At kigge hus og have is i maven!.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Er der noget nyt Maria???

Måskeeeee.... Det hus vi har kigget på i Brædstrup er vi da i gang med at se om vi kan gøre vores Vi ved endeligt her på fredag eller lørdag om deres bank har godkendt det. Og manden herhjemme har sagt vores lejlighed op, så vi SATSER da en del på at det lykkes. Ellers kommer manden min godt nok på arbejde, for sååå ku jeg godt gå hen og begynde at stresse "lidt"!

Men skal vi ikke satse på det lykkes? De har accepteret tilbuddet, de skal "bare" sige endeligt JA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Måskeeeee.... Det hus vi har kigget på i Brædstrup er vi da i gang med at se om vi kan gøre vores Vi ved endeligt her på fredag eller lørdag om deres bank har godkendt det. Og manden herhjemme har sagt vores lejlighed op, så vi SATSER da en del på at det lykkes. Ellers kommer manden min godt nok på arbejde, for sååå ku jeg godt gå hen og begynde at stresse "lidt"!

Men skal vi ikke satse på det lykkes? De har accepteret tilbuddet, de skal "bare" sige endeligt JA.

Uhhh Håber at kunne finde denne frem i morgen -->

Anmeld

1. marts 2012

piadas

Maria-s skriver:

Fedt mand!

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for at det går i orden!

Glæder mig til at høre mer!

Anmeld

6. marts 2012

Sofia

Maria-s skriver:

JUHUUUU - FEDT!!

Anmeld

7. marts 2012

DK

Ihhh så spændende! Så kommer i jo tæt på os!!

skriv så snart det er gået helt igennem!

Anmeld

7. marts 2012

Maria-s

DK skriver:

Ihhh så spændende! Så kommer i jo tæt på os!!

skriv så snart det er gået helt igennem!

Det gik IKKE igennem

Efter de havde accepteret vores bud og HAVDE fået det godkendt af deres bank, ombestemte de sig og blev grådige og ville pludselig have 60.000 kr. mere hvis huset skulle blive vores

Hvad er det for en måde at handle på????

De har kørt om hjørner med os i over 3 uger nu og trukket tiden ud, jeg har aldrig oplevet eller hørt om noget lignende, så nu har vi sagt stop. Vi finder noget andet. Huset har været til salg i over 2 år og JEG tror de er godt naive hvis de virkelig tror de kan få ret meget mere end det vi har budt. Men dem om det. JEG tror DE troede at vi var stormende forelsket i huset og de derfor kunne tillade sig næsten alt. Men det kunne de ikke sådan nogle (og så lige en masse grimme ord).

Men vi kigger videre i samme område. Mon ikke det lykkes os at finde vores drømmehus?

Anmeld

8. marts 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Det gik IKKE igennem

Efter de havde accepteret vores bud og HAVDE fået det godkendt af deres bank, ombestemte de sig og blev grådige og ville pludselig have 60.000 kr. mere hvis huset skulle blive vores

Hvad er det for en måde at handle på????

De har kørt om hjørner med os i over 3 uger nu og trukket tiden ud, jeg har aldrig oplevet eller hørt om noget lignende, så nu har vi sagt stop. Vi finder noget andet. Huset har været til salg i over 2 år og JEG tror de er godt naive hvis de virkelig tror de kan få ret meget mere end det vi har budt. Men dem om det. JEG tror DE troede at vi var stormende forelsket i huset og de derfor kunne tillade sig næsten alt. Men det kunne de ikke sådan nogle (og så lige en masse grimme ord).

Men vi kigger videre i samme område. Mon ikke det lykkes os at finde vores drømmehus?

Eeeiihh hva pokker skal det forestille? Helt ærligt!!! Tænkt at ville smide en hushandel som de har ventet på i to år væk for (i den sammenhæng) sølle 60.000 kr???!?! Øv for jer! Håber snart der dukker noget andet op som er endnu bedre! Klem

Anmeld

8. marts 2012

DK

Ejjjj hvor surt! Godt i satte foden ned og sagde nej tak! I må videre på jagtmarkerne!

Anmeld

8. marts 2012

DK

Har I set det her?

http://home.dk/sag/721H0245?fromSite=Boligsiden&csRef=Boligsiden

Det har været til salg i 535 dage og er allerede faldet 11% i pris. Måske de er klar til mere? Det er sådan et fint hus synes jeg, med lækkert køkken, brændeovn og nye vinduer osv. De har ret mange ting ligner det, men prøv at se bort fra det

Anmeld

8. marts 2012

Maria-s

DK skriver:

Har I set det her?

http://home.dk/sag/721H0245?fromSite=Boligsiden&csRef=Boligsiden

Det har været til salg i 535 dage og er allerede faldet 11% i pris. Måske de er klar til mere? Det er sådan et fint hus synes jeg, med lækkert køkken, brændeovn og nye vinduer osv. De har ret mange ting ligner det, men prøv at se bort fra det

Ihhh takker, FEDT med forslag på huse, for markedet er filme noget Uoverskueligt!

Ser rigtig fint ud, men så lige i tilstandsrapporten at der er konstateret skimmelsvamp i kælderen ikke så godt jo........

Men mange tak for dorslaget ellers!

Kan ikke finde ud af om alle boliger dukker op på Boliga.dk og Boligsiden.dk eller om det er smartere at gå ind under de forskellige mæglerkæder og så søge den vej???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.