Nogen der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.609 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

CrisS

At stå med positiv test, og blodprøve, men så ved scanning så var der intet at se

Er der overhoved noget lille bitte håb for at den er der ? eller skal jeg bare glemme alt om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

lillemusen10

Hvor langt skulle du være henne da du var til scanning?

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

lillemusen10 skriver:

Hvor langt skulle du være henne da du var til scanning?

Efter min beregning 7+1.

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

CrisS skriver:

At stå med positiv test, og blodprøve, men så ved scanning så var der intet at se

Er der overhoved noget lille bitte håb for at den er der ? eller skal jeg bare glemme alt om det..

Hvor langt henne burde du være?

Jeg var til scanning da jeg var HELT nygravid, og der var de heldige at finde en lille "skidt på linsen" men det var også kun meget heldigt.. 

Så der var jeg vist nok  kun 5+

Lige et billede af det jeg/vi så.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Emily2012<3 skriver:

Hvor langt henne burde du være?

Jeg var til scanning da jeg var HELT nygravid, og der var de heldige at finde en lille "skidt på linsen" men det var også kun meget heldigt.. 

Så der var jeg vist nok  kun 5+

Lige et billede af det jeg/vi så.

Okay, ja her var der ingenting at se. Havde sådn glædet mig

Jeg er 7+1 henne.

Så man burde nok kunne se noget.

øv øv altså.

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

CrisS skriver:

Jeg er 7+1 henne.

øv øv altså.

Jamen bløder du?

For det kan da ikke bare sådan forsvinde.. :/

Anmeld

17. februar 2012

Emily2012<3

CrisS skriver:

Jeg er 7+1 henne.

øv øv altså.

Jeg kiggede lige billederne igen.. Og der står 6+2 på det billede jeg har vedhæftet til dig.. OG de andre billeder som jeg fik med hjem, det var der heller ikke noget som helst at se.. Så det var kun held at hun fandt den lille klat..

Det kan jo være du ikke er så langt henne som du selv tror?

For hvis du ikke bløder, så er det da mærkeligt hvis det bare skulle forsvinde..

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Emily2012<3 skriver:

Jamen bløder du?

For det kan da ikke bare sådan forsvinde.. :/

En uge efter min mens skulle være kommet, havde jeg en blødning, men var meget mørkt, så tror det har været gammelt blødning. men jeg ved self ikke.. og så efterfølgende har der været lidt brunt udflåd hver torsdag. så har nok mistet det. :/

Anmeld

17. februar 2012

lillemusen10

Jeg ved hvor forfærdeligt det er at være til scanning og ikke se det som man venter....

Jeg blev scannet for 1

uge siden pga. blødning... og der kunne vi kun se en lille fostersæk svarende til 5 uger og jeg skulle være 7 uger henne. Mistede det sidste weekend. Har været helt knust, da jeg var begyndt at glæde mig til at skulle være mor.  Nu vil jeg bare være gravid igen hurtigst muligt!

Jeg håber inderligt din spire er derinde et sted... Er der mulighed for, at du slet ikke er så langt henne som du tror? Elers håber jeg du hurtigt står med en positiv test igen.

Anmeld

17. februar 2012

CrisS

Emily2012<3 skriver:

Jeg kiggede lige billederne igen.. Og der står 6+2 på det billede jeg har vedhæftet til dig.. OG de andre billeder som jeg fik med hjem, det var der heller ikke noget som helst at se.. Så det var kun held at hun fandt den lille klat..

Det kan jo være du ikke er så langt henne som du selv tror?

For hvis du ikke bløder, så er det da mærkeligt hvis det bare skulle forsvinde..

Okay.

Jeg håber stadig den er der et eller andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.