At kigge hus og have is i maven!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Min

Det ligger i nord-øst Brædstrup, tæt på børnehaven Tinggården (ifølge kortet)

Kan du ikke fortælle lidt om Brædstrup (hvis du har tid altså! ) Godt/ skidt. Sådan lidt overordnet?

Vi synes nemlig det virker som en ok hyggelig by med hvad der skal være af muligheder for indkøb, fritidsaktiviteter og pasning/ skole. Men altså vi kender jo ikke byen som sådan?.....

Må man spørge hvorhenne uden for Brædstrup?

Jeg vil gerne fortælle..

Brædstrup har alt hvad du kan ønske dig af indkøbsmuligheder, netto, fakta, ABC, Super Brugsen, Rema 1000. To tanke, q8 og kan ikke huske hvilken en den anden er. Derudove er der skolehallen som ligger i forbindelse med svømmehallen - min mor har en zoneterapiklinik der. Svømmehalen er super, og der er dejligt varmt bassin til at bade med de små. Skolen har jeg kun gået på et år, da jeg gik på Nim skole til og med 7. Det er en ok skole, men der findes "selvfølgelig" rødder i byen! Man kan evt. vælge en skole udenfor Brædstrup, hvis man hellere vil det, der er både i Sdr. Vissing og Nim og jeg mener der er en friskole i Tønning Træden, kan ikke huske om den er lukket! Der er også Brædstrup hallen hvor jeg har spillet håndbold i maaaange år! Og elskede det! Der er en lille hovedgade hvor vi har en skobutik, forskellige tøjbutikker, Fru Møller en fin butik, der er også en god legetøjsbutik. Boghandleren er lige lukket. Et par pizzarier er der også, en grillbar, en kro, og slf Pejsegården hvor man også kan bowle. OG Brædstrup har VERDENS BEDSTE kæmpe genbrugsbutik! Og der er i øvrigt også en rideskole hvor min søster har været meget glad for at ride gennem mange år! Huset ligger tæt på rideskolen og ABC, og jeg synes det er et rigtig fint område!

Jeg er vokset op i Føvling! Det ligger lidt udenfor Brædstrup men har haft al min daglige gang i Brædstrup, da min bedstefar boede der indtil han døde og jeg var der rigtig meget.

Derudover er der Tinget, et "gå i byen sted". Jeg er ikke kommet der så meget, men tror mange er glade for det og det er et sted hvor man mødes med de gamle venner og sådan. Ring sø ligger i nærheden af Brædstrup tæt ved kirken, der er rigtig dejligt om sommeren. Der er heller ikke langt til nedenskov som er en skøn skøn badesø! Derudover går 110eren til både Silkeborg og Horsens med gode forbindelser og natbus - eller det var der i hvert fald da jeg gik på gym! Og skal man tænke langsigtigt i forhold til Noah er der også gode busforbindelser til Tørring gymnasium hvor min søster går pt!

Hvis jeg skal sige lidt negativt om byen så er der grupper af unge som ikke er helt fine i kanten, men mon ikke de findes i alle byer?

Send meget gerne link til huset, jeg kender det med stor sandsynlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

DK

Uhh Eva har sagt alt hvad der er at sige om Brædstrup. Dog vil jeg sige at MANGE af dem jeg kender ikke ønsker deres børn på folkeskolen i Brædstrup. Men som sagt er der mange super gode små skoler og friskoler i nærområdet (hvor mange af ungerne fra Brædstrup og omegn så går på).

Nedenskov sø: Ofte kåret som Danmarks reneste badesø! Der er badebro og sandstrand. Vi kommer der ofte og bader om sommeren, så kan vi lige sige hej og ungerne kan lege. SÅ hyggeligt.

Ellers er der jo også Egebjerg? Det er en lille by i forbindelse med Horsens. Jeg ved ikke om det bliver for landligt? Der er kun 5 min med bil til Horsens og motorvejen. Fakta, spejdere, aktiv idrætsforening, børnehave, vuggestue, god folkeskole (hvor Kirstine går). Jeg synes at i Egebjerg får man virkelig en god kombi af by og land, og det er lidt mere centralt end Brædstrup. Plus at du får en kanon god folkeskole. Der er måske knap så mange "rødder" som i Brædstrup. Tilgengæld måske lidt dyrere?

Anmeld

10. februar 2012

DK

Og mht is i maven. Mikkel og jeg ejede det SLET ikke. Vi tiggede og bad bare om at få lov til at smide penge efter ejeren. Men det var også lige da ejendomsmarkedet peakede

Heldigvis kan vi stadig få det samme for huset nu som da vi købte det. Men da alligevel træls når vi har ejet det i mere end 5 år nu.

Anmeld

15. februar 2012

Maria-s

Åhhhh jeg DUR IKKE til dersens hushandel!..... nJeg er totalt dårlig til at forhandle når det sker i telefon og ikke på skrift. Det der med at "tænke hurtigt" er bare ikke mig!... JEg sidder lige og tuder lidt fordi jeg bare uden videre har smidt 50.000 kr. "ud af vinduet". Ejendomsmægler ringede, vi snakkede, jeg gav vores bud, han himlede op om at DET var slet ikke en mulighed og at det var alt for lavt. BUM så siger idioten her; jamen jeg har godt nok ikke clearet med manden (selvfølgelig har vi haft snakket om det, men alligevel) men vi kan da nok godt strække os til XXXX. Ahhmen det var jo også mere spiseligt sagde han så. Jeg fik dog sagt at han skulle regne med at det var deromkring vi ville strække os til. Men altså NEJ hvor er jeg bare en torsk!!!!! Jeg har sagt til kæresten at næste gang han ringer, så må han ta det der, for det dur jeg da tydeligvis ikke til!........  jeg mangler totalt det der ikon der har en kølle den banker oveni sit eget hoved!.................. og kæresten gir mig ret i at der var jeg da lidt (meget) dum......

