LykkeB skriver:
Ja, så er der kun 25 dage tilbage til terminen!!
Kan slet ikke vente mere.. Har stadig ikke fået nogen strækmærker, men venter dem stadig lidt, da min mor har rigtig mange strækmærker, men tænker at der vel ikke kan nå at komme så forfærdelig mange, når jeg stadig ikke har fået nogen?
- Hvornår kom jeres strækmærker? Hvis de kom sent i graviditeten, nåede i der stadig at få mange?
for at jeg ikke får nogen! 
Jeg har lavet en afstemning, da jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der har fået strækmærker og om deres mor har det, da mange jo siger at det er arveligt..
Nul strækmærker, min mor har heller ingen. På trods af 3 børn, mine søskende er tvillinger.
Men har til gengæld fået mange andre irriterende ting efter min graviditet: Sveder helt ekstremt meget, alle mine ar klør helt vildt, jeg har en glubende appetit og har tabt mig 5 kg af min i forvejen meget lille vægt.
Og da jeg kunne se mine ben igen efter mavsen var skrumpet, fandt jeg 2 lårbasser med appelsinhud hele vejen rundt 
Altså en god ting man får det lille liv ud af det, er da det eneste der er sådan en omgang værd 
Anmeld