Ikke så godt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Det værste var at ingen i deres omgangskreds måtte vide det, det var ligesom om de skammede sig måske fordi vi kun havde været kærester 3 mdr men kendt hinanden et år, men havde så kun mødt dem 3 gange dengang, de så også først vores datter da hun var 14 dage

Ej det var da en mærkelig måde at opføre sig på.. Der er da intet at skamme sig over, og heller ikke selvom i har været sammen i 3 måneder, eller 3 år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

de sagde... det mener i ikke ´vi kan da ikke blive bedste forælder i vores alder tænk hvad andre vil sige...

min kæreste var 34 og jeg var 23 på det tidspunkt... og de er i 60erne så blev rigtigt ked af det men har lært at leve med det for de gør ikke noget godt for os og har ikke kontakt med dem nu.... en meget lang histore...

men kan godt forstå dig det er hårdt og træls

Det siger man da ikke... de er da i den bedste alder til at blive bedste forældre..

Kan godt forstå du blev ked af det, og ikke mindst såret.. puha, den er ikke sjov.

Ja synes faktisk ikke det var sjovt at fortælle dem, det var ikke lige det jeg regnede med at min mor ville sige!!

Håber hun ændre meningen.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

De skal nok blive glad for det .
Det tager desværre bare tid for forældre når deres piger skal have børn selv, pludselig er de voksne .
Hvor langt er du henne ??

Ja det håber jeg du har ret i.. Jeg tror også det bunder i at hun skal dele sit barnebarn med en lille ny - min mor har aldrig været god til det med følelser.

Ja det er nok også rigtigt at det er sværet for dem at se sine børn blive voksne og selv få børn...

Jeg er 9+1 henne nu

Anmeld

20. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Det siger man da ikke... de er da i den bedste alder til at blive bedste forældre..

Kan godt forstå du blev ked af det, og ikke mindst såret.. puha, den er ikke sjov.

Ja synes faktisk ikke det var sjovt at fortælle dem, det var ikke lige det jeg regnede med at min mor ville sige!!

Håber hun ændre meningen.

nej det siger man nemlig ikke også der for jeg virkelig forstår dig.. håber så inderligt at dine forælder ændre mening til noget godt

Anmeld

20. februar 2012

noah3006

Det er ikke for at rakke ned på nogen eller nogens forældre... men jeg synes simpelthen bare ikke forældre kan være det bekendt.... hvis man er voksen nok til at havde det sjovt og det føre til en graviditet, så må man jo også selv tage ansvar derfra, men at ens forældre lige frem kan komme med sådanne kommentare til en når man egentlig er glad og kommer med en glædelig nyhed til dem, synes jeg det er respektløs over for sine børn ikke at holde sin negative mening i sig og så evt bare lige bide i det sure æble og vise en smule glæde.... det er sku da nerveprirrende i forvejen at man skal fortælle man er gravid, netop pga man aldrig ved hvordan folk reagere.... men hvorfor er det lige sådan.? Hvorfor kan folk ikke bare være glade sammen med de personer der kommer med den glædelige nyhed.

Synes at forældre skulle tage og vise lidt hensyn når de lukker deres munde op for deres børn, også selvom de ikke lige synes det er en god ide. Det er andet er jo kun at give flere bekymringer hos en gravid, som man ikke har brug for.

soryy jeg blev bare så harm, fordi jeg synes at alle der skal fortælle om deres graviditet somer glade for den har ret til at blive mødt med glæde.  Bare mit synspunkt.

Klem og håber da din mor fortryder hendes måde at reagere på. (gør hun helt sikkert den dag hun står med sit barnebarn i armene.)

Anmeld

20. februar 2012

chael

Har 3 unger.

Og ikke en eneste gang er det blevet taget vel imod.

Folk har åbenbart andre planer med min liv end jeg selv har det kan man sgu ikke brug til så meget

Hvis du ellers har et godt forhold til ding mor, så skal hun nok komme over det og blive glad for det

STORT TILLYKKE herfra ihvertfald

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

Hailiesmom11

Kender følelsen

Min mor reagerede heller ikke lige som jeg havde håbet, men hun skulle lige vænne sig til tanken om at skulle være mormor..

Min kæreste og jeg havde været sammen 6 mdr, jeg var kun 21 og havde ingen uddannelse.. Men hun er super glad for sit barnebarn i dag og synes at alting bare er lige som det skal være

Anmeld

20. februar 2012

Rebecca55

Puha den må have været hård for dig... Men stort tillykke med den lille spire og  for dine forældre kommer sig hurtigt over det, så i alle kan glæder jer sammen.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej det siger man nemlig ikke også der for jeg virkelig forstår dig.. håber så inderligt at dine forælder ændre mening til noget godt

Nej... Men det er nu mest min mor der tog det på den måde.. Min far var mere positiv... 

Men er sikker på hun nok skal ændre meningen, hun skal bare lige vende sig til det..

Anmeld

20. februar 2012

M (:

noah3006 skriver:

Det er ikke for at rakke ned på nogen eller nogens forældre... men jeg synes simpelthen bare ikke forældre kan være det bekendt.... hvis man er voksen nok til at havde det sjovt og det føre til en graviditet, så må man jo også selv tage ansvar derfra, men at ens forældre lige frem kan komme med sådanne kommentare til en når man egentlig er glad og kommer med en glædelig nyhed til dem, synes jeg det er respektløs over for sine børn ikke at holde sin negative mening i sig og så evt bare lige bide i det sure æble og vise en smule glæde.... det er sku da nerveprirrende i forvejen at man skal fortælle man er gravid, netop pga man aldrig ved hvordan folk reagere.... men hvorfor er det lige sådan.? Hvorfor kan folk ikke bare være glade sammen med de personer der kommer med den glædelige nyhed.

Synes at forældre skulle tage og vise lidt hensyn når de lukker deres munde op for deres børn, også selvom de ikke lige synes det er en god ide. Det er andet er jo kun at give flere bekymringer hos en gravid, som man ikke har brug for.

soryy jeg blev bare så harm, fordi jeg synes at alle der skal fortælle om deres graviditet somer glade for den har ret til at blive mødt med glæde.  Bare mit synspunkt.

Klem og håber da din mor fortryder hendes måde at reagere på. (gør hun helt sikkert den dag hun står med sit barnebarn i armene.)

Enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.