At kigge hus og have is i maven!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Sofia

Hej Maria

Jeg ved der er et RIGTIG fint hus til salg i Nim pt, det ligger på porsgårdsvej 15, i Nim.. 8740 Brædstrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

DK

Maria-s skriver:

Ihhh takker, FEDT med forslag på huse, for markedet er filme noget Uoverskueligt!

Ser rigtig fint ud, men så lige i tilstandsrapporten at der er konstateret skimmelsvamp i kælderen ikke så godt jo........

Men mange tak for dorslaget ellers!

Kan ikke finde ud af om alle boliger dukker op på Boliga.dk og Boligsiden.dk eller om det er smartere at gå ind under de forskellige mæglerkæder og så søge den vej???

Så var det derfor det var så "billigt". Neeej, skimmelsvamp er ikke lige den fede... Man kan ikke yderligere få det endnu mere billigt, og så have de penge der er sparet til at få håndværkere til at fixe det?

Hvad kigger i ellers på pt? Og er dem med det andet hus bitre over at de ikke fik det solgt? Altså er de vendt tilbage med nyt/originalt tilbud?

Anmeld

13. marts 2012

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Hej Maria

Jeg ved der er et RIGTIG fint hus til salg i Nim pt, det ligger på porsgårdsvej 15, i Nim.. 8740 Brædstrup

NØJ det er fint
Blev da helt forelsket der

Anmeld

13. marts 2012

Sofia

_-Kathrine-_ skriver:

NØJ det er fint
Blev da helt forelsket der

Ja, jeg kan ikke linke til det da jeg har mac, men jeg har set det og det er bare så fint og det ligger et fint sted. Jeg gad godt bo der!

Anmeld

13. marts 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Ja, jeg kan ikke linke til det da jeg har mac, men jeg har set det og det er bare så fint og det ligger et fint sted. Jeg gad godt bo der!

Det gad jeg dælme også godt! Ork det ser lækkert ud! Og stort - alle de værelser. Godt energimærke und alles meeen det er vist ikke realistisk på SU 

Anmeld

20. marts 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Riiigtig fint hus. Bare lidt for dyrt til os desværre.... Men tak ellers

Anmeld

21. marts 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Riiigtig fint hus. Bare lidt for dyrt til os desværre.... Men tak ellers

Ja jeg gad godt bygge noget i den stil. Når økonomien forhåbentlig en gang tillader det! Har I gik på noget andet godt?

Anmeld

21. marts 2012

piadas

Årh, det ser dejligt ud! Og rigtig mange værelser!

Ih, nu glæder jeg mig endnu mere, til vores bliver færdigt.

Anmeld

22. marts 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Ja jeg gad godt bygge noget i den stil. Når økonomien forhåbentlig en gang tillader det! Har I gik på noget andet godt?

Vi skal ud og se nogle huse her på søndag, der er bl.a. et nær silkeborg vi synes virker interessant. Men altså.... nu må vi se Efter sidste episode med det i Brædstrup, der tror jeg bare vi har mistet pusten lidt. Vi har snakket om helt at stoppe husjagten for en tid (et år eller 3) og så bare finde en anden lejebolig der bare er meget billigere end den vi bor i nu, så jeg kan få betalt al min gæld af. Men altså det rykker nu i os for at få vores eget!....  INGEN overboer/ underboer/ sideboer og så en have! Uhhhh vi savner at bo i stueplan og bare lige kunne åbne terassedøren og lade hundene løbe ud og lege (eller tisse) uden at skulle i tøj/ barnevogn mv. (drømme-drømme-drømme....)

Anmeld

25. marts 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Vi skal ud og se nogle huse her på søndag, der er bl.a. et nær silkeborg vi synes virker interessant. Men altså.... nu må vi se Efter sidste episode med det i Brædstrup, der tror jeg bare vi har mistet pusten lidt. Vi har snakket om helt at stoppe husjagten for en tid (et år eller 3) og så bare finde en anden lejebolig der bare er meget billigere end den vi bor i nu, så jeg kan få betalt al min gæld af. Men altså det rykker nu i os for at få vores eget!....  INGEN overboer/ underboer/ sideboer og så en have! Uhhhh vi savner at bo i stueplan og bare lige kunne åbne terassedøren og lade hundene løbe ud og lege (eller tisse) uden at skulle i tøj/ barnevogn mv. (drømme-drømme-drømme....)

Hvis jeg var jer ville jeg helt sikkert købe nu. Markedet er perfekt og det er så dødirriterende at være lejer. Vi skal fltyte i den 5. lejebolig her til juni, er så træt af det og det koster i indskud hver gang.. Glæder mig så meget til min kæreste også er uddannet og har job så skal vi købe hus på stedet.

Er spændt på at høre om de huse I skal se i dag. Synes Silkeborg er et skønt sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.