Facebook til 10 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: er det ok at 10 årige er på facebook?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.500 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. februar 2012

Matrem

Hejsa

Hvad synes i om at mange 10 årige har facebook?

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det, da det jo er meget nemt at lave profilen privat og deter nemt at følge med i hvem der har adgang til profilen ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

lycly

Jeg har stemt nej. Kan egentlig ikke rigtig se formålet med, at en 10-årig skal have facebook. I øvrigt skal man vist også være 13 for at kunne oprette sig.

Anmeld

10. februar 2012

Victoriasmor88

Nej jeg synes ikke det er iorden. Man skal også være 13 for at oprette sig. 

Anmeld

10. februar 2012

gonefishing

Matren skriver:

Hejsa

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det, da det jo er meget nemt at lave profilen privat og deter nemt at følge med i hvem der har adgang til profilen ;-)

Har stemt "kun med forældre kontrol", på trods at jeg er imod FB og slet ikke har en profil.

Men jeg kan godt se at hvis man vil være med kammeraterne i skolen osv. så skal man jo have en fb profil idag. -desværre! børn gå ud og find hinanden på legepladsen istedet for!

Anmeld

10. februar 2012

Isabella_mor

Matren skriver:

Hejsa

hvis min dreng til den tid gerne vil have en facebook profil  så vil jeg og kæresten være med inde over så vi undgår at han bliver mobbet/mobber andre osv.... at der ikke bliver lagt noget skidt ud..

Anmeld

10. februar 2012

Matrem

Ja, ved godt at man skal være 13, men som de seneste undersøgelser har vist har 44% af børn mellem 8 og 12 år en facebook profil... og tænker også at det hjælpe børnene med at skrive hurtigere på computer, samt måske også lære dem bedre at stave. for ikke at nævne alt det sociale.

Jeg tænker også at det er sjovt for bedsteforældre og andre i familien, der måske ikke bor så tæt på at kunne følge med i barnets liv på den måde

Anmeld

10. februar 2012

kirsti

Nej, især fordi du ifølge fjæssens regler skal være 13

Anmeld

10. februar 2012

Darling<3

Ja hvis forældrene er med i det, så synes jeg at det er helt fint

Min kusine på 11 synes det er viiiildt hyggeligt at følge med i hvad vores store familie fortager sig

Anmeld

10. februar 2012

Fenja09

Jeg synes generelt at man som forældre bør have kontrol over sine børns færden på nettet, især når de ikke er ældre end 10 år. For mig gælder det uanset om det er Facebook eller andet.

/Fenja

Anmeld

10. februar 2012

lene

Jeg har sagt nej, da reglen hedde man skal være 13 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.