine børn ikke at holde sin negative mening i sig og så evt bare lige bide i det sure æble og vise en smule glæde.... det er sku da nerveprirrende i forvejen at man skal fortælle man er gravid, netop pga man aldrig ved hvordan folk reagere.... men hvorfor er det lige sådan.? Hvorfor kan folk ikke bare være glade sammen med de personer der kommer med den glædelige nyhed.

Synes at forældre skulle tage og vise lidt hensyn når de lukker deres munde op for deres børn, også selvom de ikke lige synes det er en god ide. Det er andet er jo kun at give flere bekymringer hos en gravid, som man ikke har brug for.

soryy jeg blev bare så harm, fordi jeg synes at alle der skal fortælle om deres graviditet somer glade for den har ret til at blive mødt med glæde.  Bare mit synspunkt.

Klem og håber da din mor fortryder hendes måde at reagere på. (gør hun helt sikkert den dag hun står med sit barnebarn i armene.)

Enig . Glad for mine forældre delte vores glæde. 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Kender følelsen

Min mor reagerede heller ikke lige som jeg havde håbet, men hun skulle lige vænne sig til tanken om at skulle være mormor..

Min kæreste og jeg havde været sammen 6 mdr, jeg var kun 21 og havde ingen uddannelse.. Men hun er super glad for sit barnebarn i dag og synes at alting bare er lige som det skal være

Ja de skal jo lige have lov at komme sig efter sådan en nyhed, men derfor synes jeg ikke de skal komme med de negative meninger - dem kan de holde for sig selv...

Jeg har en søn i forvejen, og hun elsker ham jo over alt på jorden.. så er sikker på hun skal vende sig til tanken..

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Puha den må have været hård for dig... Men stort tillykke med den lille spire og  for dine forældre kommer sig hurtigt over det, så i alle kan glæder jer sammen.

Det var bestemt ikke sjovt!!

Tusind tak skal du have.. Tror de glæder sig begge 2 men tror lige min mor skal vende sig til tanken først... Min far tog det faktisk bedre end forvententet !

Anmeld

20. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Nej... Men det er nu mest min mor der tog det på den måde.. Min far var mere positiv... 

Men er sikker på hun nok skal ændre meningen, hun skal bare lige vende sig til det..

ja det tror jeg også

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det tror jeg også

Anmeld

20. februar 2012

baby012

Anonym skriver:

Så kom frem til at fortælle mine forældre at jeg er gravid.!

Vi snakkede om hvordan Det skulle gøres, og valgte at give dem en sut hver.

Men ja det gik ikke så godt. Min mor begyndte at tude, og synes det var for tidligt!!  Spurgte hvad hun mente med det,hvor til hun siger at vi bor for dyrt!! Spørger hende om hun ikke er glad på vores vegne- nej er chokket siger hun!!

Min far tog det dog noget bedre.. Han kiggede på min kæreste og sagde: har du nu været der igen dit svin med et smil på læberne!!

Vil ikke noget med det her, bare lige ud med det

Er ano lidt endnu da der er nogen der ikke ved det endnu, men skal nok snart vise hvem jeg er..  

Din stakkel  

men jeg kender desværre følelsen.. min far snakkede ikke til mig i over to uger efter jeg fortalte jeg var gravid, og min mor kunne slet ikke sætte sig ind i det .. dog tog min mor det allerede bedre efter den første dag .. 

håber snart det kommer iorden så de kan glæde sig sammen med jer til det lille nye liv   et barn er kun til besvær hvis man lader det være et problem .. 

Tillykke forresten 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Din stakkel  

men jeg kender desværre følelsen.. min far snakkede ikke til mig i over to uger efter jeg fortalte jeg var gravid, og min mor kunne slet ikke sætte sig ind i det .. dog tog min mor det allerede bedre efter den første dag .. 

håber snart det kommer iorden så de kan glæde sig sammen med jer til det lille nye liv   et barn er kun til besvær hvis man lader det være et problem .. 

Tillykke forresten 

Ja det må heller ikke være sjovt når ens foraldre vælger ikke at snakke til en... 

Er sikker på de nok skal vende sig til tanken, håber hun tænker over hvad det er hun endeligt fik sagt... 

Anmeld

20. februar 2012

baby012

Anonym skriver:

Ja det må heller ikke være sjovt når ens foraldre vælger ikke at snakke til en... 

Er sikker på de nok skal vende sig til tanken, håber hun tænker over hvad det er hun endeligt fik sagt... 

et håber jeg  

det er trods alt nogen af de menesker man mest af alt har brug for i den tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.