den dersens sprøjteorgasme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

købt et dertil formet stykke legetøj...

haha.. nu spørger jeg dumt - men findes der seriøst legetøj til det?? ja jeg er helt blank inden for legetøjs området :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

celkt

twinboys skriver:

Det kommer ikke fra urin røret men fra huller

fra huller??

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

haha.. nu spørger jeg dumt - men findes der seriøst legetøj til det?? ja jeg er helt blank inden for legetøjs området :p

de der g-punktsformede dildoer, f.eks. en delfin.

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Ansemusen skriver:

Mit er ligesom vand også, men synes nogen gange det lugter af tis, haha. Og af os til kan jeg holde det tilbage. Men der var én gang, hvor der var sindssygt meget kraft på, hvor jeg slet ikke kunne holde noget som helst tilbage, og det sprøjtede op i hovedet på mig selv. Det kan næsten ikke have været urin...

Irriterende man ikke ved det...

tror godt du kan regne med at den er god nok...

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

de der g-punktsformede dildoer, f.eks. en delfin.

haha hvor sjovt det kunne være man skulle overveje det, så jeg kan blive lidt 'trænet' i det

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

tror godt du kan regne med at den er god nok...

tror det er en sprøjteorgasme der er tale om der

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

haha hvor sjovt det kunne være man skulle overveje det, så jeg kan blive lidt 'trænet' i det

et godt fif, vælg en model med et firkanten bundstykke eller på anden måde, så du kan holde fast i den, så den ikke glider rundt. Det har de nemlig en tilbøjelighed til...

Anmeld

17. februar 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Når i få sprøjteorgasme, oplever i så en sammenhæng med, at seXen og orgasmen har været bedre end " normalt " de gange hvor I ikke får den sprøjteorgasme ? Altså har i fået den når det Har været EKSTRA godt ??

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

et godt fif, vælg en model med et firkanten bundstykke eller på anden måde, så du kan holde fast i den, så den ikke glider rundt. Det har de nemlig en tilbøjelighed til...

tak for det, fordi ja jeg har absolut ingen viden inden for det område :p

Anmeld

17. februar 2012

celkt

^^ MOR TIL 2 ^^ skriver:

Når i få sprøjteorgasme, oplever i så en sammenhæng med, at seXen og orgasmen har været bedre end " normalt " de gange hvor I ikke får den sprøjteorgasme ? Altså har i fået den når det Har været EKSTRA godt ??

der findes mange former for orgasmer, og skal man liste dem op efter hvor gode de er, ligger sprøjteorgasme langt nede. Vil ikke engang kalde det for en rigtigt orgasme, hvis jeg skal være ærlgt. Det er fedt krydderi til et i forvejen godt knald, for at sige det som det er. Men det er ikke sådan at man får en sprøjteorgasme, og så er man færdig, slut prut finale... lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.