Jeres hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, kom frisk piger, hvad har i gjort af sjove ting, som har udviklet sig til yderligheder pga. jeres hormoner?
Man kan være anonym hvis man ikke har lyst til at stå frem

Mig....

Jeg skulle snakke med banken om noget gæld min mand havde, som vi simpelthen ikke kunne få lov at betale et stort afsluttene afdrag på, sat ned i de månedlige ydelser, så vi kunne få lidt luft i vores meget stremme budget.

JEg fik en rigtig sur rådgive i røret, som bare blev ved med at sige det samme, at jeg skulle skrive en mail hvis jeg var uenige i deres beslutning. Det havde vi så prøvet 3 gange med afslags, så jeg var nød til at at ringe, og hende her damen blev bare ved med at sioge det samme og sammen og til sidst kunne mit hoved ikke mere, jeg blev så frusteret at jeg bare brød tudene samme i røret og nærmest.... Nej jeg bad om de ikke godt ville hjælpe os, for nu kunne jeg slet ikke mere, jeg var på afkanten og var helt ude af den, kunne slet ikke styre det, græd og græd i røret. Og så blev den sure damen, lige pludselig rigtig sød og rar og hjalp os og fik vores ydelser sat ned fra næste måned, selvom det i første omgang slet ikke var en mulighed. Puha sad bagefter og tænkte, hold da op, hvor kom det fra? hahahah, kunne slet ikke tage mig selv seriøs, men jeg blev bare så frusteret og ked af det, selvom jeg selv prøvet at være hård. hahah

Hvad er jeres hormon historie?

Hilsen hende den meget lykkelige med lidt ekstra luft

da jeg juleaften tabte nogen af julekuglerne til træet, brød min verden sammen og jeg satte mig bare ned på gulvet som et lille barn og begyndte at stortude - min kæreste var nede ved min mors kæreste for at hente anden, og kom bare tilbage til at jeg sad der midt på stuegulvet og tuuuudbrølede , han blev ret forvirret og så ca sådan ud -> ..

haha det griner vi også en del af nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jeg var slet ikke så slem i min graviditet Det kom meget sjældent men så kom det også gerne dobbelt

Når jeg bliver hidsig så kan jeg ikke finde ud af ord og jeg var så irriteret på en billist at jeg hoppede ud af bilen og begyndte at råbe og skrige. Da skænderiet er ved at være slut, siger jeg så: Du skal OVERHOVEDET ikke tale til mig mere, min kort den er SÅ lunte! hahaha! Pinligt! (skulle selvfølgelig have været min lunte er så kort)

Haha nåhhhh sådan er jeg også når jeg bliver hisig på manden og så griner han bare

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

da jeg juleaften tabte nogen af julekuglerne til træet, brød min verden sammen og jeg satte mig bare ned på gulvet som et lille barn og begyndte at stortude - min kæreste var nede ved min mors kæreste for at hente anden, og kom bare tilbage til at jeg sad der midt på stuegulvet og tuuuudbrølede , han blev ret forvirret og så ca sådan ud -> ..

haha det griner vi også en del af nu

Hahah, så blev han da forskrækket, indtil han fandt ud af hvad der var sket

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

LouiseRH skriver:

I starten af min graviditet græd jeg over vi ikke havde mere rugbrød og at der ikke var chips til filmen :i mente tydeligvis ikke at man kunne se film uden chips :b

Det kan man da heller ikke

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror naesten jeg odelagde nytaarsaften hjemme hos os - jeg skulle starte ud med at lave hjemmebagt kransekage og min mand blev ved med at insistere paa, at der var noget jeg skulle se inde i stuen - saadan lidt halvirriteret, og mens jeg var ved at varme marcipan og alt det i en gryde - gaar jeg hurtigt derind og da jeg kommer tilbage er marcipanen braendt en lille bitte smule paa.

Jeg blev saa sindssygt hidsig at mand og hans dreng skyndte sig at kore en tur, saa jeg kunne slappe af. Da de kom tilbage var kransekagen bagt og lavet fin med hvid glasur - saadan som JEG mente den skulle vaere.

Manden og barnet mente, at der da ogsaa skulle chokoladeglasur paa den - og mens jeg laa og sov, saa de skilte hele kagen af, sprojtede den til med mork glasur ogsaa og satte den samme igen, hvorefter de kom ind og viste den et par timer senere - lige saa stolt.

Hold-da-kaeft hvor blev jeg hidsig! De skulle satme da ikke komme her og rette paa MIT arbejde, saa kunne da fandme selv bage deres lorte kransekage! Det endte i det vildeste skaenderi, og det var forst da vi kom til hovedretten 3 timer efter, at stemningen ligesom rettede sig ud...

(og vores gaester synes heldigvis det var verdens bedste kransekage - selvom en kommenterede, at det da saa lidt maerkeligt ud med det morke glasur...haehaehae)

Nåhhhh de havde rigtig prøvet at være søde, men kan godt lidt forstå dig.

Jeg hader også når folk retter på mit arbejde

Anmeld

15. februar 2012

Mor010711

Jeg hylede over at jeg syntes at det var fuldstændig uoverskueligt at jeg skulle skrælle kartofler. Og nej, vi skulle ikke have nogen til middag eller noget. Vi var TO mennesker!!!

Og jeg har præsteret at vræle til både Huset på Christianshavn og Beverly. 

Var vist lidt følelsesladet under min graviditet...

Og nåh ja, Cph Airport eller hvad det hedder. Når soldater skulle forlade deres børn og koner hjemme fra at tage i krig. Nøj hvor var det bare sørgeligt!

Anmeld

15. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hahah, så blev han da forskrækket, indtil han fandt ud af hvad der var sket

haha ja meget, han var bange for katten var død eller sådan noget.. og jeg prøvede jo at forklare ham det var julekuglerne - det bare svært at forklare når man græder helt ukontroleret

Anmeld

15. februar 2012

Kay

puhh ha.. mine raser meget i øjeblikket.... jeg tudder over den mindste modgang... og tuddede over min egen læge holder ferie da jeg snakkede med en anden klinik... tudet over at min kiroprakter mener jeg skal sygemeldes... tudder til alle film hvor folk fortæller de elsker hinanden... og tuddet i går da min kæreste havde lavet et glas cacao til mig... jeg mente var for tyndt men han sys jeg var fjollet... han puttede dog mere i...

ja og der kommer sikkert meget mere den kommende tid...

Anmeld

15. februar 2012

Anonym

Kay skriver:

puhh ha.. mine raser meget i øjeblikket.... jeg tudder over den mindste modgang... og tuddede over min egen læge holder ferie da jeg snakkede med en anden klinik... tudet over at min kiroprakter mener jeg skal sygemeldes... tudder til alle film hvor folk fortæller de elsker hinanden... og tuddet i går da min kæreste havde lavet et glas cacao til mig... jeg mente var for tyndt men han sys jeg var fjollet... han puttede dog mere i...

ja og der kommer sikkert meget mere den kommende tid...

hahahaha -- jeg så filmen 'p.s.I Love You'... græd helt uhæmmet!! Den skal du så ikke se, kan jeg regne ud...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

hahahaha -- jeg så filmen 'p.s.I Love You'... græd helt uhæmmet!! Den skal du så ikke se, kan jeg regne ud...

nje... og heller ikke serier... eller gomorgen danmark i går... puhh ha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.