hvor lang tid efter stikpille(r) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor mange timer gik der før din fødsel virkelig var i gang efter at have fået lagt stikpiller op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.160 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

MissTas

lige en lille afstemning om hvor lang tid der gik før jeres fødsel virkelig var i gang efter at været blevet sat i gang med stikpiller..

føder jeg ikke inden den 21. bliver jeg nemlig sat i gang der i starten af næste uge..

uddyb gerne hvor lang tid der gik fra første pille til næste og fra hvornår veerne virkelig tog til og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Følger lige med her.

Jeg bliver sat i gang på onsdag (41+3), hvis jeg ikke har født inden

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Fik lagt stikpille kl 8. fik lidt småveer, regelmæssige men de gik i sig selv igen. Tog hjem og sov, slappede af og hyggede med familien.

Kl 17 var der ved at være godt gang i dem igen.

kl 20 tog vi på fødegangen. Fik taget vandt ca kl 21. og kl 03.18 sad jeg med guldet i armene

Anmeld

13. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg blev sat igang med stikpiller mandag den 23 Januar og fødte onsdag morgen den 25 Januar

Jeg orker ikke lige at tælle timer  Mandag morgen klokken 9 ca. til onsdag morgen klokken 7:38

Mine rigtige veer startede først tirsdag eftermiddag

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

PT skriver:

Følger lige med her.

Jeg bliver sat i gang på onsdag (41+3), hvis jeg ikke har født inden

helt i orden

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

MissTas skriver:

lige en lille afstemning om hvor lang tid der gik før jeres fødsel virkelig var i gang efter at været blevet sat i gang med stikpiller..

føder jeg ikke inden den 21. bliver jeg nemlig sat i gang der i starten af næste uge..

uddyb gerne hvor lang tid der gik fra første pille til næste og fra hvornår veerne virkelig tog til og sådan

Hej

Jeg fik en stikpille en tirsdag aften ved kl 20 om aftenen ca.

I løbet af natten blev jeg øm i min læn og havde varmepude liggende i sengen og fik små veer. (ikke nogen som gjorde ondt ondt)

Kl. 8 onsdag morgen var jeg ca 1 1/2 cm åben og JM kunne tage vandet - kort tid efter fik jeg veer og de kom bare strømmende og gjorde ondt..

Kl. 12.15 blev min datter født

Så her var det en hurtigt fødsel - det gjorde sgu ondt fordi jeg åbnede mig fra 1 1/2 til 10 cm fra kl 8-11.30.

Held og lykke med din fødsel

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

nettemor skriver:

Fik lagt stikpille kl 8. fik lidt småveer, regelmæssige men de gik i sig selv igen. Tog hjem og sov, slappede af og hyggede med familien.

Kl 17 var der ved at være godt gang i dem igen.

kl 20 tog vi på fødegangen. Fik taget vandt ca kl 21. og kl 03.18 sad jeg med guldet i armene

det gik da alligevel forholdsvis hurtigt.. hvor lang var din livmoderhals inden du fik lagt stikpille ?

Anmeld

13. februar 2012

B&J

jeg fik min første stik pille den 1 marts og frem til den 3marts hvor jeg fik veer om aften kl 21.30

Anmeld

13. februar 2012

MissTas

Mor til Liva skriver:

Hej

Jeg fik en stikpille en tirsdag aften ved kl 20 om aftenen ca.

I løbet af natten blev jeg øm i min læn og havde varmepude liggende i sengen og fik små veer. (ikke nogen som gjorde ondt ondt)

Kl. 8 onsdag morgen var jeg ca 1 1/2 cm åben og JM kunne tage vandet - kort tid efter fik jeg veer og de kom bare strømmende og gjorde ondt..

Kl. 12.15 blev min datter født

Så her var det en hurtigt fødsel - det gjorde sgu ondt fordi jeg åbnede mig fra 1 1/2 til 10 cm fra kl 8-11.30.

Held og lykke med din fødsel

ja, det gik da rimelig hurtigt ved dig .. håber mit kommer til at gå lige så stærkt med at få veer og sådan..

inden du fik lagt stikpille, hvor lang var din livmoderhals der ?

der er en uge til jeg bliver sat i gang og min er på nuværende tidspunkt ca. 1 cm

Anmeld

13. februar 2012

Mor til L&S

MissTas skriver:

ja, det gik da rimelig hurtigt ved dig .. håber mit kommer til at gå lige så stærkt med at få veer og sådan..

inden du fik lagt stikpille, hvor lang var din livmoderhals der ?

der er en uge til jeg bliver sat i gang og min er på nuværende tidspunkt ca. 1 cm

Det ved jeg faktisk ikke, men fik at vide om aftenen da jeg fik stikpillen at jeg var helt lukket og at der var lidt livmoderhals tilbage og det var på min termins dag...

Ja, det gik rigtig hurtigt - så jeg kan kun snakke godt om det

Ih, det blir spændende... X fingre for at du får en lige så hurtig fødsel og du skal i hvertfald ikke frygte at blive sat i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.