Hvor gemmer I "legekassen"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.785 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. marts 2009

Honningblomst

Hej piger...
Nu har der været så meget snak om at børn ikke må finde, se eller vide noget om hvad forældrene laver seksuelt og deri er jeg ganske enig. Men fordi der er børn, så skal der vel også være liv på det område, eller??
Men hvor gemmer i så de hemmelige remedier??
Knus Eva...som ikke er så fantasifuld og har rigeligt problemer med at gamme en mand når der en sjælden gang er sådan en i mit hjem...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2009

Kristina V

hehe griner lidt.. Ser billeder om hvordan du render rundt og gemmer mændende.. haha...

Jamen her bliver det gemt i tøjskabet bagved tøjet... Hun er nu heller ikk så gammel hun ville kunne finde det andre steder, men ingen roder der..

Anmeld

21. marts 2009

lonemus

Kristina V skriver:

hehe griner lidt.. Ser billeder om hvordan du render rundt og gemmer mændende.. haha...

Jamen her bliver det gemt i tøjskabet bagved tøjet... Hun er nu heller ikk så gammel hun ville kunne finde det andre steder, men ingen roder der..

Hi-hi...jeg ser også en masse sjove billeder af dig Eva...

Nu har vi ikke så meget, men det bliver gemt i skabet bag vores tøj, på øverste hylde

Lone

Anmeld

21. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg gemmer kun for de børn som kommer på besøg (har ingen selv) og der ryger sagerne ned i undertøjsskuffen.

Anmeld

21. marts 2009

Diana...

Griner ind i sko skabet med ham Eva men der er vel ikke plads griner...

Her bliver det gemt i tøj skabet, men ville nu glo lidt hvis lille Lucas på 1 måned idag ville finde det griner.

Så der er bare gemt for familien som altid roder i mit tøj skab så det gemt i Claus.

Knus

Anmeld

21. marts 2009

ekzunz

Ha ha - vi har prøvet at der pludselig stod en 7 årig dreng i stuen og undrende spurgte "far - hvad er det for én??"

Så de få ting vi har ryger øverst i skabet, bag en masse tøj

Anmeld

22. marts 2009

Miamaja

ja tojskabet var ogsaa der vi (min veninde og jeg) fandt hendes foraeldres legetoj da vi var 10 aar gamle

Anmeld

22. marts 2009

malou

haha... tror mange har prøvet at finde vores forældre´s legetøj da vi var mindre De sjoveste jeg dog har prøvet var hos mine gamle gamle bedsteforældre.... vi skulle pakke hele deres lejlighed på Frederiksberg ned som de havde boet i hele deres liv (50 år) fordi de skulle på plejehjem!! Og hvad fandt min mor og jeg i undertøjsskuffen??? Alverdens ting og sager. Vi var ved at brække os af grin og vi kunne snidt forestille os bedstefar sige... "hyp hyp lillemor". De er begge døde idag.. men denne historie er mig et dejligt minde om hvilke livsnydere de i den grad var

stort knus malou som gemmer de hele i den STORE kiste.. hehe

Anmeld

22. marts 2009

Honningblomst

malou skriver:

haha... tror mange har prøvet at finde vores forældre´s legetøj da vi var mindre De sjoveste jeg dog har prøvet var hos mine gamle gamle bedsteforældre.... vi skulle pakke hele deres lejlighed på Frederiksberg ned som de havde boet i hele deres liv (50 år) fordi de skulle på plejehjem!! Og hvad fandt min mor og jeg i undertøjsskuffen??? Alverdens ting og sager. Vi var ved at brække os af grin og vi kunne snidt forestille os bedstefar sige... "hyp hyp lillemor". De er begge døde idag.. men denne historie er mig et dejligt minde om hvilke livsnydere de i den grad var

stort knus malou som gemmer de hele i den STORE kiste.. hehe

Fantastisk og hvorfor skulle man egenlig ændre sig på det område, bare fordi man bliver flere og flere dage gammel.

Anmeld

22. marts 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Fantastisk og hvorfor skulle man egenlig ændre sig på det område, bare fordi man bliver flere og flere dage gammel.

Nemmerlig og plejepersonalet skal stoppe deres sippede meninger omkring det at nogle stadig ønsker sex enten sammen med deres partner eller andre, som man måske skal hjælpe dem med at ringe efter!!

Her gemmes det under sengen..... der tror jeg ik pigerne kommer, er mere "nervøs" for min mor når hun indimellem får sine oprydnings flip i hjemmet når hun feks er her for at passe pigerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.