Jeres hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.161 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja, kom frisk piger, hvad har i gjort af sjove ting, som har udviklet sig til yderligheder pga. jeres hormoner?
Man kan være anonym hvis man ikke har lyst til at stå frem

Mig....

Jeg skulle snakke med banken om noget gæld min mand havde, som vi simpelthen ikke kunne få lov at betale et stort afsluttene afdrag på, sat ned i de månedlige ydelser, så vi kunne få lidt luft i vores meget stremme budget.

JEg fik en rigtig sur rådgive i røret, som bare blev ved med at sige det samme, at jeg skulle skrive en mail hvis jeg var uenige i deres beslutning. Det havde vi så prøvet 3 gange med afslags, så jeg var nød til at at ringe, og hende her damen blev bare ved med at sioge det samme og sammen og til sidst kunne mit hoved ikke mere, jeg blev så frusteret at jeg bare brød tudene samme i røret og nærmest.... Nej jeg bad om de ikke godt ville hjælpe os, for nu kunne jeg slet ikke mere, jeg var på afkanten og var helt ude af den, kunne slet ikke styre det, græd og græd i røret. Og så blev den sure damen, lige pludselig rigtig sød og rar og hjalp os og fik vores ydelser sat ned fra næste måned, selvom det i første omgang slet ikke var en mulighed. Puha sad bagefter og tænkte, hold da op, hvor kom det fra? hahahah, kunne slet ikke tage mig selv seriøs, men jeg blev bare så frusteret og ked af det, selvom jeg selv prøvet at være hård. hahah

Hvad er jeres hormon historie?

Hilsen hende den meget lykkelige med lidt ekstra luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Slet ikke andre som har hormon monster?

Anmeld

15. februar 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Ja, kom frisk piger, hvad har i gjort af sjove ting, som har udviklet sig til yderligheder pga. jeres hormoner?
Man kan være anonym hvis man ikke har lyst til at stå frem

Mig....

Jeg skulle snakke med banken om noget gæld min mand havde, som vi simpelthen ikke kunne få lov at betale et stort afsluttene afdrag på, sat ned i de månedlige ydelser, så vi kunne få lidt luft i vores meget stremme budget.

JEg fik en rigtig sur rådgive i røret, som bare blev ved med at sige det samme, at jeg skulle skrive en mail hvis jeg var uenige i deres beslutning. Det havde vi så prøvet 3 gange med afslags, så jeg var nød til at at ringe, og hende her damen blev bare ved med at sioge det samme og sammen og til sidst kunne mit hoved ikke mere, jeg blev så frusteret at jeg bare brød tudene samme i røret og nærmest.... Nej jeg bad om de ikke godt ville hjælpe os, for nu kunne jeg slet ikke mere, jeg var på afkanten og var helt ude af den, kunne slet ikke styre det, græd og græd i røret. Og så blev den sure damen, lige pludselig rigtig sød og rar og hjalp os og fik vores ydelser sat ned fra næste måned, selvom det i første omgang slet ikke var en mulighed. Puha sad bagefter og tænkte, hold da op, hvor kom det fra? hahahah, kunne slet ikke tage mig selv seriøs, men jeg blev bare så frusteret og ked af det, selvom jeg selv prøvet at være hård. hahah

Hvad er jeres hormon historie?

Hilsen hende den meget lykkelige med lidt ekstra luft

Jeg var slet ikke så slem i min graviditet Det kom meget sjældent men så kom det også gerne dobbelt

Når jeg bliver hidsig så kan jeg ikke finde ud af ord og jeg var så irriteret på en billist at jeg hoppede ud af bilen og begyndte at råbe og skrige. Da skænderiet er ved at være slut, siger jeg så: Du skal OVERHOVEDET ikke tale til mig mere, min kort den er SÅ lunte! hahaha! Pinligt! (skulle selvfølgelig have været min lunte er så kort)

Anmeld

15. februar 2012

LouiseRH

I starten af min graviditet græd jeg over vi ikke havde mere rugbrød og at der ikke var chips til filmen :i mente tydeligvis ikke at man kunne se film uden chips :b

Anmeld

15. februar 2012

Anonym

Jeg tror naesten jeg odelagde nytaarsaften hjemme hos os - jeg skulle starte ud med at lave hjemmebagt kransekage og min mand blev ved med at insistere paa, at der var noget jeg skulle se inde i stuen - saadan lidt halvirriteret, og mens jeg var ved at varme marcipan og alt det i en gryde - gaar jeg hurtigt derind og da jeg kommer tilbage er marcipanen braendt en lille bitte smule paa.

Jeg blev saa sindssygt hidsig at mand og hans dreng skyndte sig at kore en tur, saa jeg kunne slappe af. Da de kom tilbage var kransekagen bagt og lavet fin med hvid glasur - saadan som JEG mente den skulle vaere.

Manden og barnet mente, at der da ogsaa skulle chokoladeglasur paa den - og mens jeg laa og sov, saa de skilte hele kagen af, sprojtede den til med mork glasur ogsaa og satte den samme igen, hvorefter de kom ind og viste den et par timer senere - lige saa stolt.

Hold-da-kaeft hvor blev jeg hidsig! De skulle satme da ikke komme her og rette paa MIT arbejde, saa kunne da fandme selv bage deres lorte kransekage! Det endte i det vildeste skaenderi, og det var forst da vi kom til hovedretten 3 timer efter, at stemningen ligesom rettede sig ud...

(og vores gaester synes heldigvis det var verdens bedste kransekage - selvom en kommenterede, at det da saa lidt maerkeligt ud med det morke glasur...haehaehae)

Anmeld

15. februar 2012

*Sofie*

Da jeg var gravid cyklede jeg til og fra arbejde. 7 km hver vej.
Nogle dage var det bare pisse hårdt, og der var altid modvind, uanset hvilken vej jeg skulle.
Efter en lang arbejdsdag med efterfølgende personalemøde cyklede jeg hjem om aftenen i regn og blæst. Jeg var så arrig og skreg nærmest af raseri hver gang der kom et vindstød.
Da jeg kom hjem og lige var kommet inden for døren brød jeg fuldstændig samme i armene på min daværende kæreste.
Det havde været en meget meget hård cykeltur  

Anmeld

15. februar 2012

lailamik

Mine hormoner er såden lidt ude af kontrol, og der er tit jeg tænker bagefter hold da op hvor kom det fra??  Så synes ofte det er synd for kæresten, utroligt han holder mig ud

Et eksemple er at jeg bare lige pludslig begyndte at tude fordi han endnu ikke havde smagt min kage. Den var lidt af et flop, så da han ikke havde smagt den efter ½-1 time den var bagt begyndte jeg bare at græde  Normalt ville jeg have smidt den væk eller være totalt ligeglad hehe

Anmeld

15. februar 2012

Mother-love

Ha ha ha ha fed tråd. Ja jeg var ikke voldsomt påvirket af min graviditet på den måde før jeg var omkring uge 20 hvor kæresten og jeg var i føtex for at handle hvor jeg så så et baby sengesæt til 50 kr. Som jeg så sagde til kæresten at jeg ville købe. Hvor efter han sagde rolig nu vi har massere af tid til at købe den slags. Og så væltede hele min verden bare sammen og jeg kæmpede for at holde tårene tilbage hele vejen indkøbet. Og sagde ikke et ord.og da vi så kom ud i bilen og min kæreste sagde er der noget galt så tudede brølede jeg i den halve time det tog at køre hjem og han blev helt forskrækket og spurgte om vi skulle køre tilbage og der kunne jeg jo godt se det var fjolet og sagde nej men græd stadig helt vildt. Hehe det har vi grint meget af for jeg følte virkelig hele min verden styrtede sammen hehe.

Der er ikke noget mere fantasisk end det hormoner.

Jeg tudede også hver gang jeg så merci reklamerne i fjernsynet hahahhaha

Anmeld

15. februar 2012

Mother-love

Lukasmor skriver:

Jeg var slet ikke så slem i min graviditet Det kom meget sjældent men så kom det også gerne dobbelt

Når jeg bliver hidsig så kan jeg ikke finde ud af ord og jeg var så irriteret på en billist at jeg hoppede ud af bilen og begyndte at råbe og skrige. Da skænderiet er ved at være slut, siger jeg så: Du skal OVERHOVEDET ikke tale til mig mere, min kort den er SÅ lunte! hahaha! Pinligt! (skulle selvfølgelig have været min lunte er så kort)

Hahaha det er ligesom min kæreste når han kører bil og han bliver hidsig ikke nok med at det han får råbt er det være rod men så spytter han også helt vildt. Og de gange han har gjort det er jeg bare brudt ud i et kæmpe grineflip for det lyder simpelthen så sjovt.

Kan godt forstå du synes det var lidt pinligt. Det er jo svært at være sur når man så falder over ordene hehe

Anmeld

15. februar 2012

pemiro

Jeg har endnu ikke oplevet niget vildt besynderligt, kun en enkelt gang..

Jeg skulle melde mig på fødselsforberedelseshold, men der var intet ledigt der passede med at jeg var færdig 4 uger før termin (som de anbefaler her)... Det fik simpelthen min verden til at bryde sammen, og jeg gad absolut ikke være gravid, gad ikke bo i odense eller noget som helst.. Råbte, skreg og tudede af den her hjemmeside..

Fik så skrevet en mail til dem at det var for dårlig og at de skulle få oprettet nogle hold osv osv.. Hvortil en sød dame svarer tilbage at jeg bare skulle vælge det eller det hold.. Og så strålede jeg ellers igen, lige så glad som solen og måtte pænt skrove at mine hormoner var gårt løs og tusind tak for hjælpen osv osv haha..

Den har vi grint længe over herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.