Nogen der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Emily2012<3

CrisS skriver:

En uge efter min mens skulle være kommet, havde jeg en blødning, men var meget mørkt, så tror det har været gammelt blødning. men jeg ved self ikke.. og så efterfølgende har der været lidt brunt udflåd hver torsdag. så har nok mistet det. :/

Okay. Måske du skulle prøve at få en scanning til.. Hvornår blev du scannet?

For det kan jo altså godt være du ikke er så langt henne som du selv tror..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

CrisS

CrisS skriver:

Okay.

Jeg håber stadig den er der et eller andet sted

Jeg spurgte også hende om jeg måske ikke var så langt henne, men hun sagde hun heller ikke kunne se tegn på tidlig graviditet.. så :/

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Emily2012<3 skriver:

Okay. Måske du skulle prøve at få en scanning til.. Hvornår blev du scannet?

For det kan jo altså godt være du ikke er så langt henne som du selv tror..

Blev scannet i dag

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

CrisS skriver:

Jeg spurgte også hende om jeg måske ikke var så langt henne, men hun sagde hun heller ikke kunne se tegn på tidlig graviditet.. så :/

Okay.. Det er mystisk..

Måske det er røget med ud da du havde den blødning så.

Håber for dig at spiren dukker op, eller du snart står med en ny positiv test.. 

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

lillemusen10 skriver:

Jeg ved hvor forfærdeligt det er at være til scanning og ikke se det som man venter....

Jeg blev scannet for 1

uge siden pga. blødning... og der kunne vi kun se en lille fostersæk svarende til 5 uger og jeg skulle være 7 uger henne. Mistede det sidste weekend. Har været helt knust, da jeg var begyndt at glæde mig til at skulle være mor.  Nu vil jeg bare være gravid igen hurtigst muligt!

Jeg håber inderligt din spire er derinde et sted... Er der mulighed for, at du slet ikke er så langt henne som du tror? Elers håber jeg du hurtigt står med en positiv test igen.

Det er så forfærdeligt.. Havde ogs glædet mig.. Håber også jeg bliver gravid hurtigt igen

Nu må jeg/vi bare vente til mandag hvor de ringet til os med svar på en ny blodprøve.

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Emily2012<3 skriver:

Okay.. Det er mystisk..

Måske det er røget med ud da du havde den blødning så.

Håber for dig at spiren dukker op, eller du snart står med en ny positiv test.. 

Ja det kan jo være :/

Mit HCG tal lå på 507 i mandags da jeg var 6+4. Så ved ikke hvor det ligger. såh..

Og tak

Anmeld

17. februar 2012

lillemusen10

Krydser fingre for, at du ikke er så langt henne og at dit HCG tal stiger. Ellers siges det, at man hurtigt kan blive gravid igen efter en SA

Anmeld

17. februar 2012

Stinna1006

har selv stået i det... men der var jeg gravid i æggestokken

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

lillemusen10 skriver:

Krydser fingre for, at du ikke er så langt henne og at dit HCG tal stiger. Ellers siges det, at man hurtigt kan blive gravid igen efter en SA

Tak håber virkelig også

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Stinna1006 skriver:

har selv stået i det... men der var jeg gravid i æggestokken

okay .. Ikke rart..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.