Ikke så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
40 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Så kom frem til at fortælle mine forældre at jeg er gravid.!

Vi snakkede om hvordan Det skulle gøres, og valgte at give dem en sut hver.

Men ja det gik ikke så godt. Min mor begyndte at tude, og synes det var for tidligt!!  Spurgte hvad hun mente med det,hvor til hun siger at vi bor for dyrt!! Spørger hende om hun ikke er glad på vores vegne- nej er chokket siger hun!!

Min far tog det dog noget bedre.. Han kiggede på min kæreste og sagde: har du nu været der igen dit svin med et smil på læberne!!

Vil ikke noget med det her, bare lige ud med det

Er ano lidt endnu da der er nogen der ikke ved det endnu, men skal nok snart vise hvem jeg er..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

B&J

håber din mor lige skal sluge den så skal det nok gå selv om det er ikke særligt sjovt det der... desværre skulle vi opleve det ved mine svigerforælder de var heller ikke glade

sender dig en kæmpe krammer

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

håber din mor lige skal sluge den så skal det nok gå selv om det er ikke særligt sjovt det der... desværre skulle vi opleve det ved mine svigerforælder de var heller ikke glade

sender dig en kæmpe krammer

Håber du har ret, at hun bare lige skal sluge det, og at hun så efterfølgene bliver glad for det..

Hvad sagde dine svigerforældre - hvis jeg må spørger?

Tak for krammet

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Så kom frem til at fortælle mine forældre at jeg er gravid.!

Vi snakkede om hvordan Det skulle gøres, og valgte at give dem en sut hver.

Men ja det gik ikke så godt. Min mor begyndte at tude, og synes det var for tidligt!!  Spurgte hvad hun mente med det,hvor til hun siger at vi bor for dyrt!! Spørger hende om hun ikke er glad på vores vegne- nej er chokket siger hun!!

Min far tog det dog noget bedre.. Han kiggede på min kæreste og sagde: har du nu været der igen dit svin med et smil på læberne!!

Vil ikke noget med det her, bare lige ud med det

Er ano lidt endnu da der er nogen der ikke ved det endnu, men skal nok snart vise hvem jeg er..  

øv hvor er det træls for jer..

Men kender det desværre fra min egen familie.. Min svoger sagde til mig at jeg var åndssvag oveni hovedet, og min mormor spurgte om jeg var for dum til at beskytte mig siden jeg allerede skulle have nr 2..

Det sårer sq mere end de lige regner med..

Anmeld

19. februar 2012

Ditte-3

første gang jeg vented mig blev jeg smidt ud hjemme fra min mor var heller ik stolt a det men jo længer hend jeg kom jo bæder tog hun det og da min dreng endelig kom var hun pave stolt af ham og verdens beste mormor til mine børn sss

Anmeld

19. februar 2012

mortilnoahogmelina

Årh stakkel .

Men kan fortælle det første min mor sagde var: er su rigtig klog man !!!
Der til gik der vel10 min før hun sagde noget igen. Den dag sagde Gun intet positivt om det.
Tror.der gik 3 dage før hun skrev til mig.
Normalt skriver vi sammen hver dag .

Efter det var der ikk noget ,

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

øv hvor er det træls for jer..

Men kender det desværre fra min egen familie.. Min svoger sagde til mig at jeg var åndssvag oveni hovedet, og min mormor spurgte om jeg var for dum til at beskytte mig siden jeg allerede skulle have nr 2..

Det sårer sq mere end de lige regner med..

Ja den er ikke sjov,  når man går og er glad og lykkelig over at vente nr 2.. Men tror lige min mor skal sunde sig, hun var også lidt på samme måde sidst, men det ændre sig hurtigt da hun så billedet af sit barnebarn (scanningsbillede)

Sikke dog en svoger at have, ja også en mormor..

Vores søn er lige blevet 3 år og synes det er en skøn alder han har nu, og synes ikke der skule gå for mange år imellem dem..

Håber det vener sig til det positive senere hen...

Anmeld

19. februar 2012

norenberg

Mine svigerforældre sagde ikke det mindste og når vi de efterfølgendd 9 mdr nævnte graviditeten, blev der sagt at de ville ikke høre om i deres påhør

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

første gang jeg vented mig blev jeg smidt ud hjemme fra min mor var heller ik stolt a det men jo længer hend jeg kom jo bæder tog hun det og da min dreng endelig kom var hun pave stolt af ham og verdens beste mormor til mine børn sss

Seiøst, blev du smidt ud??

Hvor gammel var du første gang?

Ja min mor var også pavestolt da hendes barnebarn endelig kom, hun var med til fødslen...

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Årh stakkel .

Men kan fortælle det første min mor sagde var: er su rigtig klog man !!!
Der til gik der vel10 min før hun sagde noget igen. Den dag sagde Gun intet positivt om det.
Tror.der gik 3 dage før hun skrev til mig.
Normalt skriver vi sammen hver dag .

Efter det var der ikk noget ,

håber hun ændre det til det positve...

Underligt som forældre tager det, når ders børn selv skal have børn....

Det er snart 1 time siden jeg har sagt det til mine forældre, og de har intet sagt om det siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.