Hvor gemmer I "legekassen"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

A.

hehe jeg har en sort box som er gemt i min tøjskab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Valle81

Mega sjovt emne:0)

hmm, vores udvalg er endnu ikke så sort, men udidelse er på vej.

Vores opbevaring er ret uopfindsom og anonym. Ligger i en blockbuster pose ovenpå vores tøjskab sammen med kufferter, potte, weekendseng osv:0)

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

Vi har en skuffe i min garderobe i soveværelset og børnene har aldrig rigtigt fundet det interresant at rode i den. Og kommer der en dag hvor de spørger, vil vi forklare dem det som det mest naturlige i verden. Sex er ikke tabu her hos os, og det bliver ikke fremmedgjort for vores børn. Da jeg var alene med Nadia havde jeg tit døren åben til badeværelset for lige at kunne have et øje på hvad hun lavdede, så hun har også set "blod" mens og ved at det er normalt og at hun også får det. Så hun ikke bliver forskrækket den dag hendes starter. Danielle har ikke opfattet noget endnu, men vil også forklare hende hvad det er der foregår inden hun kommer i puberteten. De skal ikke blive skræmt og opleve det som noget grimt.

Anmeld

22. juni 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Vi har en skuffe i min garderobe i soveværelset og børnene har aldrig rigtigt fundet det interresant at rode i den. Og kommer der en dag hvor de spørger, vil vi forklare dem det som det mest naturlige i verden. Sex er ikke tabu her hos os, og det bliver ikke fremmedgjort for vores børn. Da jeg var alene med Nadia havde jeg tit døren åben til badeværelset for lige at kunne have et øje på hvad hun lavdede, så hun har også set "blod" mens og ved at det er normalt og at hun også får det. Så hun ikke bliver forskrækket den dag hendes starter. Danielle har ikke opfattet noget endnu, men vil også forklare hende hvad det er der foregår inden hun kommer i puberteten. De skal ikke blive skræmt og opleve det som noget grimt.

Dvs at du ville synes det var helt naturligt at indvie et barn i brugen af dildoer, massage apperater og andre interessante voksen ting?? Jeg håber jeg misforstår...smiler

Altså, mine børn ser mig nøgen dagligt og har jeg mens så har jeg det..men derfra og til at de skal forholde sig til sexlegetøj der er virkelig langt i min verden...de ved godt hvordan man laver børn og har bare fået sandheden der, men de aner da ikke at der er noget der hedder sex og bare dyrkes for at dyrkes..kan ikke helt se hvordan de skal forholde sig til det og hvorfor.

Knus Eva..

Anmeld

22. juni 2009

TbCp

Znuzke skriver:

Ha ha - vi har prøvet at der pludselig stod en 7 årig dreng i stuen og undrende spurgte "far - hvad er det for én??"

Så de få ting vi har ryger øverst i skabet, bag en masse tøj

Hahaha
Var der gæster imens det er nemlig det skræksenarie jeg ser for mig

Anmeld

23. juni 2009

Mor.sander

Vores ligger i natbordskuffen... Der ligger det sikkert, da ungerne ikke må rode i skufferne eller skabet for den sags skyld.... Men skulle de ske en dag at de stod med en dildo i hånden og spørger hvad er det ... Ja så må man jo tage det som en oplevelse... Og finde en fornuftig forklaring... Men de skal ikke have sandheden om hva det bruges til... Det finder de nok ud af når tid er.

Anmeld

23. juni 2009

JonTri

Hmmm tja det er placeret rundt omkring såmænd. Under sengen, i undertøjsskuffen, sokkeskuffen og en kommode i soveværelset...
Jonathan bliver 1 år inden længe, men er ikke OVERALT endnu. Kommer han rendende med en dildo en dag så må man jo tage den derfra... herregud det giver dem nok ikke traumer.
Vores legetøj er ikke udformet som... tja... pikke - eller lign. så mon ikke det går.

Klem Rikke

Anmeld

24. juni 2009

xx

Inde bagerst i vores rodeskab i soveværelset......men latexlagenet og de frække tøjstykker (til mig...haha) ligger i mit skab

Vil ikke ligefrem sige at det er umuligt for børnene at finde, men de overlever jo nok, hvis det skulle ske   og det skal jo heller ikke være sådan at det tager halve eller hele timer at finde godterne frem for os andre....hæhæ

Anmeld

23. juli 2009

karina1980

vores ligger i vores sengebordsskuffe, jeg går på den måde ikke ind for at man skal gemme ting, vi har heller ikke oplevet at de har fundet det endnu

Anmeld

25. juli 2009

oo

dem der boede i vores hus før os, gemte i hvert fald deres STORE sorte dildo på øverste hylde i tøjskabet , jeg var alene hjemme da jeg skulle lægge Sørens tøj på plads efter indflytningen og eftersom jeg er hobbitstørrelse, kunne jeg ikke se op på hylde, selvom jeg stod på en stol, så jeg rakte op og kunne mærke noget uuuuuunderligt noget der lå på øverste hylde. og frem dukkede en stor sort dildo - som vel at mærke IKKE var blevet vasket siden sidst den havde været på kanalrundfart

vi gemte den i laaang tid ude i skurret, fordi vi var så bange for, at det skulle rygtes i landsbyen, at vi var de dersens smarte kjøvenhavnere, der smed beskidte dildoer ud

herhjemme gemmes det i sengebordsskabet...men der er heller ingen unger (endnu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.