36+3 og stadig ingen strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Fanny Holbech

Jeg har fået  strækmærker på mine bryster fra mine tidligere graviditeter, men jeg tror først at de kom efter jeg havde født og mælken løb til, hvor de blev meget spændte. 

.... men jeg har ingen på min mave, kun et ar efter et akut kejseersnit, desværre, men det sidder heldigvis så langt nede at man ikke kan se det, når jeg har trusser på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Kamulla

jeg fik strækmærker, men mig mor har aldrig fået nogle, og hun har født 4 børn...

fik de første 3. 34+1, kender flere der først har fået da de gik over termin, under eller efter fødslen, men XxX da for der ingen kommer din vej

Anmeld

11. februar 2012

LykkeB

BigBabyWish skriver:

wow, du er flot og så med kun 25 dage til termin!

jeg fik ikke et eneste strækmærke men om min mor har haft det eller ej skal jeg ikke kunne sige, da jeg er adopteret.

Mange tak  Nej, så kan jeg godt se at det er svært at vide 

Anmeld

11. februar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

for at jeg ikke får nogen! 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Jeg fik lidt på brysterne og måske 2 på hver hofte.. indtil fødslen, da den var overstået havde jeg en del på maven, de kom da baby skulle ud. rigtig øv når man nu var sluppet.

Håber du slipper helt  Men hvis du skulle få nogen, så skidt pyt. Guldklumpen du får ud af det er jo det hele værd!

Anmeld

12. februar 2012

AdamsMor

Jeg fik nærmest en parantes rundt om navlen med 2 mdr igen og såtre paranteser mere den sidste uge... Men det er ikke til at sige, hvordan det bliver med dig - det er vidst forskelligt for alle.
Min kusines mave ligner en tornado og min veninde fik ingen mærker.
Krydser fingre for dig

Anmeld

12. februar 2012

Clisolka

Jeg begyndte at få de første strækmærker omkring halvvejs i graviditeten - og min mor fik dem også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.