den dersens sprøjteorgasme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har du oplevet sprøjteorgasme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.608 visninger
54 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser - nu har der efterhånden været et par tråde ang. sprøjteorgasmer, jeg er egentligt bare nysgerrig og vil gerne vide hvor mange af jer har rent faktisk oplevet en sprøjteorgasme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej tøser - nu har der efterhånden været et par tråde ang. sprøjteorgasmer, jeg er egentligt bare nysgerrig og vil gerne vide hvor mange af jer har rent faktisk oplevet en sprøjteorgasme ?

og lige en sidenote - er der nogen af jer kloge hoveder der ude der ved om det er en 'egenskab' ALLE kvinder har og kan men bare ikke oplever det, eller om det kun er nogen der rent faktisk 'kan'?

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

og lige en sidenote - er der nogen af jer kloge hoveder der ude der ved om det er en 'egenskab' ALLE kvinder har og kan men bare ikke oplever det, eller om det kun er nogen der rent faktisk 'kan'?

Det er et interesant emne...  Nogen syntes, tanken er helt vildt klam, (oftest dem, der ikke ved hvad det faktisk er) og andre syntes det er, ja ganske interessant...

Med hensyn til om alle kan. Det vil jeg mener, at de kan. HVIS man altså kan slappe af og tør.

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Det er et interesant emne...  Nogen syntes, tanken er helt vildt klam, (oftest dem, der ikke ved hvad det faktisk er) og andre syntes det er, ja ganske interessant...

Med hensyn til om alle kan. Det vil jeg mener, at de kan. HVIS man altså kan slappe af og tør.

jeg vil sige at første gang det skete for mig, troede jeg seriøst jeg havde pisset i sengen haha, synes også det var lidt klamt i starten, og synes det var lidt flovt - min kæreste derimod var helt vildt haha men ja tror du har ret i at de fleste der ikke er sat helt ind i hvad det faktisk er osv, bliver meget frastødt ved tanken

det var også det jeg tænkte, men ja jeg er jo ikke læge så ved ikke om alle rent faktisk er 'bygget' til det

Anmeld

17. februar 2012

modesty

Nu er der jo i sagens natur ikke nogen der kan sige om det er noget alle kan, før alle har gjort det.

Og et lidt mere detaljeret svar: Jeg læste en del om det på et tidspunkt, og der findes meget lidt viden om fænomenet. Man ved ikke engang præcis hvad det er. Nogle mener at væsken kommer fra kirtler, men det er ikke undersøgt til bunds.

Jeg er en af dem som kan en sjælden gang imellem, men det er ikke ngoet jeg overhovedet kan styre selv. Og jeg har kun oplevet det ved klitorisorgasme.

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nu er der jo i sagens natur ikke nogen der kan sige om det er noget alle kan, før alle har gjort det.

hmmm.. tjoeh - det kan man vel godt, hvis der er en biologisk forklaring på hvorfor nogen kan? ved det sku ikke hehe ..

Anmeld

17. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

hmmm.. tjoeh - det kan man vel godt, hvis der er en biologisk forklaring på hvorfor nogen kan? ved det sku ikke hehe ..

Læs mit uddybende svar ;-)

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

jeg vil sige at første gang det skete for mig, troede jeg seriøst jeg havde pisset i sengen haha, synes også det var lidt klamt i starten, og synes det var lidt flovt - min kæreste derimod var helt vildt haha men ja tror du har ret i at de fleste der ikke er sat helt ind i hvad det faktisk er osv, bliver meget frastødt ved tanken

det var også det jeg tænkte, men ja jeg er jo ikke læge så ved ikke om alle rent faktisk er 'bygget' til det

alle har jo g-punktet liggende samme sted, og der sidder de kirtler, der danner væsken. Måske kan de ligge højere oppe mod skambenet hos nogen og er dermed sværere at nå, jeg ved det faktisk ikke...

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Læs mit uddybende svar ;-)

arh sorry havde ikke lige set du havde uddybet

- det lidt ala kattens spinden, man ved hvorfor den gør det - men ingen kan finde ud af HVAD der gør det, lidt sjovt faktisk

med mig selv, kan jeg mærke hvis det er ved at komme, men det sjældent det sker, men kan på ingen måde selv bestemme at det vil jeg gøre nu hehe..

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

arh sorry havde ikke lige set du havde uddybet

- det lidt ala kattens spinden, man ved hvorfor den gør det - men ingen kan finde ud af HVAD der gør det, lidt sjovt faktisk

med mig selv, kan jeg mærke hvis det er ved at komme, men det sjældent det sker, men kan på ingen måde selv bestemme at det vil jeg gøre nu hehe..

HAHA, - kan godt lide sammenligningen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.