Hvorfor kommer han ikke ud?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.457 visninger
44 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Piger, jeg bliver lige nødt til at dele mine frustrationer lidt med jer.

Jeg er nu gået 6!!! dage over tid, og jeg kan slet ikke klare det mere.

Jeg har det fysisk dårligt det meste af tiden med kvalme, opkast og halsbrand.

De sidste 6 uger ca har jeg haft masser af snydeveer, som jeg hver gang troede betød, at jeg var på vej i fødsel, men i går da jeg var til jm, kunne hun ikke engang lave en hindeløsning på mig - så lukket var jeg!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og jeg føler slet ikke, jeg kan overskue at være gravid bare en time mere.

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der ikke er sket noget inden, men der er bare rigtig lang tid til onsdag, når man hverken kan spise, drikke eller sove.

Ved ikke helt, hvad jeg ville med dette indlæg, men det var skønt at få luft (knus og gode råd modtages gerne ).

Tak for at du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Mimic

ud og gå en god lang tur   det virker af og til

sender masser af ve støv i din retning

Anmeld

11. februar 2012

Frk Mig

PT skriver:

De sidste 6 uger ca har jeg haft masser af snydeveer, som jeg hver gang troede betød, at jeg var på vej i fødsel, men i går da jeg var til jm, kunne hun ikke engang lave en hindeløsning på mig - så lukket var jeg!!

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og jeg føler slet ikke, jeg kan overskue at være gravid bare en time mere.

På onsdag bliver jeg sat i gang, hvis der ikke er sket noget inden, men der er bare rigtig lang tid til onsdag, når man hverken kan spise, drikke eller sove.

Ved ikke helt, hvad jeg ville med dette indlæg, men det var skønt at få luft (knus og gode råd modtages gerne ).

Tak for at du læste med.

uhh jeg har ondt af dig .. havde håbet at der var kommet et indlæg fra dig med at du havde fået ham ud .. Puster en masse ve-støv efter dig .. jeg havde lige noget i overskud 

Anmeld

11. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mimic skriver:

ud og gå en god lang tur   det virker af og til

sender masser af ve støv i din retning

Jeg har været ude og gå en lang tur i dag - men det hjalp overhovedet ikke 

Tak for vestøvet. 

Anmeld

11. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Frk Mig skriver:

uhh jeg har ondt af dig .. havde håbet at der var kommet et indlæg fra dig med at du havde fået ham ud .. Puster en masse ve-støv efter dig .. jeg havde lige noget i overskud 

Jeg ville også have ønsket, jeg kunne lave et indlæg om, at han var kommet ud. Mon ikke det kommer på et eller andet tidspunkt? 

Jeg tager glædeligt imod al den vestøv, du ikke fik brugt. 

Anmeld

11. februar 2012

Nessie

Har ingen gode råd, men du skal have et meget varmt , og en stor gang vestøv i din retning

Anmeld

11. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Nessie skriver:

Har ingen gode råd, men du skal have et meget varmt , og en stor gang vestøv i din retning

Tusinde tak - det varmer 

Anmeld

11. februar 2012

Leonora

Åhhhhh jeg kan SÅ meget huske den følelse du sidder med som var det igår. Det er en hæslig ventetid især når man har det skidt det sidste stykke tid.

Jeg gik 11 dage over tid og fik zoneterapi og det satte omgående veer igang. Kan varmt anbefale det. Og selv om det ikke sætter noget igang er det afslappende og det er sundt for den belastede krop.

Og jeg ved det er hårdt nu men du får en meget færdig baby ud og jeg har klart kunne se og mærke forskel på mine piger. Den første er født 14 før tid og den anden 11 dage over.

Jeg håber du holder ud lidt endnu og lige om lidt er ventetiden slut :-)

Go week :-)

Anmeld

11. februar 2012

Frk Mig

Jeg ville også have ønsket, jeg kunne lave et indlæg om, at han var kommet ud. Mon ikke det kommer på et eller andet tidspunkt? 

Jeg tager glædeligt imod al den vestøv, du ikke fik brugt. 

Man kan se på den lyse side at du bliver ikke ved med at være gravid .. Men er sikker på at lige om snart skal han nok komme ud .. et godt råd er ikke at være aktiv .. jeg fik afvide af en jm at jeg skulle traske rundt så kom der veer .. ikk en skid .. men det gjorde de da jeg slappede helt af .. 

Anmeld

11. februar 2012

Eliza

PT skriver:

Tak for at du læste med.

jeg ha ingen råd.. vil bare lige smide et  og sige, du er ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.