Synes ikke jeg var så slem 1 gang, men har da denne gang haft et par episoder, da jeg har stået med hormoner, bryllup og en søn som ikke vil sove om natten. Har da bla haft en episode jeg godt vil dele med jer

Vi købte for knap et år siden en stol af mærket stressless da jeg havde brug for 1 god stol pga min ryg. I bunden af stolen sidder en ring så man kan dreje stolen. For 2 uger siden knækkede ringen, og jeg gik selvfølgelig ud med ringen og lavede reklamation på den. Efter et par dage blev jeg ringet op, at de ved stressless havde afvist, men at jeg selv kunne købe en ny ring til 590 kr

Blev sgu sur og fik på sur men humoristisk vis fortalt at det var jeg ikke tilfreds med, og at stolen da skulle kunne holde til at man sidder i den, og jeg kunne da bare få nummeret til stressless, er jeg var gravid og så skulle de nok få mine hormoner at mærke. Hun sagde hun lige ville prøve igen, og blev 2 dage senere ringet op at nu kunne vi pludselig godt få en ny ring uden problem. Men fik lige at vide at de havde sagt at flytter man stolen skal man rulle den fremfor at skubbe den osv. Kommer der det mindste når jeg henter ringen, får de at vide at så må de sgu lave en stol som kan tåle at blive brugt Mars man giver så mange penge og en anden gang advare om 47 siders: sådan lærer du at sidde i en stol, i stedet for at love livstidsgaranti !!!
Fik da lidt ud af mit brok men håber nu alligevel jeg kan styre det lidt når jeg om 3 uger kan hente den nye ring
Anmeld