36+3 og stadig ingen strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Aalexandra

Jeg fik ikk strækmærker før kort tid inden fødslen og nu efter jeg fødte for snart 2 uger siden har jeg fundet en masse små strækmærker. Det er rigtig øv for min mor fik ikke strækmærker. Men så vil jeg glæde mig over at fødslen gik super godt og at jeg har fået en dejlig lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Sillebob

LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

for at jeg ikke får nogen! 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Sikke en fin mave

Jeg havde ingen strækmærker -  lige indtil de sidste 2 uger af min første graviditet. Da fik jeg lidt over maven, men de blev heldigvis mindre tydelige efter fødslen. Anden gang fik jeg ingen. Min mor fik ingen strækmærker.

Håber du slipper

Anmeld

10. februar 2012

2babygirls

twinny skriver:

Jeg fik strækmærker sent i min graviditet... De er ikke så slemme, sådan nogle små hvide... Men min mor havde nogle store røde nogen. Min mor har født 3 børn og har ingen strækmærker..

Du modsiger lidt dig selv mht din mor

Anmeld

10. februar 2012

Toshiba

LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

de kan komme indtil sidste presse ve

Anmeld

10. februar 2012

dorthemus

LykkeB skriver:

Fik ikke nogen og heller ikke min mor. Min graviditet lignede meget min mors da hun var gravid med mig...havde vildt meget kvalme!

Anmeld

10. februar 2012

LR85

Fik ikke og min mor fin heller ikke

Anmeld

10. februar 2012

twinny

Tina&Martin skriver:

Du modsiger lidt dig selv mht din mor

undskyld min mormor fik 3 børn uden strækmærker...

Det er ikk sådan med to børn, der sover skidt om natten.

Anmeld

11. februar 2012

2babygirls

twinny skriver:

undskyld min mormor fik 3 børn uden strækmærker...

Det er ikk sådan med to børn, der sover skidt om natten.

Fnis

Anmeld

11. februar 2012

lilledittemor

Min mor fik et enkelt strækmærke for hver graviditet. Dvs to

Jeg selv troede at jeg var sluppet uden, men da jeg havde født og maven var "faldet sammen", så kunne jeg se hvide strækmærker under min navle. De er ikke så tydelige og ret overfladiske, så håber at maven kan blive flad igen, alligevel. 

Anmeld

11. februar 2012

Gaia

Jeg fik strækmærker nederst på maven de sidste 14 dage - gik en uge over og der kom altså mange i den uge synes jeg. Nogle af strækmærkerne kunne først ses da jeg havde født. Fordi maven havde været så spændt ud. Håber da du slipper helt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.