Fortæl din fødsel i korte træk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

B&J

EKBJ skriver:

Hvad hedder den dejlige dreng?

Han hedder Daniel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

morethanperfect

EKBJ skriver:

HAN ER DA NOGET AF DET SØDESTE JEG HAR SET!!!

Han er virkelig smuk ! 

Anmeld

16. februar 2012

MyLove E

Moms skriver:

Hej

tillykke med sønnen - blev han taget med sugekop eller hvad?

Han er meget langtrukken i sit baghoved nemlig.

Jeg kan se, du ikke har været på baby.dk så længe. Velkommen

Din beretning hører vel mest hjemme under "fødselsberetninger" hvor du vil kunne læse fra nu af og til nytårsaften om alle vi andres fødsler.

Så hvis ingen svarer dig her, så kig der :-)

Moms

Nej han er ikke taget med sugekop.. Men hun hev ham stort set ud til sidst..

Anmeld

16. februar 2012

Hailiesmom11

Kl 6.30 fredag d. 10/6 fik jeg de første veer, ringer kl 9 til fødegangen for at høre hvad jeg skal gøre da jeg har veer med 4 min mellemrum..

Vi ankommer til fødegangen omkring kl 10 og min mor ankommer kl 11, jeg var 3 cm udvidet da vi ankom, de mærker og når frem til at hun er stjernekigger så jeg får ve-drop så hun kan ligge sig rigtigt..

fra kl 12-17 er pusten og prusten med masser af veer, bistik og masser af ikke eksisterende pauser mellem veerne..

kl 17.30 får jeg endelig at lov til at presse hvilket var den største lettelse..

kl 17.46 efter 4 presseveer er hun ude, får 2 sting og kommer over i den almindelige seng

Billede 1 er hun lige kommet op på brystet..
Billede 2 helt nyt 8 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2012

MyLove E

morethanperfect skriver:

Mit vand gik om aftenen fredag d. 5 nov. under vild med dans

Jeg ville lige vente og se om der kom veer , men det gjorde der ikke , og jeg faldte i søvn ..

Om morgenen ringede jeg til FG og sagde mit vand var gået , og de ville gerne se mig .. 
Jeg kom derind og blev sat igang med vedrop (hvilket jeg var rigtig glad for) og veerne kom væltende
Blev sat i gang ved 14  tiden ca ..
Vi prøvede alt mulig , men intet hjalp på hvor ondt det gjorde , og iltmasken kunne jeg slet ikke klare , så fik epidural blokade ca. kl. 20 ..
Fra kl. 20 og til ca. kl. 22 mærkede jeg slet ikke smerterne overhovedet , så spiste toastbrød og drak saftevand
På de to timer havde jeg åbnet mig 4-5 cm. og var nu klar til at presse .. Kl. 22.30 kom presseveerne og han var ude 22.46

Han var slet ikke fyldt med blod og slim som de er når de kommer ud , han var helt ren og fin .. JM sagde det var fordi han var blevet skyllet ren af alt vandet der kom med ud .. 

Fantastisk oplevelse !! 

1. billede et døgn gammel .. 

2. billede 15 mdr. gammel 

Smuk rødhårede dreng du har dig. Min søn er også begyndt at blive rødhårede ..
Jeg fik også blokade. Dejligt:-):-)

Anmeld

16. februar 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Smuk rødhårede dreng du har dig. Min søn er også begyndt at blive rødhårede ..
Jeg fik også blokade. Dejligt:-):-)

Tusind tak ..
Ja , det er knald rødt
Ingen tvivl om hvem hans far er i hvert fald

Anmeld

16. februar 2012

DitteMarie

Tillykke med sønnen

Mit vand gik kl. Ca. 3 om natten,  dagen før termin. Vi ringede til FG og aftalte at komme kl. 8 om morgen. Jeg var 3-4 cm åben, men fik lov at tage hjem et par timer, boede 5 min. Fra sygehuset. Vi kom tilbage ved middagstid og var 6 cm. Åben. Kom i badekar og havde fint. Ved 18 tiden var der ikke rigtig sket mere og jeg begyndte at få det skidt. Fik feber og kastede op. Fik epedural og ve drop. Ca. Kl. 23 var jeg helt åben, men fik ikke presse veer, pressede så godt jeg kunne, men til sidst kom han ud med kop kl. 1.00 på terminsdagen, den dejligste lille dreng på 4220 g og 56 cm. Jeg blev lappet en del sammen og kom på barselsgangen ved 4 tiden, ca. Et døgn efter vandet gik

Anmeld

16. februar 2012

MyLove E

DitteMarie skriver:

Tillykke med sønnen

Mit vand gik kl. Ca. 3 om natten,  dagen før termin. Vi ringede til FG og aftalte at komme kl. 8 om morgen. Jeg var 3-4 cm åben, men fik lov at tage hjem et par timer, boede 5 min. Fra sygehuset. Vi kom tilbage ved middagstid og var 6 cm. Åben. Kom i badekar og havde fint. Ved 18 tiden var der ikke rigtig sket mere og jeg begyndte at få det skidt. Fik feber og kastede op. Fik epedural og ve drop. Ca. Kl. 23 var jeg helt åben, men fik ikke presse veer, pressede så godt jeg kunne, men til sidst kom han ud med kop kl. 1.00 på terminsdagen, den dejligste lille dreng på 4220 g og 56 cm. Jeg blev lappet en del sammen og kom på barselsgangen ved 4 tiden, ca. Et døgn efter vandet gik

Tak og lige måde..

Jeg fødte 2 dage over termin..

Anmeld

16. februar 2012

MyLove E

Clarasmor2010 skriver:

Kan gøres meget kort ;-) - fik første ve kl 14 fødte kl 16.28 :-D

Ja hold da op.. Fødte du hjemme? Eller nåde du at komme på sygehuset?

Anmeld

16. februar 2012

Pikku Myy

Here we go - har ikke styr på tiderne

11.00 Undersøgelse med henblik på igangsættelse ender i at vandet tages. Grundet grønt fostervand følges vi tæt. Vedrop - svært at finde en god balance. Epiduralblokade pga så konstante smerter at jeg ikke en gang kan mærke veerne. Fødselslæge tilkaldes for at tage blodprøver af skalpen, da hjerterytmen er lidt for ustabil. Omkring vagteskifte (18-19 stk'er??) begynder presseveerne. Mange mennesker. Nu SKAL han ud: Fødselslægen kommer og lægger en hård cup. Efter 3 pres, hvor det mest er lægen der gør arbejdet, kommer min søn til verden kl 23.43.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.