Det er noget SKIDT når man allerede ER gået igang med at grave have op og indrette (altså inde i sit hoved, ikke??)....

Modtager gerne køllebank fra dem der har ikonet!!............

Anmeld

15. februar 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Åhhhh jeg DUR IKKE til dersens hushandel!..... nJeg er totalt dårlig til at forhandle når det sker i telefon og ikke på skrift. Det der med at "tænke hurtigt" er bare ikke mig!... JEg sidder lige og tuder lidt fordi jeg bare uden videre har smidt 50.000 kr. "ud af vinduet". Ejendomsmægler ringede, vi snakkede, jeg gav vores bud, han himlede op om at DET var slet ikke en mulighed og at det var alt for lavt. BUM så siger idioten her; jamen jeg har godt nok ikke clearet med manden (selvfølgelig har vi haft snakket om det, men alligevel) men vi kan da nok godt strække os til XXXX. Ahhmen det var jo også mere spiseligt sagde han så. Jeg fik dog sagt at han skulle regne med at det var deromkring vi ville strække os til. Men altså NEJ hvor er jeg bare en torsk!!!!! Jeg har sagt til kæresten at næste gang han ringer, så må han ta det der, for det dur jeg da tydeligvis ikke til!........  jeg mangler totalt det der ikon der har en kølle den banker oveni sit eget hoved!.................. og kæresten gir mig ret i at der var jeg da lidt (meget) dum......

Det er noget SKIDT når man allerede ER gået igang med at grave have op og indrette (altså inde i sit hoved, ikke??)....

Modtager gerne køllebank fra dem der har ikonet!!............

Når han ringer igen siger du eller manden bare at I har tænkt over det og det kan max blive 20.000 I strækker jer! Så har du "vundet" 30.000! og det skal de nok gå med til!

Anmeld

15. februar 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Når han ringer igen siger du eller manden bare at I har tænkt over det og det kan max blive 20.000 I strækker jer! Så har du "vundet" 30.000! og det skal de nok gå med til!

hehe du er sød Jeg tror ikke helt de vil være med til det... Men nu må vi se hvad der sker Vi skal lige ud og se noget nybyggerri i Østbirk her på fredag for at have det til sammenligning. Og så skal vi lige have banken til at regne på, hvad det giver i forskel om måneden

Der er + ved begge huse i forhold til det andet, men det er jo et stort plus at det er nyt frem for fra slut 60'erne, tænker mht. rør, vedligeholdelse mv.

Nu må vi se hvad der sker

Det kan jo være dem med huset vi kigger på slet ikke vil være med til at forhandle og så er der jo ikke noget at komme efter, for vi vilikke gi det det koster

Anmeld

15. februar 2012

Sofia

Maria-s skriver:

hehe du er sød Jeg tror ikke helt de vil være med til det... Men nu må vi se hvad der sker Vi skal lige ud og se noget nybyggerri i Østbirk her på fredag for at have det til sammenligning. Og så skal vi lige have banken til at regne på, hvad det giver i forskel om måneden

Der er + ved begge huse i forhold til det andet, men det er jo et stort plus at det er nyt frem for fra slut 60'erne, tænker mht. rør, vedligeholdelse mv.

Nu må vi se hvad der sker

Det kan jo være dem med huset vi kigger på slet ikke vil være med til at forhandle og så er der jo ikke noget at komme efter, for vi vilikke gi det det koster

Jeg må her lige indskyde, at jeg nok valgte Østbirk frem for Brædstrup! Østbirk er en fin lille by og de har en Kiwi - og jeg ville hellere have Alfred til at gå i skole der + det er MEGET nemmere i forhold til motorvejen og ikke langt til en stor by (Horsens). Glæder mig til at høre mere.

Anmeld

16. februar 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Jeg må her lige indskyde, at jeg nok valgte Østbirk frem for Brædstrup! Østbirk er en fin lille by og de har en Kiwi - og jeg ville hellere have Alfred til at gå i skole der + det er MEGET nemmere i forhold til motorvejen og ikke langt til en stor by (Horsens). Glæder mig til at høre mere.

Østbirk er også noget dyre end Brædstrup......

Men altså der kan jo nå at ske meget på 6 år (jeg tænker med skolemiljø og sådan i Brædstrup, eller?)

Uhhhh jeg er sådan kommet i tvivl om det hele. Det er SÅDAN en stor beslutning det her!.............

Anmeld

16. februar 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Østbirk er også noget dyre end Brædstrup......

Men altså der kan jo nå at ske meget på 6 år (jeg tænker med skolemiljø og sådan i Brædstrup, eller?)

Uhhhh jeg er sådan kommet i tvivl om det hele. Det er SÅDAN en stor beslutning det her!.............

Ja - Østbirk er nok dyrere. Hmm ja der kan ske meget i en by på seks år, men det er jo ca 11 år siden jeg gik der og tror ikke der er forskel. Men det er jo ikke sikkert det kommer til at betyde noget for jer og I kan jo også bare vælge at Noah skal gå på en anden skole, der er som sagt rigtig mange fine små skoler uden for Brædstrup!

Har han ringet igen ejendomsmægleren, er de villige til at forhandle?

Er Østbirk ligeså dyrt som Ry? Og har du tjekket Egebjerg? det er er SKØN by, min kæreste kommer derfra, vi elsker den by!

Anmeld

27. februar 2012

Sofia

Er der noget nyt Maria???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.