Tror de jeg er millionær, oder was ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

2babygirls

Monica P skriver:

hehe nu er jeg lige fræk, men intet vover intet vinder, sig lige til hvis i vil sælge den, og ikke bor i den anden ende af landet

Det er nemlig den lilla elefant Johanne ønsker sig :-)

Monica

Dèt skal jeg nøk, men satser på at interessen kommer. Vi har også en wheely bug mus som heller ikke har interesse pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

gonefishing

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

YNK YNK YNK :-)

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

Det er svine dyrt, og jeg venter bare på der er en med tid og en handymand derhjemme der lavet et alternativ, måske kalder det "Poples" og gør det billigere. ellers bliver jeg jo nød til det snart hehe

Anmeld

16. februar 2012

_-Kathrine-_

Vi har købt den til -20% på legeskab.dk - så hold øje der, de sætter dem ned nogengange

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

_-Kathrine-_ skriver:

Vi har købt den til -20% på legeskab.dk - så hold øje der, de sætter dem ned nogengange

Jeg skal nok holde øje :-) tak for tippet

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

Flodkilling skriver:

Det er svine dyrt, og jeg venter bare på der er en med tid og en handymand derhjemme der lavet et alternativ, måske kalder det "Poples" og gør det billigere. ellers bliver jeg jo nød til det snart hehe

hahaha så skal de produceres og så skal prosen ikke være så høj, Vel :-)

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

Tina&Martin skriver:

Dèt skal jeg nøk, men satser på at interessen kommer. Vi har også en wheely bug mus som heller ikke har interesse pt

Okay :-)

Anmeld

16. februar 2012

Kvist

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

Jo de er mega dyre.. Man skal virkelig lede dybt i lommerne..

Vi gav vores søn elefanten i fødselsdagsgave og han er super glad for den, overvejer meget kraftigt at købe krokodillen også, den håber jeg dog at kunne finde brugt..

Anmeld

16. februar 2012

musse1

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

sådan noget møg

God dag til jer alle

Monica

jeg syns bestemt også de er vildt dyrer . men når det er sagt, vil jeg også sige hvor meget de bliver brugt, og hvor gode de er til leg, motorik og sådan, ja så syns jeg faktisk det er pengene værd.

ved med meget andet legetøj, det leger de med lige i starten, og så bliver det bare lagt hen, de gør bobles bestemt ikke her hjemme.

vi har købt nogle af dem, og andre har de fået i gave. 

Anmeld

20. februar 2012

Loa

Jeg ved ikke om jeg syntes de er så dyre, når man tænker på hvor meget de kan blive brugt og til hvad....

Vi har dog den lille elefant stående, som Isabella sleeeet ikke bruger. (Men nu bor du i jylland kan jeg se)

Her er det kun krokodillen der bliver brugt, så den har været alle pengene værd.

De andre kunne jeg godt have sparet væk

Anmeld

20. februar 2012

Troldemommi

Loa skriver:

Jeg ved ikke om jeg syntes de er så dyre, når man tænker på hvor meget de kan blive brugt og til hvad....

Vi har dog den lille elefant stående, som Isabella sleeeet ikke bruger. (Men nu bor du i jylland kan jeg se)

Her er det kun krokodillen der bliver brugt, så den har været alle pengene værd.

De andre kunne jeg godt have sparet væk

mener du den lilla elefant :-)

Jeg har kontakter i københavn så måske hun vil tage den med til mig hvis du da vil sælge den :-)

Håber ikke du syntes jeg er fræk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.