Da jeg var gået 8 dage over tid, havde jeg i et par dage haft en del plukkeveer, der kom rimelig regelmæssigt, men ikke værre end jeg kunne sidde og læse en bog
Men der 8 dage over, var der pludselige ingenting at mærke og kunne næsten ikke mærke liv. Så ved 18-tiden om aftenen kom jeg ind på FG og fik kørt strimmel og der var det hele perfekt - de kunne endda også måle nogle veer, jeg så bare ikke kunne mærke. Blev skannet, hvor lægen mente, der var meget lidt fostervand, så de satte mig i gang. Kl. 19.25 fik jeg en kvart cytotec og blev sendt hjem og sove. Klokken 3 vågnede jeg og begyndte at have veer, dog med lidt lang tid i mellem. Klokken 8.30 kom vi ind på FG igen, for at få taget vandet... OG SÅ SKAL JEG DA ELLERS LIGE LOVE FOR AT JEG FANDT UD AF HVAD VEER ER! Jeg havde ikke en eneste pause mellem veerne, der begyndte at komme ved 10-tiden, men havde en ide om så naturligt smertestillende som muligt, så valgte akupunktur. Efter en halv time, sagde jeg bare epidural og da den blev lagt, så kunne jeg pludselig snakke og spise og få en lur
men så kom smerterne væltende igen og jeg kunne ikke engang sige noget... Og de skruede op og op for blokaden, men hjalp intet... Og klokken 16.20 fik jeg pressetrang og 16.43 fødte jeg min dejlige søn Emil på 54 cm og 3660 g 
1. billede er han lige født 
2. billede er dagen efter 
3. billede er han 9 ½ måned 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld