38+1 - dagen efter JM besøg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

L&V

mkb123 skriver:

åh gud, ja du har virkeligt måtte kæmpe for din trold men det er da helt sikkert en fordel, men frygter sgi jeg ikke er stærk nok  hihi

Det ska du slet ikke de er så dygtige til at hjælpe en.. Og der går lidt løve mor i den Du ska nok klare den så slemt er det slet ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

mkb123

B&J skriver:

je tror hun tager forkert jeg var godt stor på det tidspunkt jeg fik daniel og de skønnede ham til 4000-4500g men han var altså en lille gut på 2810g

så de så sdan ud da de så det hihihihi grinte også lidt af dem men sådan er det jo og fødte 9dage før terminen

hihi, ja det er utroligt hvor forkert de også kan skønne de små.. Glæder mig til at se om hun får ret eller ej 

Anmeld

17. februar 2012

mkb123

Nadia&Daniel skriver:

Det er noget mærkeligt noget engang imellem med deres skøn.. Laura blev skønnet til 3000 gram - men vejede 2580 gram da hun kom til verden..

Er spændt på din pige - når hun kommer til verden

Ja, stoler heller ikke 100% på det, men har også selv fornemmelsen af en ordentligt basse.. Kunne være rigtig fint hvis det så var et lille pus, og jeg så har følt mig som en flodhest uden grund 

Anmeld

17. februar 2012

B&J

mkb123 skriver:

hihi, ja det er utroligt hvor forkert de også kan skønne de små.. Glæder mig til at se om hun får ret eller ej 

jaaa det bliver spænde glæder mig til at høre om de har ret eller der ligger en lille guldklump der inde også lige meget bare det er sundt og rask

Anmeld

17. februar 2012

mkb123

Månsson skriver:

Det ska du slet ikke de er så dygtige til at hjælpe en.. Og der går lidt løve mor i den Du ska nok klare den så slemt er det slet ikke

Hihi, bliver så stædig jeg sgi ikke vil andet end stå  Kan sagtens forestille mig at der kommer noget op i een (og det ligger meget tæt på min personlighed) 

Ih, glæder mig altså sådan.. 

Anmeld

17. februar 2012

mkb123

B&J skriver:

jaaa det bliver spænde glæder mig til at høre om de har ret eller der ligger en lille guldklump der inde også lige meget bare det er sundt og rask

Iiih, gør jeg også  kan slet slet ikke vente mere! 

Anmeld

17. februar 2012

B&J

mkb123 skriver:

Iiih, gør jeg også  kan slet slet ikke vente mere! 

det kan jeg godt forstå det er også sååååå fantastisk at blive mor

Anmeld

17. februar 2012

L&V

mkb123 skriver:

Hihi, bliver så stædig jeg sgi ikke vil andet end stå  Kan sagtens forestille mig at der kommer noget op i een (og det ligger meget tæt på min personlighed) 

Ih, glæder mig altså sådan.. 

ja der kan du bare se, glæder mig til at læse en update fra dig

Anmeld

17. februar 2012

Chalala85

mkb123 skriver:

Altså fik da også lidt ekstra sved på panden over de oplysninger.. Men for søren, der er jo kun een vej, og det er ud!  

Men hvordan skal man kunne vente mere? Synes jeg er utålmodig 

hihi kan jeg godt forstå.. altmå min første kon ud 4250g dog i aks men fik at vide jeg sagtens ville kunne føde ham selv hvis han havde stillet sig ordentligt.

Og du har ret.... der er ingen anden vej end ud.. og det kommer de jo de små bebser

Anmeld

17. februar 2012

Pige2009

mkb123 skriver:

Ja, som overskriften siger, var jeg til jordemor igår.. Jeg har godt kunnet mærke, at min lille pige i maven ikke var så lille, men var godt nok ved at falde om da min JM stod og grinte/smilte (ikke ondt) da hun ville skønne mig..

Hun fik så en anden ind, og de stod og smilede til hinanden og sagde, jaa, tænker du det samme som mig, hihi, ja hold da op.. Lå der med total svedige hænder og sagde, at nu måtte de gerne uddybe.. De var enige om, at det er noget af en basse jeg har i mavsen... Skønnet til 4000 g  NU må hun gerne komme ud da!

Husk det kun er et skøn

Kh. Linda, som fødte en pige på 4200 gram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.