Ikke så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Mine svigerforældre sagde ikke det mindste og når vi de efterfølgendd 9 mdr nævnte graviditeten, blev der sagt at de ville ikke høre om i deres påhør

Ej hvordan kan de sige sådan, at de intet vil høre om det... 

Det ville jeg bestemt også blive meget ked af at høre.. Det er jo ikke det man regner med at få at vide... 

Mine forældre har ikke engang sagt tillykke, eller spurgt hvornår jeg skal føde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja den er ikke sjov,  når man går og er glad og lykkelig over at vente nr 2.. Men tror lige min mor skal sunde sig, hun var også lidt på samme måde sidst, men det ændre sig hurtigt da hun så billedet af sit barnebarn (scanningsbillede)

Sikke dog en svoger at have, ja også en mormor..

Vores søn er lige blevet 3 år og synes det er en skøn alder han har nu, og synes ikke der skule gå for mange år imellem dem..

Håber det vener sig til det positive senere hen...

nej det er ikke sjovt..

det kan godt være nr 2 er en upser, men hvis man har fulgt mine debatter bare lidt, så ved man os det er mere end ønsket fra min side..

held go lykke med den lille spire, håber familien vender sig til det hurtigt..

Anmeld

19. februar 2012

Ditte-3

Anonym skriver:

Seiøst, blev du smidt ud??

Hvor gammel var du første gang?

Ja min mor var også pavestolt da hendes barnebarn endelig kom, hun var med til fødslen...

ja det blev jeg men hun hjalp med at finde noget at bo i. jeg var 19 år så det var nok også på tide

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

nej det er ikke sjovt..

det kan godt være nr 2 er en upser, men hvis man har fulgt mine debatter bare lidt, så ved man os det er mere end ønsket fra min side..

held go lykke med den lille spire, håber familien vender sig til det hurtigt..

Forstår dig fuldt ud, sådan har jeg det også, min første søn er en upser, men han er lige så elsket... Denne gang er det ikke en upser,  det var planlagt, men vi har prøvet noget tid og har så holdt pause, men ja så var den der alligevel...

Ja håber også de vener sig til det... Tak

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

ja det blev jeg men hun hjalp med at finde noget at bo i. jeg var 19 år så det var nok også på tide

Ok.. Men godt hun hjalp med at finde noget at bo i så... 

Anmeld

19. februar 2012

norenberg

Anonym skriver:

Ej hvordan kan de sige sådan, at de intet vil høre om det... 

Det ville jeg bestemt også blive meget ked af at høre.. Det er jo ikke det man regner med at få at vide... 

Mine forældre har ikke engang sagt tillykke, eller spurgt hvornår jeg skal føde.

Det værste var at ingen i deres omgangskreds måtte vide det, det var ligesom om de skammede sig måske fordi vi kun havde været kærester 3 mdr men kendt hinanden et år, men havde så kun mødt dem 3 gange dengang, de så også først vores datter da hun var 14 dage

Anmeld

19. februar 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

håber hun ændre det til det positve...

Underligt som forældre tager det, når ders børn selv skal have børn....

Det er snart 1 time siden jeg har sagt det til mine forældre, og de har intet sagt om det siden..

De skal nok blive glad for det .
Det tager desværre bare tid for forældre når deres piger skal have børn selv, pludselig er de voksne .
Hvor langt er du henne ??

Anmeld

19. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Håber du har ret, at hun bare lige skal sluge det, og at hun så efterfølgene bliver glad for det..

Hvad sagde dine svigerforældre - hvis jeg må spørger?

Tak for krammet

de sagde... det mener i ikke ´vi kan da ikke blive bedste forælder i vores alder tænk hvad andre vil sige...

min kæreste var 34 og jeg var 23 på det tidspunkt... og de er i 60erne så blev rigtigt ked af det men har lært at leve med det for de gør ikke noget godt for os og har ikke kontakt med dem nu.... en meget lang histore...

men kan godt forstå dig det er hårdt og træls

Anmeld

19. februar 2012

JH12

Jeg håber det er fordi din mor er chokket over nyheden, og at hun bare lige skal sluge det.. Og at hun snart kan nyde den nye titel som mormor.. Men jeg kan da godt forstå du er blevet såret

Anmeld

19. februar 2012

sne190810

Puha,jeg kan slet ikke forstå man kan reagere sådan.

Hvor må det være kedeligt ..

Men stort tillykke med din graviditet, samt held og lykke!

Jeg håber dine forældre vender, og ser glæden  ved det  Mon ik'?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.