Tror de jeg er millionær, oder was ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Loa

Monica P skriver:

mener du den lilla elefant :-)

Jeg har kontakter i københavn så måske hun vil tage den med til mig hvis du da vil sælge den :-)

Håber ikke du syntes jeg er fræk :-)

Lilla/lille, hehe, ja mente lilla

Næh næh, du er ikke fræk, du spørger jo bare

Tja, det kommer nok an på prisen tænker jeg..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Troldemommi

Loa skriver:

Lilla/lille, hehe, ja mente lilla

Næh næh, du er ikke fræk, du spørger jo bare

Tja, det kommer nok an på prisen tænker jeg..... 

Vil du sælge den for 500 ? :-)

Ps lige lidt smiger :-) din lille Isabella er da bare for cute, de der øjne på dit profilbillede, de er da slet ikke til at stå for :-)

Monica

Anmeld

20. februar 2012

chael

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

YNK YNK YNK :-)

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

Jo, de er dyre, og netop derfor har vi ønsket os dem i gave, eller penge til samme

Man kan også kigge efter dem brugt, men jeg foretrækker dem nu helst fra nye

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

Troldemommi

chael skriver:

Jo, de er dyre, og netop derfor har vi ønsket os dem i gave, eller penge til samme

Man kan også kigge efter dem brugt, men jeg foretrækker dem nu helst fra nye

*Camilla

Jeg har intet imod brugte ting :-)

Hvad der måske er den enes fyld kan måske være en andens skat :-)

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

Ja, jeg havde helt glemt at skrive dem på Tristans barnedåbsønskeseddel, men 2 vennepar gav os kyllingen og elefanten. Tabte både mund og næse, da jeg herinde fandt ud af hvad især elefanten koster! Puha!

Men nu er Tristan kun 5 mdr. så indtil videre er det kun kyllingen der er pakket ud, så han kan ligge og vippe lidt på den

De andre må komme som gaver eller så må vi ønske os penge til dem i fødselsdags- og julegave

Anmeld

20. februar 2012

Ansemusen

Jo det er mega dyrt! Men jeg elsker Bobles! Vores dreng fik den tyrkis elefant i julegave forrige jul. Og så fik han hulen (som er noget billigere) i navngivningsgave. Vi har ønsket os slangebordet ved enhver lejlighed (1700 kr), men han har endnu ikke fået det, hvilket jeg godt forstår. Hehe!

Anmeld

21. februar 2012

Loa

Monica P skriver:

Vil du sælge den for 500 ? :-)

Ps lige lidt smiger :-) din lille Isabella er da bare for cute, de der øjne på dit profilbillede, de er da slet ikke til at stå for :-)

Monica

500 tror jeg godt jeg vil sælge den for.... (Vender lige tilbage med 100% sikkert svar)

Hehe og tak Hun er også lige til at spise syntes hendes mor

Anmeld

21. februar 2012

Troldemommi

Loa skriver:

500 tror jeg godt jeg vil sælge den for.... (Vender lige tilbage med 100% sikkert svar)

Hehe og tak Hun er også lige til at spise syntes hendes mor

Jeg venter i spænding :-)

Anmeld

23. februar 2012

Troldemommi

Loa skriver:

Jeg ved ikke om jeg syntes de er så dyre, når man tænker på hvor meget de kan blive brugt og til hvad....

Vi har dog den lille elefant stående, som Isabella sleeeet ikke bruger. (Men nu bor du i jylland kan jeg se)

Her er det kun krokodillen der bliver brugt, så den har været alle pengene værd.

De andre kunne jeg godt have sparet væk

Har du besluttet dig for om du vil sælge Jeres lilla Bobles Elefant ?? :-)

Anmeld

23. februar 2012

hautecouture

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

sådan noget møg

God dag til jer alle

Monica

Det er MØGDYRT!

... en er ligeså stor fan som du - var så heldige, at vi fik sandormen til Aya (hun er kun 5 måneder, så den er god at vippe hende med - og til sommer bliver den et dejligt badedyr i havebassinet) i dåbsgave sammen med hulen. Dejligt. Håber på der kan komme flere gaver i hus - ellers vil jeg anbefale at prøve at se om elefanten evt ikke er på Trendsales eller enten Gul og Gratis eller dba.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.