den dersens sprøjteorgasme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

alle har jo g-punktet liggende samme sted, og der sidder de kirtler, der danner væsken. Måske kan de ligge højere oppe mod skambenet hos nogen og er dermed sværere at nå, jeg ved det faktisk ikke...

det bare lidt sjovt, der er lidt mystik omkring det

jeg havde en kollega jeg havde et ret godt venskab til, og vi snakkede en dag om det - dagen efter jeg første gang havde oplevet det.. han sagde at han ville ønske hans kæreste gjorde det, hvor jeg så lidt måtte forklare ham at det altså ikke noget man baare vælger liiiige at gøre, det jo ikke som en cykeltur; nu vælger jeg at cykle.. han troede at det var noget ALLE kunne bare sådan uden videre, lidt ala en vandhane man selv vælger at tænde og slukke :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

HAHA, - kan godt lide sammenligningen!!

hahaha det bare fordi jeg synes det er så 'sjovt' det med kattens spinden, og ja også det med sprøjteorgasme - så følte lige det var meget nærliggende

Anmeld

17. februar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

jeg vil sige at første gang det skete for mig, troede jeg seriøst jeg havde pisset i sengen haha, synes også det var lidt klamt i starten, og synes det var lidt flovt - min kæreste derimod var helt vildt haha men ja tror du har ret i at de fleste der ikke er sat helt ind i hvad det faktisk er osv, bliver meget frastødt ved tanken

det var også det jeg tænkte, men ja jeg er jo ikke læge så ved ikke om alle rent faktisk er 'bygget' til det

Jeg er i tvivl om, om jeg har prøvet det, eller om det er tis...

Hvordan foregik dit, hvordan så det ud, lugtede osv.? Hvor meget var der og kunne du holde det tilbage, ligesom når man tisser, hvor man kan stoppe det lidt for at fortsætte?

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

det bare lidt sjovt, der er lidt mystik omkring det

jeg havde en kollega jeg havde et ret godt venskab til, og vi snakkede en dag om det - dagen efter jeg første gang havde oplevet det.. han sagde at han ville ønske hans kæreste gjorde det, hvor jeg så lidt måtte forklare ham at det altså ikke noget man baare vælger liiiige at gøre, det jo ikke som en cykeltur; nu vælger jeg at cykle.. han troede at det var noget ALLE kunne bare sådan uden videre, lidt ala en vandhane man selv vælger at tænde og slukke :p

Når man er blevet god til det, kan man til en hvis grad selv styre det. Hvis ellers man er i humør til det, for ellers kan du hoppe på tungen rundt om rundetårn, uden at der sker en døjt. Du kan heller ikke slukke for det, hvis først du er i gang så at sige, så det der med kontrol er faktisk nok temmeligt opreklameret...  Jeg syntes det er meget nemmere hvis jeg gør det selv, end med min partner, men igen, jeg ved jo bedre hvordan og hvorledes.

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Ansemusen skriver:

Hvordan foregik dit, hvordan så det ud, lugtede osv.? Hvor meget var der og kunne du holde det tilbage, ligesom når man tisser, hvor man kan stoppe det lidt for at fortsætte?

Det lugter af ... ja, ingenting, nærmest, - en smule af rå kartofler måske. Absolut ikke af tis. Dog kan der komme lidt urin med, hvis ikke du tømmer blæren før I går i gang, så det er et godt fif.

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

som du beskriver, er jeg ret sikker på det IKKE har været tis da det skete første gang for mig var jeg virkelig i tvivl om jeg havde tisset i sengen, men ja - det havde jeg altså ikke hehe..

i mit tilfælde, lugter det ikke af noget synes jeg, men nej jeg kan bestemt ikke holde det tilbage, men der kommer da en god potion, måske hvad der svare til en hvad 100 -200ml ish? s: er lidt i tvivl ang. hvor meget da jeg jo aldrig har gjord det i en kop for at måle haha

Anmeld

17. februar 2012

modesty

Ansemusen skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget der kommer.

Det føles en smule som at tisse mens man får orgasme. Og det er jo de færreste der tisser mens de kommer, så du har nok prøvet det.

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

Når man er blevet god til det, kan man til en hvis grad selv styre det. Hvis ellers man er i humør til det, for ellers kan du hoppe på tungen rundt om rundetårn, uden at der sker en døjt. Du kan heller ikke slukke for det, hvis først du er i gang så at sige, så det der med kontrol er faktisk nok temmeligt opreklameret...  Jeg syntes det er meget nemmere hvis jeg gør det selv, end med min partner, men igen, jeg ved jo bedre hvordan og hvorledes.

nu har jeg selv "kun" prøvet det 4 gange indtil videre, og jeg har absolut INGEN kontrol whatsoever - det kan jo være jeg lære det

har dog aaaldrig oplevet det når jeg køre solo, og ja heller aldrig med mine eks'er det kun min nuværende kæreste der ligesom har kunne præstere at få mig til at sprøjte :p

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

som du beskriver, er jeg ret sikker på det IKKE har været tis da det skete første gang for mig var jeg virkelig i tvivl om jeg havde tisset i sengen, men ja - det havde jeg altså ikke hehe..

i mit tilfælde, lugter det ikke af noget synes jeg, men nej jeg kan bestemt ikke holde det tilbage, men der kommer da en god potion, måske hvad der svare til en hvad 100 -200ml ish? s: er lidt i tvivl ang. hvor meget da jeg jo aldrig har gjord det i en kop for at måle haha

Har tit tænkt på at hoppe på vægten før og efter... - sådan for at se hvor meget, der faktisk løber af. Er dog helt udtørret og dehydreret efter en særligt voldsom omgang, så der kommer rigtigt meget. En halv liter tror jeg ikke er urealitisk.

Anmeld

17. februar 2012

celkt

Anonym skriver:

nu har jeg selv "kun" prøvet det 4 gange indtil videre, og jeg har absolut INGEN kontrol whatsoever - det kan jo være jeg lære det

har dog aaaldrig oplevet det når jeg køre solo, og ja heller aldrig med mine eks'er det kun min nuværende kæreste der ligesom har kunne præstere at få mig til at sprøjte :p

Det kunne være, du skulle lege med det alene så... det er meget nemmere sammen med manden, når du selv har styr på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.