hvor lang tid efter stikpille(r) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

MissTas

Mor til Liva skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, men fik at vide om aftenen da jeg fik stikpillen at jeg var helt lukket og at der var lidt livmoderhals tilbage og det var på min termins dag...

Ja, det gik rigtig hurtigt - så jeg kan kun snakke godt om det

Ih, det blir spændende... X fingre for at du får en lige så hurtig fødsel og du skal i hvertfald ikke frygte at blive sat i gang

nej, frygter det heller ikke.. men håber stadig på at det sker helt af sig selv i den her uge kunne godtnok være dejligt.. ellers må jeg lige vente de 8 dage til min termin ..

håber lidt at jeg er åben nok på terminen til at de bare kan ta vandet fremfor stikpille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Ryberg

Jeg fik lagt en stikpille kl. 9.30 ... kl.14 fik jeg modbydelige "pille veer" - som ikke gør en skid andet end at gøre ondt... det gjorde at jeg blev indlagt kl.19 om aftenen, med et morfin skud i ballen...

Kl. 00.00 gik mit vand - og så kom der rigtige veer skal jeg love for

kl.2.14 var min dreng ude via. aks...

så der gik vel en 14 timer før jeg gik i fødsel ?

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

MissTas skriver:

nej, frygter det heller ikke.. men håber stadig på at det sker helt af sig selv i den her uge kunne godtnok være dejligt.. ellers må jeg lige vente de 8 dage til min termin ..

håber lidt at jeg er åben nok på terminen til at de bare kan ta vandet fremfor stikpille..

Det kan jeg godt forstå Du har heldigvis et par dage endnu...

Masser af ve støv til dig og rigtig god fødsel

Anmeld

13. februar 2012

Maise86

Jeg fik en stikpille kl 11 om formiddagen og fik stortset veer med det samme. 

De rigtige og gode veer startede omkring kl 17 og kl 5.00 var min søn født. Jeg blev sat igang 39+5.

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

MissTas skriver:

det gik da alligevel forholdsvis hurtigt.. hvor lang var din livmoderhals inden du fik lagt stikpille ?

2 cm

og ja det gik fint hurtigt..

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

Maise86 skriver:

Jeg fik en stikpille kl 11 om formiddagen og fik stortset veer med det samme. 

De rigtige og gode veer startede omkring kl 17 og kl 5.00 var min søn født. Jeg blev sat igang 39+5.

hold da op.. dit forløb vil jeg gerne have smil.. håber jeg er en af dem hvor veerne bare kommer med det samme..

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

nettemor skriver:

2 cm

og ja det gik fint hurtigt..

mon ikke også mit gør det så.. min er 1 cm i dag og der er stadig en uge til jeg blir sat i gang ..

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

MissTas skriver:

mon ikke også mit gør det så.. min er 1 cm i dag og der er stadig en uge til jeg blir sat i gang ..

så tror jeg da nok det skal gå hurtigt mon ikke det går igang af sig selv inden

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

nettemor skriver:

så tror jeg da nok det skal gå hurtigt mon ikke det går igang af sig selv inden

det håber jeg.. ville hvert fald være skønt !! men tror jeg går til igangsættelsen desværre .. ved ikk hvorfor

Anmeld

13. februar 2012

Tona

MissTas skriver:

lige en lille afstemning om hvor lang tid der gik før jeres fødsel virkelig var i gang efter at været blevet sat i gang med stikpiller..

føder jeg ikke inden den 21. bliver jeg nemlig sat i gang der i starten af næste uge..

uddyb gerne hvor lang tid der gik fra første pille til næste og fra hvornår veerne virkelig tog til og sådan

Jeg fik lagt stikpillen op kl. 20.00.

Kl. 02.30 begyndte veerne og var stærke fra start.

Kl. 08.00 afsted på sygehuset.

Kl. 18.24 blev Amanda født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.