Ja, kom frisk piger, hvad har i gjort af sjove ting, som har udviklet sig til yderligheder pga. jeres hormoner?
Man kan være anonym hvis man ikke har lyst til at stå frem 
Mig....
Jeg skulle snakke med banken om noget gæld min mand havde, som vi simpelthen ikke kunne få lov at betale et stort afsluttene afdrag på, sat ned i de månedlige ydelser, så vi kunne få lidt luft i vores meget stremme budget.
JEg fik en rigtig sur rådgive i røret, som bare blev ved med at sige det samme, at jeg skulle skrive en mail hvis jeg var uenige i deres beslutning. Det havde vi så prøvet 3 gange med afslags, så jeg var nød til at at ringe, og hende her damen blev bare ved med at sioge det samme og sammen og til sidst kunne mit hoved ikke mere, jeg blev så frusteret at jeg bare brød tudene samme i røret og nærmest.... Nej jeg bad om de ikke godt ville hjælpe os, for nu kunne jeg slet ikke mere, jeg var på afkanten og var helt ude af den, kunne slet ikke styre det, græd og græd i røret. Og så blev den sure damen, lige pludselig rigtig sød og rar og hjalp os og fik vores ydelser sat ned fra næste måned, selvom det i første omgang slet ikke var en mulighed. Puha sad bagefter og tænkte, hold da op, hvor kom det fra? hahahah, kunne slet ikke tage mig selv seriøs, men jeg blev bare så frusteret og ked af det, selvom jeg selv prøvet at være hård. hahah
Hvad er jeres hormon historie?
Hilsen hende den meget lykkelige med lidt ekstra luft 
Anmeld