den dersens sprøjteorgasme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Har tit tænkt på at hoppe på vægten før og efter... - sådan for at se hvor meget, der faktisk løber af. Er dog helt udtørret og dehydreret efter en særligt voldsom omgang, så der kommer rigtigt meget. En halv liter tror jeg ikke er urealitisk.

sad også lige og kiggede på mit vandglas ved siden af, og overvejede hvor meget der rent faktisk er HAHAH synes bare det suuuper svært at sige, fordi de første par gange var der helt voldsomt meget, og her de sidste par gange har det været mere "moderat" som om at alle de år jeg har været sexuelt aktiv var der bare sparet op, og så kom det ud de to første gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Ansemusen

modesty skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget der kommer.

Det føles en smule som at tisse mens man får orgasme. Og det er jo de færreste der tisser mens de kommer, så du har nok prøvet det.

Jeg er bare MEGET i tvivl, for min blære er totalt slap *griner*, og det sker virkelig tit. Men oftest når jeg stimulures på mange forskellige måder samtidig, hvilket måske godt kunne tyde på en sprøjteorgasme, da der jo ofte skal meget til... Ærgerligt at jeg ikke ved det.

Det er helt tyndt ligesom urin, ikke? Ikke hvidt og tykt som sæd?

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Det kunne være, du skulle lege med det alene så... det er meget nemmere sammen med manden, når du selv har styr på det...

tror bare slet ikke jeg ville vide hvordan jeg dog skulle gøre det alene, fordi jeg kan da se at min kære kæreste kæmper en brav kamp for det haha

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

sad også lige og kiggede på mit vandglas ved siden af, og overvejede hvor meget der rent faktisk er HAHAH synes bare det suuuper svært at sige, fordi de første par gange var der helt voldsomt meget, og her de sidste par gange har det været mere "moderat" som om at alle de år jeg har været sexuelt aktiv var der bare sparet op, og så kom det ud de to første gange

Jeg tror, at jo mere, du varmer op, før i faktisk kommer til det, har betydning for hvor meget der kommer. Men det er bare en hypotese.

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Ansemusen skriver:

Jeg er bare MEGET i tvivl, for min blære er totalt slap *griner*, og det sker virkelig tit. Men oftest når jeg stimulures på mange forskellige måder samtidig, hvilket måske godt kunne tyde på en sprøjteorgasme, da der jo ofte skal meget til... Ærgerligt at jeg ikke ved det.

Det er helt tyndt ligesom urin, ikke? Ikke hvidt og tykt som sæd?

nej, absolut ikke tykt. Det er rent vand, nærmest. Det kommer desuden fra dit urinrør, og ikke fra din skede, der vel oftest er derfra, der kommer tykkere og hvidere snask...

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Jeg tror, at jo mere, du varmer op, før i faktisk kommer til det, har betydning for hvor meget der kommer. Men det er bare en hypotese.

det lyder da ikke helt dumt det du siger

Anmeld

17. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej tøser - nu har der efterhånden været et par tråde ang. sprøjteorgasmer, jeg er egentligt bare nysgerrig og vil gerne vide hvor mange af jer har rent faktisk oplevet en sprøjteorgasme ?

Jeps det får jeg hver gang

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

tror bare slet ikke jeg ville vide hvordan jeg dog skulle gøre det alene, fordi jeg kan da se at min kære kæreste kæmper en brav kamp for det haha

købt et dertil formet stykke legetøj...

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

celkt skriver:

nej, absolut ikke tykt. Det er rent vand, nærmest. Det kommer desuden fra dit urinrør, og ikke fra din skede, der vel oftest er derfra, der kommer tykkere og hvidere snask...

Mit er ligesom vand også, men synes nogen gange det lugter af tis, haha. Og af os til kan jeg holde det tilbage. Men der var én gang, hvor der var sindssygt meget kraft på, hvor jeg slet ikke kunne holde noget som helst tilbage, og det sprøjtede op i hovedet på mig selv. Det kan næsten ikke have været urin...

Irriterende man ikke ved det...

Anmeld

17. februar 2012

twinboys

celkt skriver:

Det kommer ikke fra urin røret men fra huller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.