Hvorfor kommer han ikke ud?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

babymus77

Rigtig god fødsel ;-) glæder mig til fb og billeder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

et sidste forsøg på at få gang i det. skrædderstilling, så der bliver trykket nedaf af baby. og jeg mener et godt strykke tid, go fødsel.

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Eliza skriver:

stadig ikke en skid her.. han kommer ikke selv, så tror jeg må vente til fredag når de tvinger ham ud..

Jeg kender følelsen 

Har desværre ikke noget ekstra vestøv, jeg kan sende i din retning, men god fødsel, når du kommer så langt 

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
babymus77 skriver:

Rigtig god fødsel ;-) glæder mig til fb og billeder...

Tak skal du have. Nu er der heldigvis ved at komme en ende på det hele - bliver sat i gang i morgen 

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
lisbeth jess skriver:

et sidste forsøg på at få gang i det. skrædderstilling, så der bliver trykket nedaf af baby. og jeg mener et godt strykke tid, go fødsel.

Tak for råd - det må jeg hellere prøve af med det samme 

Og tak 

Anmeld

15. februar 2012

Eliza

PT skriver:

Jeg kender følelsen 

Har desværre ikke noget ekstra vestøv, jeg kan sende i din retning, men god fødsel, når du kommer så langt 

virker pillerne??

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

Mom In The Making skriver:

For 4 måneder og 10-11 dage siden. hah. fik vidst ikke udtrykt mig klart nok. Mente bare at jeg også gik så længe dengang.

-Sheila

Griner!

Anmeld

18. februar 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Griner!

Anmeld

18. februar 2012

Pige2009

PT skriver:

Det var da dejligt, at du ikke behøvede at blive sat i gang. 

Selv sidder jeg og tæller timer til i morgen, hvor jeg sættes i gang. Men hvis jeg havde haft det bedre fysisk (ie ingen konstant kvalme, halsbrand osv), ville jeg også have ventet og set, om den ville starte af sig selv.

Har ikke været på herinde et par dage, men er der sket noget så?

Anmeld

18. februar 2012

chael

PT skriver:

Piger, jeg bliver lige nødt til at dele mine frustrationer lidt med jer.

Jeg er nu gået 6!!! dage over tid, og jeg kan slet ikke klare det mere.

Jeg har det fysisk dårligt det meste af tiden med kvalme, opkast og halsbrand.

De sidste 6 uger ca har jeg haft masser af snydeveer, som jeg hver gang troede betød, at jeg var på vej i fødsel, men i går da jeg var til jm, kunne hun ikke engang lave en hindeløsning på mig - så lukket var jeg!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og jeg føler slet ikke, jeg kan overskue at være gravid bare en time mere.

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der ikke er sket noget inden, men der er bare rigtig lang tid til onsdag, når man hverken kan spise, drikke eller sove.

Ved ikke helt, hvad jeg ville med dette indlæg, men det var skønt at få luft (knus og gode råd modtages gerne ).

Tak for at du læste med.

Uhha hvor kan jeg genkende det

Gik 6 dage over med min første og 8 dage over med min 3. Nummer 2 kom 14 dage før

Pøj pøj med fødslen, den er liiiige om hjørnet

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.