Hvorfor kommer han ikke ud?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leonora skriver:

Åhhhhh jeg kan SÅ meget huske den følelse du sidder med som var det igår. Det er en hæslig ventetid især når man har det skidt det sidste stykke tid.

Jeg gik 11 dage over tid og fik zoneterapi og det satte omgående veer igang. Kan varmt anbefale det. Og selv om det ikke sætter noget igang er det afslappende og det er sundt for den belastede krop.

Og jeg ved det er hårdt nu men du får en meget færdig baby ud og jeg har klart kunne se og mærke forskel på mine piger. Den første er født 14 før tid og den anden 11 dage over.

Jeg håber du holder ud lidt endnu og lige om lidt er ventetiden slut :-)

Go week :-)

Tak for de opmuntrende ord. Jeg håber også, han snart kommer ud - men enden er nær uanset hvad. Max tre dage tilbage 

God søndag til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frk Mig skriver:

Man kan se på den lyse side at du bliver ikke ved med at være gravid .. Men er sikker på at lige om snart skal han nok komme ud .. et godt råd er ikke at være aktiv .. jeg fik afvide af en jm at jeg skulle traske rundt så kom der veer .. ikk en skid .. men det gjorde de da jeg slappede helt af .. 

Jeg er nu ellers ved at være ret overbevidst om, at jeg kommer til at være den første evigheds-gravide ever 

Jeg har prøvet både at gå lange ture og at sidde på min flade og lave ingenting - men lige meget hjælper det 

Anmeld

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Eliza skriver:

jeg ha ingen råd.. vil bare lige smide et  og sige, du er ikke alene

Har du fået din ud endnu?

Det er bare så frustrerende at blive ved med at vente - som du jo også ved 

Anmeld

12. februar 2012

maria_wlt

Kan godt huske det.. Man sidder der med den store "dunk" og gider ikke mere.

Jeg mærkede intet før vandet gik 6 dage over med Ene.. 

DET KOMMER 

Anmeld

12. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

Jeg er nu ellers ved at være ret overbevidst om, at jeg kommer til at være den første evigheds-gravide ever 

Jeg har prøvet både at gå lange ture og at sidde på min flade og lave ingenting - men lige meget hjælper det 

ej nu må han da lige komme ind i kampen og komme ud til hans mor ..

Anmeld

12. februar 2012

Eliza

PT skriver:

Har du fået din ud endnu?

Det er bare så frustrerende at blive ved med at vente - som du jo også ved 

IKKE en skid om jeg har!! og INGEN tegn på at den unge nogen sinde vil finde kanalen! GRRRR

men de går da igang med at tvinge ham ud hvis han ikke selv finder vej inden fredag...

noget nyt hos dig??

Anmeld

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Eliza skriver:

IKKE en skid om jeg har!! og INGEN tegn på at den unge nogen sinde vil finde kanalen! GRRRR

men de går da igang med at tvinge ham ud hvis han ikke selv finder vej inden fredag...

noget nyt hos dig??

Nej, heller intet nyt her. 

Han har det for godt derinde 

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der intet er sket inden. Føles som evigheder væk - som du helt sikkert kan sætte dig ind i.

Skal vi ikke håbe, at vi begge har vores små i armene i løbet af i morgen?

Anmeld

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Frk Mig skriver:

ej nu må han da lige komme ind i kampen og komme ud til hans mor ..

Helt enig - jeg har endda prøvet at bestikke ham med alle de ting, han må få, når han kommer ud, men han er fuldstændig ligeglad 

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

PT skriver:

Piger, jeg bliver lige nødt til at dele mine frustrationer lidt med jer.

Jeg er nu gået 6!!! dage over tid, og jeg kan slet ikke klare det mere.

Jeg har det fysisk dårligt det meste af tiden med kvalme, opkast og halsbrand.

De sidste 6 uger ca har jeg haft masser af snydeveer, som jeg hver gang troede betød, at jeg var på vej i fødsel, men i går da jeg var til jm, kunne hun ikke engang lave en hindeløsning på mig - så lukket var jeg!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og jeg føler slet ikke, jeg kan overskue at være gravid bare en time mere.

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der ikke er sket noget inden, men der er bare rigtig lang tid til onsdag, når man hverken kan spise, drikke eller sove.

Ved ikke helt, hvad jeg ville med dette indlæg, men det var skønt at få luft (knus og gode råd modtages gerne ).

Tak for at du læste med.

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente. Jeg gik selv 15 dage over tid og fødte først 42+1

Anmeld

12. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Baagøe skriver:

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente. Jeg gik selv 15 dage over tid og fødte først 42+1

Det var godt nok længe, du fik lov til at gå.  Jeg tror, jeg ville gå ud af mit gode skind, hvis det var mig.

På onsdag bliver jeg sat i gang, så forhåbentligt kommer han senest ud der/torsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.