Jeres hormoner??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

nje... og heller ikke serier... eller gomorgen danmark i går... puhh ha...

God' morgen Danmark ligefrem....?

Jeg ser primære gamle afsnit af Judge Judy (er i udlandet) og hidser mig op sammen med hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Kay

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

God' morgen Danmark ligefrem....?

Jeg ser primære gamle afsnit af Judge Judy (er i udlandet) og hidser mig op sammen med hende...

dervar valentines tema i gomorgendanmark i går... hvor man kunne ringe ind og få en hilsen sendt ud... hvor de ringede til forskellige og overrekte dem på direkte tv...  

Anmeld

15. februar 2012

lukasmor

michelledam skriver:

Hahaha det er ligesom min kæreste når han kører bil og han bliver hidsig ikke nok med at det han får råbt er det være rod men så spytter han også helt vildt. Og de gange han har gjort det er jeg bare brudt ud i et kæmpe grineflip for det lyder simpelthen så sjovt.

Kan godt forstå du synes det var lidt pinligt. Det er jo svært at være sur når man så falder over ordene hehe

Haha! Stakkels din kæreste at du så står og griner Haha! Enten knækker man selv sammen af grin eller også bliver man endnu mere rasende

Anmeld

15. februar 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Haha nåhhhh sådan er jeg også når jeg bliver hisig på manden og så griner han bare

Haha! Dejligt, så er jeg altså ikke den eneste der gør mig selv til grin når jeg er sur

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hahahaha -- jeg så filmen 'p.s.I Love You'... græd helt uhæmmet!! Den skal du så ikke se, kan jeg regne ud...

jamen PS i Love you er jo bare en tude film der behøver jeg slet ikke være gravid for at tude Men jeg tør ikke lige se den lige nu

Anmeld

15. februar 2012

Anonym trådstarter

Elsker at læse alle jeres hormon historier, kom endelig med flere...

Jeg har selv en mere fra idag faktisk, skulle over og hente min datter i vuggestuen og på hendes plads lå en tegning der var pakket ind, jeg blev så glad at jeg stod at hulkede da det var det første hun har lavet til mig over i vuggestuen

Hendes pædagoger synes jeg var så sød hehe.... pinligt

Anmeld

15. februar 2012

merle2010

uha der er så mange historier

2 timer efter jeg havde afleveret min datter i vuggestuen, begyndte jeg at tudbrøle fordi jeg savnede hende

hver dag når jeg henter hende, må jeg virkelig koncentrere mig om at holde tårerne tilbage især når hun kommer løbende i armene på mig og siger MOAR....

jeg græder over ALT i fjernsynet, jamen simpelthen alt....

hvis min mand skælder vores datter ud, begynder jeg at græde...

jamen der er så mange ting, lige nu kunne jeg så græde fordi vores lille hund først kommer hjem imorgen, og jeg har været sammen med hende hele dagen...

jeg er bare en HORMONELLA.... puh ha

Anmeld

15. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sidst der sku vi ha fældet nogle store træer og plantet ny hæk rundt om vores have. Bagved træerne var der ligesom en række med halv høje buske, som sku blive stående til den ny hæk ville være høj nok til at skærme vores have af fra nysgerrige blikke. 

Gutten kommer og vi læser vores kontrakt igennem inden han går i gang med at fælde vores træer. Jeg går i bad og gør mig klar til at tage på arbejde. Da jeg en time sener kigger ud af vinduet, er alt bare fældet, træer, buske. Det hele er væk. Også gutten er gået til frokost. Med det resultat at vores have ligger frit ud til fortovet og vejen. Ringer til min kæreste, grædefærdig! Da han høre mig fortælle det hele begynder han bare at grine. Jeg flipper fulstændig ud på han ,hvorefter han griner endnu mere. Ik så smart! 

Da gutten endelig kommer tilbage har jeg tudet i en time, får en lille snak med ham, får fat i hans mester, som kommer og ser på det hele. Får afslag i prisen. 15 m mere hæk og en kæmpe undskyldning. Se de var godt klar over at man ska være forsigtige omkring gravide kvinder! Vh stine

Anmeld

16. februar 2012

Kløver

Synes ikke jeg var så slem 1 gang, men har da denne gang haft et par episoder, da jeg har stået med hormoner, bryllup og en søn som ikke vil sove om natten. Har da bla haft en episode jeg godt vil dele med jer
Vi købte for knap et år siden en stol af mærket stressless da jeg havde brug for 1 god stol pga min ryg. I bunden af stolen sidder en ring så man kan dreje stolen. For 2 uger siden knækkede ringen, og jeg gik selvfølgelig ud med ringen og lavede reklamation på den. Efter et par dage blev jeg ringet op, at de ved stressless havde afvist, men at jeg selv kunne købe en ny ring til 590 kr
Blev sgu sur og fik på sur men humoristisk vis fortalt at det var jeg ikke tilfreds med, og at stolen da skulle kunne holde til at man sidder i den, og jeg kunne da bare få nummeret til stressless, er jeg var gravid og så skulle de nok få mine hormoner at mærke. Hun sagde hun lige ville prøve igen, og blev 2 dage senere ringet op at nu kunne vi pludselig godt få en ny ring uden problem. Men fik lige at vide at de havde sagt at flytter man stolen skal man rulle den fremfor at skubbe den osv. Kommer der det mindste når jeg henter ringen, får de at vide at så må de sgu lave en stol som kan tåle at blive brugt Mars man giver så mange penge og en anden gang advare om 47 siders: sådan lærer du at sidde i en stol, i stedet for at love livstidsgaranti !!!

Fik da lidt ud af mit brok men håber nu alligevel jeg kan styre det lidt når jeg om 3 uger kan hente den nye ring

Anmeld

16. februar 2012

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

uha der er så mange historier

2 timer efter jeg havde afleveret min datter i vuggestuen, begyndte jeg at tudbrøle fordi jeg savnede hende

hver dag når jeg henter hende, må jeg virkelig koncentrere mig om at holde tårerne tilbage især når hun kommer løbende i armene på mig og siger MOAR....

jeg græder over ALT i fjernsynet, jamen simpelthen alt....

hvis min mand skælder vores datter ud, begynder jeg at græde...

jamen der er så mange ting, lige nu kunne jeg så græde fordi vores lille hund først kommer hjem imorgen, og jeg har været sammen med hende hele dagen...

jeg er bare en HORMONELLA.... puh ha

nåhhhh heheh, fantastiske de hormoner altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.