Hvorfor kommer han ikke ud?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Eliza

PT skriver:

Nej, heller intet nyt her. 

Han har det for godt derinde 

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der intet er sket inden. Føles som evigheder væk - som du helt sikkert kan sætte dig ind i.

Skal vi ikke håbe, at vi begge har vores små i armene i løbet af i morgen?

stadig ingen baby her.....

har dog haft en overnatning på sygehuset fordi manden insisterede på jeg ringede til FG pga kraftig hovedpine..

de ville gerne se mig, mit blodtryg var lige højt nok og der var protein i min urin så de beholdte mig... amen det var bare ikke lige det jeg havde brug for.. har ALDRIG sovet så dårligt!!

men alt var fint idag og min blodprøve var os fino så vi stiler stadig mod enden fredag, og jeg tvivler efterhånden kraftigt på han komme af sig selv..

håber din bebs er mere samarbejdsvillig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Eliza

nå ja og så er der lige den med at jeg har fødselsdag tirsdag og selvom jeg runder 25 er jeg bare IKKE klar til at dele dagen

så han har bare at være her inden D 21. så vi kan få hver vores dag...

Anmeld

13. februar 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente. Jeg gik selv 15 dage over tid og fødte først 42+1

Helt det samme her.. 42+1. Så er det ved at være godt tungt det hele.

-Sheila

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

PT skriver:

Det var godt nok længe, du fik lov til at gå.  Jeg tror, jeg ville gå ud af mit gode skind, hvis det var mig.

På onsdag bliver jeg sat i gang, så forhåbentligt kommer han senest ud der/torsdag 

Trak den til det sidste, da jeg helst ikke ville have prikket vandet eller sættes igang med stikpille. De fire jeg kender, der har prøvet det havde alle veer i mere end 24 timer inden de fødte og min strategi virkede, da jordemoderen lavede en hindeløsning og mi fødsel var relativ nem og hurtig

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

Mom In The Making skriver:

Helt det samme her.. 42+1. Så er det ved at være godt tungt det hele.

-Sheila

Hvornår bliver du sat i gang?

Anmeld

13. februar 2012

skøjte-prinsessen

jeg spiste oksekøds suppe til aftensmad og dagen efter kl. 12.09 var min datter kommet til verden

Anmeld

13. februar 2012

MomInTheMaking

Baagøe skriver:

Hvornår bliver du sat i gang?

For 4 måneder og 10-11 dage siden. hah. fik vidst ikke udtrykt mig klart nok. Mente bare at jeg også gik så længe dengang.

-Sheila

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Eliza skriver:

stadig ingen baby her.....

har dog haft en overnatning på sygehuset fordi manden insisterede på jeg ringede til FG pga kraftig hovedpine..

de ville gerne se mig, mit blodtryg var lige højt nok og der var protein i min urin så de beholdte mig... amen det var bare ikke lige det jeg havde brug for.. har ALDRIG sovet så dårligt!!

men alt var fint idag og min blodprøve var os fino så vi stiler stadig mod enden fredag, og jeg tvivler efterhånden kraftigt på han komme af sig selv..

håber din bebs er mere samarbejdsvillig!

Er der sket mere hos dig?

Jeg har lige aftalt tid for at blive sat i gang i morgen -  at i dag vil være min sidste dag som gravid

Anmeld

14. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Baagøe skriver:

Trak den til det sidste, da jeg helst ikke ville have prikket vandet eller sættes igang med stikpille. De fire jeg kender, der har prøvet det havde alle veer i mere end 24 timer inden de fødte og min strategi virkede, da jordemoderen lavede en hindeløsning og mi fødsel var relativ nem og hurtig

Det var da dejligt, at du ikke behøvede at blive sat i gang. 

Selv sidder jeg og tæller timer til i morgen, hvor jeg sættes i gang. Men hvis jeg havde haft det bedre fysisk (ie ingen konstant kvalme, halsbrand osv), ville jeg også have ventet og set, om den ville starte af sig selv.

Anmeld

14. februar 2012

Eliza

PT skriver:

Er der sket mere hos dig?

Jeg har lige aftalt tid for at blive sat i gang i morgen -  at i dag vil være min sidste dag som gravid

stadig ikke en skid her.. han kommer ikke selv, så tror jeg må vente til fredag når de tvinger ham ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.