36+3 og stadig ingen strækmærker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

LykkeB

HeidiØ skriver:

Uuuh der er ikke længe nu

Jeg fik strækmærker, min mor har ingen! .. jeg fik dem omkring uge 25., hvor min mave bare eksploderede!!

Jeg har en veninde som fik strækmærker UNDER FØDSLEN! ..men jeg  for du ingen får, de er virkelig nedern her bagefter

Nej, nu er det jo lige om lidt  Synes bare at tiden går så langsomt nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Lilje82

LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

for at jeg ikke får nogen! 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Jeg var kæmpe stor og og havde ingen stræk mærker hele vejen igennem, de sidste 14 dage før, kunne man ane lidt over navlen, men ellers intet at se, men da jeg havde født kom de på siden.... Aner faktisk ikke om min mor havde strækmærker eller ej med min søster.... Ved mig fik hun ingen, det nåede hun ikke - Jeg er født 8,5 uge for tideligt.

Anmeld

11. februar 2012

LykkeB

MortilCilas skriver:

Jeg flækked totalt!!! Knæhase ned af læggen, inderlår, bryster, mave og sidedeller. Min moar har kun få strækmærker. Men tror mine kom pågrund af de +30kg også fik jeg rigtig meget væske i kroppen, den sidste halvanden måned, det kom nærmest fra den ene dag til den anden!

Super sød babyhule!

Mange tak øv altså.. Jeg har ingen vand i kroppen fået og kun taget 10kg på indtil videre, så jeg er godt tilfreds

Anmeld

11. februar 2012

LykkeB

Muhmi skriver:

Suuuper smuk mavse!

Og jeg har stemt at jeg har fået, men at min mor ingen fik

Mange tak 

Anmeld

11. februar 2012

LykkeB

Super dejligt i har svaret og der er så mange forskellige svar. Kan godt se at jeg ikke må håbe for meget  Tjekker også mig selv i spejlet hver morgen, hehe 

Anmeld

11. februar 2012

LykkeB

-Sigrid- skriver:

Min mor har mange og jeg har endnu flere - og de begyndte at komme i uge 7-8 stk 

Mon ikke du slipper 

Jeg håber det!! Ellers må man jo tage det med 

Anmeld

11. februar 2012

-Sigrid-

LykkeB skriver:

Jeg håber det!! Ellers må man jo tage det med 

Tja, når du har veer eller ammer tænker du ikke på det - så høre det bare sammen med hvordan kroppen ellers har forandret sig 

Anmeld

11. februar 2012

Filippa & Liva

wow, du er flot og så med kun 25 dage til termin!

jeg fik ikke et eneste strækmærke men om min mor har haft det eller ej skal jeg ikke kunne sige, da jeg er adopteret.

Anmeld

11. februar 2012

Jonatansmor

LykkeB skriver:

Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!  Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen? 

- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange? 

for at jeg ikke får nogen! 

Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt.. 

Nul strækmærker, min mor har heller ingen. På trods af 3 børn, mine søskende er tvillinger.

Men har til gengæld fået mange andre irriterende ting efter min graviditet: Sveder helt ekstremt meget, alle mine ar klør helt vildt, jeg har en glubende appetit og har tabt mig 5 kg af min i forvejen meget lille vægt.

Og da jeg kunne se mine ben igen efter mavsen var skrumpet, fandt jeg 2 lårbasser med appelsinhud hele vejen rundt

Altså en god ting man får det lille liv ud af det, er da det eneste der er sådan en omgang værd

Anmeld

11. februar 2012

MorEllen

Jeg fik ingen strækmærker, men min mor fik.
Både min graviditet og fødsel var meget nemmere end min mors, så det behøver ikke nødvendigvis at gå i arv...
Held og lykke med tiden som kommer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.