Hvor gemmer I "legekassen"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2009

Jules

Forrige gang jeg flyttet havde jeg pakket dildoer,frækt undertøj,frække dvder,æg,massageolie også i en sort sæk under en masse sengetøj....
Det skulle så stå opmaksineret hos min mormor et par måneder...

Åhhhh gud altså... Min mormor ringede og sagde hun havde vasket mit sengetøj...

Der gik lidt inden jeg kom i tanke om hvad der var underneden... GOSH.... Hvor var jeg dog bare flov....

Den dag i dag blir det bragt op til diverse familie frokoster og alle bryder i grin!!! Min mormor ryster på hovedet og fniser og siger hun ikke ved hvad man skal med det moderne pjat...Hihi.

Tilbage på sporet... Vores ligger i et aflåst skab bag en masse jule duge...så det tror jeg aldrig Viktor finder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

JustAnotherName

UngMor83 skriver:

Vi har en del, og det er i en kasse under sengen. For mine børn sku ik gerne komme rendende med det midt i det hele, og for andre end os herhjemme er det adgang forbudt i vires sovevær. Det er privat efter min mening. Og det VED folk...

Enig!

Vi har ikke noget legetøj.
Jeg smed min dildo ud, da vi flyttede fra lejlighed til hus ....den fulgte mig fra x-tiden, så der var ingen grund til at den skulle med i det nye liv. Så vil jeg hellere anskaffe mig andet legetøj med tiden sammen med min mand ...og det har endnu ikke været aktuelt.

Men det vi har - glidecreme, olier og gummimænd, ligger i natbordet.

Og herhjemme er soveværelset også "adgang forbudt" ....men vores yngste på 2 måneder sover stadig inde hos os, og vores ældste på knap 2 kommer tit med ind til os ....når VI tager hende med derind, for at hygge i sengen om morgen, f.eks. Ellers har andre (gæster) ikke noget at gøre i vores soveværelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.