putteritual kan skade barns hjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. februar 2012

roenlund

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

kimfrit

Jeg kan slet ikke bære når min datter ligger i det andet rum og bare græder, går altid derind og sidder lidt hos hende, nuser hende i håret, hvis det er det hun har brugt for.

Kan selv huske da jeg var lille, og lå inde på et mørkt værelse og var bange og ked af det inde man faldt i søvn

Anmeld

15. februar 2012

roenlund

kimfrit skriver:

Jeg kan slet ikke bære når min datter ligger i det andet rum og bare græder, går altid derind og sidder lidt hos hende, nuser hende i håret, hvis det er det hun har brugt for.

Kan selv huske da jeg var lille, og lå inde på et mørkt værelse og var bange og ked af det inde man faldt i søvn

jeg er helt enig ingen børn skal græde uden at blive trøstet.

og her er argumentet til alle dem som bruger argumentet det er der ingen der har taget skade af...

Anmeld

15. februar 2012

Koen.

herhjemme er vi absolut heller ikke tilhænger af at de skal græde sig i søvn, det holder mit hjerte slet ikke til at høre på

Anmeld

15. februar 2012

modesty

Er det metoden godnat og sov godt der hentydes til? Eller blot at lade sit barn ligge og skrige? Jeg bruger ikke godnat og sov godt, og har heller ikke tænkt mig at gøre det, men man har misforstået metoden hvis man tror at det drejer sig om at baby skal græde sig i søvn.

Anmeld

15. februar 2012

L&V

roenlund skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48208057:puttemetode-kan-skade-barns-hjerne.html

Det er da helt vildt at kun 21% syntes at det ikke er iorden, for mig er det overgreb på børn.

Håber da virkelig det åbener øjnene på dem som bruger den metode, børn græder jo ikke for sjov for pokker

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

SÅ ENIG!!!! - Jeg køber simpelthen ikke den med at børn bare skal græde sig i søvn, fordi de styrer deres forældre på den måde. Nix.

Børn skal have kærlighed og de skal være trygge. Hvis de er trygge falder de i søvn.

Hvis de knirker, så lytter man lige. Hvis de græder, så trøster man dem!!!

Anmeld

15. februar 2012

roenlund

Månsson skriver:

Det er da helt vildt at kun 21% syntes at det ikke er iorden, for mig er det overgreb på børn.

Håber da virkelig det åbener øjnene på dem som bruger den metode, børn græder jo ikke for sjov for pokker

jeg studsede også meget over at det kun var 21%

Anmeld

15. februar 2012

roenlund

Zafir skriver:

SÅ ENIG!!!! - Jeg køber simpelthen ikke den med at børn bare skal græde sig i søvn, fordi de styrer deres forældre på den måde. Nix.

Børn skal have kærlighed og de skal være trygge. Hvis de er trygge falder de i søvn.

Hvis de knirker, så lytter man lige. Hvis de græder, så trøster man dem!!!

selvfølgelig lytter man til sit barn, jeg springer jo heller ikke ind til Liam bare han åbner munden, men græder han så trøster jeg så han føler sig tryg...

Anmeld

15. februar 2012

132319

Alt er relativt og jeg synes ikke at artiklen reflekterer over at det jo trods alt er forældrene der kender deres børn allerbedst.

Min datter kan/vil IKKE falde i søvn hvis jeg er i rummet, overhovedet! Jeg kan sidde derinde i 2-3 timer og nusse, synge og lulle og hun lægger sig bare ikke til at sove!

At hun klynker lidt i 3-5 minutter inden hun sover, har jeg intet problem med, hun ved hvor jeg er og falder som sagt bare ikke i søvn hvis jeg er hos hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.