Jeres hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Sidst der sku vi ha fældet nogle store træer og plantet ny hæk rundt om vores have. Bagved træerne var der ligesom en række med halv høje buske, som sku blive stående til den ny hæk ville være høj nok til at skærme vores have af fra nysgerrige blikke. 

Gutten kommer og vi læser vores kontrakt igennem inden han går i gang med at fælde vores træer. Jeg går i bad og gør mig klar til at tage på arbejde. Da jeg en time sener kigger ud af vinduet, er alt bare fældet, træer, buske. Det hele er væk. Også gutten er gået til frokost. Med det resultat at vores have ligger frit ud til fortovet og vejen. Ringer til min kæreste, grædefærdig! Da han høre mig fortælle det hele begynder han bare at grine. Jeg flipper fulstændig ud på han ,hvorefter han griner endnu mere. Ik så smart! 

Da gutten endelig kommer tilbage har jeg tudet i en time, får en lille snak med ham, får fat i hans mester, som kommer og ser på det hele. Får afslag i prisen. 15 m mere hæk og en kæmpe undskyldning. Se de var godt klar over at man ska være forsigtige omkring gravide kvinder! Vh stine

Hahahahahah feeeeeedt, jamen tåre hjælper på alt åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

AnnaK89

Tja - jeg synes også jeg er rimelig følelsesladet i denne graviditet 

Jeg havde en forfærdelig lyst til de store skumjordbær (dem med grøn top) og det var en søndag aften, kl var vist 8. 

Besluttede mig, at prøve at finde dem i byen. Det endte med at jeg var 4 forskellige steder henne - men de var der bare ikke 

Så skumjordbær drev mig til grådens rand 

Var fuldstændig ødelagt da jeg kom hjem - satte mig i sofaen med armene over kors, hidsig og tudende 

Åhhh elsker da bare hormoner

Anmeld

16. februar 2012

Mor til Majbørn

jaaa... kom med nogle flere historier!

Anmeld

16. februar 2012

ModerNatur

Jeg var faktisk slet ikke hormonel!!  Mega mærkeligt synes jeg selv, men kan ikke komme på én eneste episode, hvor jeg reagerede voldsommere..

Tilgengæld går jeg HELT amok med tuderiet lige nu hvor jeg planlægger vores bryllup! haha

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

Haha sådan havde jeg det med en marsbar forlenden

Ja kom med flere i historier piger

Anmeld

16. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Hahahahahah feeeeeedt, jamen tåre hjælper på alt åbenbart

He He ja og normalt er jeg slet ik typen der tuder over noget som helst! Var også nød til at forklare dem at jeg nok sku tilgive dem når der var gået ca 5 år og hækken var blevet høj nok... + at jeg altså også var gravid osv. Meget mærkeligt med de tosset hormoner!!! Vh stine

Anmeld

16. februar 2012

Anonym

ha - jeg har en mere.

Min kæreste kom lige så glad hjem fra byen og fortalte at han havde solgt vores gamle bærbare computer til 2000kr til en kvinde han havde mødt i byen.

Han kunne slet ikke se, at denne (43 årige) kvinde havde bagt for hårdt på ham, og kun ville købe vores lortecomputer, fordi hun i al hemmelighed ville i seng med ham.

Det mente kæreste ikke ikke var tilfældet.

Hvortil jeg muligvis gik lidt amok og råbte noget i stil med, at 'du fandme er for lækker til at gå i fred og at gu vil alle kvinder sguda i seng med dig' - hvorefter jeg tvang ham til at slette hendes nummer og ignorere alle hendes beskeder om, hvornår hun kunne hente computeren.

Han har dårlig samvittighed endnu...

Anmeld

19. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min dreng blev til via fertilitetsbehandling, i den forbindelse skulle jeg tage en hormon-næsespray som bevirkede at man fik de samme symptomer som hvis man var i overgangsalder. Jeg skulle ta et pust i ET næsebor, det hørte jeg så som et i hvert næsebord. PUHA en uge kæresten og jeg havde, den værste episode var hvor jeg stod ude på gaden med min kæreste og råbte og skreg helt hysterisk af ham, aner ikke hvorfor! Var slet, slet ikke mig selv!

Da vi så kom til lægen efter en laaang uge og misseren blev opdaget, sagde lægen: Nå, så har du nok været lidt hormonpåvirket hva! Ja det var da en underdrivelse der vil noget! Tør slet ikke tænke på at jeg engang kommer i rigtig overgangsalder

Synes stadig det er pinligt at jeg har stået og skreget af ham på gaden

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Min dreng blev til via fertilitetsbehandling, i den forbindelse skulle jeg tage en hormon-næsespray som bevirkede at man fik de samme symptomer som hvis man var i overgangsalder. Jeg skulle ta et pust i ET næsebor, det hørte jeg så som et i hvert næsebord. PUHA en uge kæresten og jeg havde, den værste episode var hvor jeg stod ude på gaden med min kæreste og råbte og skreg helt hysterisk af ham, aner ikke hvorfor! Var slet, slet ikke mig selv!

Da vi så kom til lægen efter en laaang uge og misseren blev opdaget, sagde lægen: Nå, så har du nok været lidt hormonpåvirket hva! Ja det var da en underdrivelse der vil noget! Tør slet ikke tænke på at jeg engang kommer i rigtig overgangsalder

Synes stadig det er pinligt at jeg har stået og skreget af ham på gaden

Haha Nårh ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.