Nogen der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

l.kjoeller

CrisS skriver:

Okay vildt Håber virkelig den stadig er der og bare gemte sig

Er da også mærkeligt. hvad sagde lægen det kunne skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

CrisS

l.kjoeller skriver:

Er da også mærkeligt. hvad sagde lægen det kunne skyldes?

Hun snakkede bare om  at det kunne være en graviditet udenfor livmoderen..

Nu jeg fandme begyndt at bløde igen, men nu det friskt blod

Anmeld

18. februar 2012

l.kjoeller

CrisS skriver:

vævau

Hun snakkede bare om  at det kunne være en graviditet udenfor livmoderen..

Nu jeg fandme begyndt at bløde igen, men nu det friskt blod

Hvis det er uden for livmoderen gør det så ondt du ikke kan holde det ud. ville ringe til fødegangen og bede dem scanne dig og følge dit hcg tal. ikke fair du skal tvivle. håber det bedste for dig

Anmeld

18. februar 2012

CrisS

l.kjoeller skriver:

Hvis det er uden for livmoderen gør det så ondt du ikke kan holde det ud. ville ringe til fødegangen og bede dem scanne dig og følge dit hcg tal. ikke fair du skal tvivle. håber det bedste for dig

Okay, det har jeg heldigvis ikke Fik taget blodprøve i mandags og her i går, de blev bare taget i den samme arm så den er helt blå. Forstod slet ikke at hun ville tage i den samme arm hvor der var blåt mærke. Men får svar på den på mandag kl 9. Så venter bare på at det blir mandag..

Håber det bliver en god mandag, vi får både svar fra blodprøve og et hus vi har budt på Så det blir spænende

Anmeld

18. februar 2012

l.kjoeller

CrisS skriver:

Okay, det har jeg heldigvis ikke Fik taget blodprøve i mandags og her i går, de blev bare taget i den samme arm så den er helt blå. Forstod slet ikke at hun ville tage i den samme arm hvor der var blåt mærke. Men får svar på den på mandag kl 9. Så venter bare på at det blir mandag..

Håber det bliver en god mandag, vi får både svar fra blodprøve og et hus vi har budt på Så det blir spænende

Held og lykke hvertfald. og kom med en update ikke

Anmeld

18. februar 2012

CrisS

l.kjoeller skriver:

Tak

Jo skal jeg nok gøre

Anmeld

21. februar 2012

CrisS

l.kjoeller skriver:

Havde desværre haft en SA :/

Lægen ringede og sagde, jamen dit tal er faldet flot ? FLOT ?!! Hva fanden ska jeg bruge det til, det var jo ligesom ikke det jeg ønskede.. :/

Anmeld

21. februar 2012

l.kjoeller

CrisS skriver:

Havde desværre haft en SA :/

Lægen ringede og sagde, jamen dit tal er faldet flot ? FLOT ?!! Hva fanden ska jeg bruge det til, det var jo ligesom ikke det jeg ønskede.. :/

var da ikke særlig godt formuleret altså... er jeg ked af at høre...ved godt hvor hårdt det er. håber du slipper for udskrabning og hurtigt bliver gravid igen.

Anmeld

21. februar 2012

CrisS

l.kjoeller skriver:

var da ikke særlig godt formuleret altså... er jeg ked af at høre...ved godt hvor hårdt det er. håber du slipper for udskrabning og hurtigt bliver gravid igen.

Tak

Det hele var kommet ud. Så det er altid noget. Håber jeg også

Anmeld

21. februar 2012

l.kjoeller

CrisS skriver:

Tak

Det hele var kommet ud. Så det er altid noget. Håber jeg også

når først det fysiske er overstået, kan du nok begynde at se fremaf, og tænke på næste graviditet... sådan havde jeg det hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.