Det er ikke for at rakke ned på nogen eller nogens forældre... men jeg synes simpelthen bare ikke forældre kan være det bekendt.... hvis man er voksen nok til at havde det sjovt og det føre til en graviditet, så må man jo også selv tage ansvar derfra, men at ens forældre lige frem kan komme med sådanne kommentare til en når man egentlig er glad og kommer med en glædelig nyhed til dem, synes jeg det er respektløs over for sine børn ikke at holde sin negative mening i sig og så evt bare lige bide i det sure æble og vise en smule glæde.... det er sku da nerveprirrende i forvejen at man skal fortælle man er gravid, netop pga man aldrig ved hvordan folk reagere.... men hvorfor er det lige sådan.? Hvorfor kan folk ikke bare være glade sammen med de personer der kommer med den glædelige nyhed.
Synes at forældre skulle tage og vise lidt hensyn når de lukker deres munde op for deres børn, også selvom de ikke lige synes det er en god ide. Det er andet er jo kun at give flere bekymringer hos en gravid, som man ikke har brug for.
soryy jeg blev bare så harm, fordi jeg synes at alle der skal fortælle om deres graviditet somer glade for den har ret til at blive mødt med glæde.
Bare mit synspunkt.
Klem og håber da din mor fortryder hendes måde at reagere på. (gør hun helt sikkert den dag hun står med sit barnebarn i armene.) 
Anmeld