Fortæl din fødsel i korte træk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Mamalou

Hov I skal ikke snydes for billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

MyLove E

Mamalou skriver:

Her kommer min fødselsberetning i korte træk:

Vandet gik omkring kl. 06.00 søndag morgen og kl. 1 søndag nat kom jeg på fødegangen og var 4 cm åben. Kl. 7 får jeg lagt epidural, her er jeg 7 cm åben. De sætter helt stop i veerne, så derfor får jeg ve-drop og mandag kl. 11.40 kommer Villads til verden. 

Fra vandet gik til Villads så verden for første gang gik der 30 timer. Så det var en langtrukket affære. Jeg synes det var en god fødsel og slet ikke som jeg havde frygtet - og på trods af større blodtab og 3 gradsbristning.

Uha det lyder som en hård fødsel. Men dejligt du syntes den var god..
Jeg kan se der kun er 3 dage mellem vores drenge :-)

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Tauf skriver:

Uha det lyder som en hård fødsel. Men dejligt du syntes den var god..
Jeg kan se der kun er 3 dage mellem vores drenge :-)

Jeg havde jo ikke slemme veer alle 30 timer, så jeg når jeg tænker på min fødsel, så tænker jeg kun på tiden om morgen på fødestuen. Selvfølgelig var tiden efter fødslen ikke rar, fordi jeg mistede meget blod og blev dårlig... Men jeg forbinder det ikke rigtig med selve fødslen... Måske liiidt underligt

Ja det kan jeg se - skægt Ungerne fra maj er de lækreste af slagsen

Anmeld

16. februar 2012

MyLove E

Mamalou skriver:

Jeg havde jo ikke slemme veer alle 30 timer, så jeg når jeg tænker på min fødsel, så tænker jeg kun på tiden om morgen på fødestuen. Selvfølgelig var tiden efter fødslen ikke rar, fordi jeg mistede meget blod og blev dårlig... Men jeg forbinder det ikke rigtig med selve fødslen... Måske liiidt underligt

Ja det kan jeg se - skægt Ungerne fra maj er de lækreste af slagsen

Ja maj børn er dejlige. Her hjemme er vi alle tre fra maj, 12, 13 og 26..

Anmeld

16. februar 2012

Mamalou

Tauf skriver:

Ja maj børn er dejlige. Her hjemme er vi alle tre fra maj, 12, 13 og 26..

Det er da lidt vildt! Min søn og jeg har samme stjernetegn, men jeg har fødselsdag den 23 april, så kan ikke blære mig med at være fra maj

Anmeld

16. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Blev indlagt med ssf d 3/9-08. Den 13 kl 22.15 stod der pludselig en fødselslæge og jordmor på min stue og sagde at mine blodprøver var blevet drastisk være og at jeg sku ned og ha aks. Min kærste var lige taget hjem 1 time inden og nåede kun lige at komme tilbage til sygehuset. Kl 23.15 kom thea til verden ved aks. Hun blev født i uge 34+, 45 cm lang og 1950 g. Det hele forgik meget hurtigt, men husker at alle var meget rolige og rigtig søde. Det var en rigtig god oplevelse!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.