Tror de jeg er millionær, oder was ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Okay brok fra mig

Jeg er forelsket.................i en Bobles elefant i lilla :-) men men men 899 kr :-( OHHH MY GOD Det er da vildt dyrt :-(

sådan noget møg

Jeg ved allerede hvor den skal stå henne :-) men tror desværre at jeg må melde pas, pengene vokser desværre ikke på træerne hos os :-(

Ville bare så gerne kunne give min lille skat sådasn en at tumle med når hun begynder at kravle

YNK YNK YNK :-)

Okay hvis man da så bare havde et større problem end det, for tro mig jeg ved godt det er i småtingsafdelingen :-)

Til jer andre der er fan af bobles :-) syntes i ikke at det var dyrt?? eller fik i den i gave :-)

God dag til jer alle

Monica

De vokser heller ikk på træerne eller andre steder her desværre
Jeg vil ha dem alle sammen til oscar for han elsker at tumle rundt , men har desværre bare ikke råd til en af dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Laulund87

Hold øje med udgåede farver- Jeg har købt fisken, krokodillen og giraffen med 50% rabat

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Hold øje med udgåede farver- Jeg har købt fisken, krokodillen og giraffen med 50% rabat

hold da op.. hvor har du gjort det henne?? :O

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

hold da op.. hvor har du gjort det henne?? :O

Ønskebørn i Hobro Det er over et år siden og det er vist ikke så tit de har det tilbud..

Anmeld

16. februar 2012

Sakris

De er alle pengene værd. Vores datter elsker alle sine tumledyr. Vores penge vokser bestemt heller ikke på træerne. Men så har vi prioriteret dem frem for andre ting. Købt det meste brugt, dog er alle de dyr vi har til normalpris. Vi var så heldige at få 1 krokodille, 2 fisk og en kylling i dåbsgave. Så købte vi selv elefanten til hende. Og der er siden da også kommet en ekstra krokodille til i gave. Så vi mangler ihvertfald ikke

Anmeld

16. februar 2012

Troldemommi

Laulund87 skriver:

Ønskebørn i Hobro Det er over et år siden og det er vist ikke så tit de har det tilbud..

Hvor var du heldig :-)

Anmeld

16. februar 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

øv, ja så er det derfor jeg ikke har opdaget det..

Men fed besparelse, mit mastercard sveder bare jeg tænker på det næste dyr Johannes skal have..

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

Monica P skriver:

Hvor var du heldig :-)

Ja min mand stod der også til åbningstid og godt for det, for folk gik helt amok

Anmeld

16. februar 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

øv, ja så er det derfor jeg ikke har opdaget det..

Men fed besparelse, mit mastercard sveder bare jeg tænker på det næste dyr Johannes skal have..

Hehe ja jeg vil gerne have den store ugle til Maria.. Meeeen

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Mette. skriver:

tåta

Tumledyr i en slags skum.

http://www.bobles.dk/

ÅH det ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.