36+3 og stadig ingen strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik i strækmærker i graviditeten og har jeres mor også strækmærker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.483 visninger
45 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

LykkeB

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

for at jeg ikke får nogen! 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Fenja09

Jeg fik ingen strækmærker og min mor har heller ingen. Både mht strækmærker, graviditet og fødsel minder det hele meget om min mors.

Det er ikke sikkert at du får nogen, selvom din mor har. Men mange får dem også først de sidste uger eller dage inden fødsel.

for at du ingen får

/Fenja

Anmeld

10. februar 2012

FrkLarsen

LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Jeg har stemt ' Ja, jeg fik strækmærker og det har min mor også.'

De begyndte at titte frem omkring uge 30 

Anmeld

10. februar 2012

Sujan

Jeg er i uge 33 og har heller ingen stræk mærker fået. Men tænker at de nok skal komme... Kunne man virkelig være så heldig ikke at få nogle?

Anmeld

10. februar 2012

LykkeB

Sujan skriver:

Jeg er i uge 33 og har heller ingen stræk mærker fået. Men tænker at de nok skal komme... Kunne man virkelig være så heldig ikke at få nogle?

Nej, det er også sådan jeg tænker.. Så heldig er jeg nok ikke! 

Anmeld

10. februar 2012

4kløver

Har været gravid 5 gange og har ikke fået det på maven.. men fik det ved nr 1 på brysterne da jeg gik fra en b til Dolly patter efter jeg havde født..

Anmeld

10. februar 2012

lycly

Jeg fik strækmærker fra 39+1 og frem til 40+0 hvor jeg fødte . Min mor fik/har også strækmærker, men hun fik ikke på maven som jeg gjorde

Anmeld

10. februar 2012

Frk.S

Jeg fik ingen strækmærker. Min mor har vist lidt, men ikke vildt. Ved så ikke om de kom allerede i hendes 1. graviditet eller i en af de 2 andre.

Anmeld

10. februar 2012

morethanperfect

LykkeB skriver:

Jeg fik ingen strækmærker .. Aner ik om min mor havde .. Hun døde da jeg var lille og min far kan ik huske det

Anmeld

10. februar 2012

twinny

Jeg fik strækmærker sent i min graviditet... De er ikke så slemme, sådan nogle små hvide... Men min mor havde nogle store røde nogen. Min mor har født 3 børn og har ingen strækmærker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.