Tror de jeg er millionær, oder was ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Hehe ja jeg vil gerne have den store ugle til Maria.. Meeeen

jaa, jeg vil gerne have både den store og den lille..

Meeen, det bliver ikke lige nu, heldigvis burde de fortsætte i sortimentet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Kløver

Mette. skriver:

tåta

Tumledyr i en slags skum.

http://www.bobles.dk/

ÅH tak, dem har jeg godt set, bare aldrig fundet ud af hvad det var, men med de priser kan det være jeg forblive lykkeligt uvidende

Anmeld

16. februar 2012

Mette.

Maja84 skriver:

ÅH tak, dem har jeg godt set, bare aldrig fundet ud af hvad det var, men med de priser kan det være jeg forblive lykkeligt uvidende

De er til at styrke børns motorik og til at tumle med. De kan bruges på flere måder efter barnets alder.

De er dyre, men godt givet ud, herhjemme bliver der hvertfald tumlet og trænet meget på dem. 

Anmeld

16. februar 2012

Mumto3

Vi har tre børn og tre elefanter. Vores den ældste dreng er lige blevet 8 år, og vi bruger stadig elefanterne dagligt. Så målt ud over en årrække, så er det 100 kr om året og så synes jeg ikke det er så dyrt taget i betragtning hvor meget de er blevet brugt.

Anmeld

16. februar 2012

sarahb

De er vildt dyre, men så fede.

Vi har krokodillen og fik den i gave fordi vi havde ønsket os den, næste år er det elefanten der er højt på listen

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

jaa, jeg vil gerne have både den store og den lille..

Meeen, det bliver ikke lige nu, heldigvis burde de fortsætte i sortimentet..

Vi håber

Anmeld

16. februar 2012

eliasogmor

herhjemme forguder vi bobles..og da elias var mindre blev der tumlet på dem.. nu er de veje.... jeg vil gerne have alle .. har købt til ham i gave og når jeg lige synes jeg har råd... her har vi 2 6 lags fisk, elefant og krokodille og hvalen.... jeg elsker dem.. men har fortrudt jeg har købt dem i sort/ grå, hvalen er dog flere farvet...men de passer ind den næste skal være kylling.. den ku være alletideres afyringsrampe til biler... men en investering er bobles teltet... vi har desværre lige pakket den i kældren pga af pladsmangel..men den kommer op igen når lillebror skal bruge den...

Anmeld

16. februar 2012

Albsil

Undskyld jeg "spammer" tråden:-) ville bare lige sige at vi har en grøn hval helt ny ned prismærke og det hele,0. Vi fik den i gave og har fået tvillingepiger så har nu købt den i pige farver. Pigerne er så glad for at gynge på den.Nå men hvis nogen er interesseret har vi lige sat den ned fra 700,- til 650,-. Og JA, de er dyre. Vi gav selv 899 for hvalen i pink/rosa

Anmeld

16. februar 2012

2babygirls

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

YNK YNK YNK :-)

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

havde aldrig brugt så mange penge på dem, men nu ser jeg dem heller ikke som en kæmpe nødvendighed, og Madeleine gider ikke hendes lilla elefant (som hun fik i dåbsgave), så pt samler den voldsomt meget støv.

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

Tina&Martin skriver:

havde aldrig brugt så mange penge på dem, men nu ser jeg dem heller ikke som en kæmpe nødvendighed, og Madeleine gider ikke hendes lilla elefant (som hun fik i dåbsgave), så pt samler den voldsomt meget støv.

hehe nu er jeg lige fræk, men intet vover intet vinder, sig lige til hvis i vil sælge den, og ikke bor i den anden ende af landet

Det er nemlig den lilla elefant Johanne ønsker sig :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.