Enlige, hvordan klare i den=?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg indrømmer gerne at jeg ELSKER at være alene. Ingen at skal være enig med, eller noget andet. MEN om sommeren især- når man er i forskellige familieparker, jamen ja- så savner man sq da uden tvivl en ved sin side.
Men jeg nyder det alene..

Ja, når jeg ser kærester, enten på den ene eller anden måde, savner jeg det sgu også.. At se nogen holde i hånden, kysse, eller piger skrive herinde, hvordan de siger farvel om morgenen, hvordan deres sexliv er fantastisk osv osv. SÅ savner jeg det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Okay, tror jeg vil gøre et forsøg.. Jeg klæder mig sgu ud, så ingen kan se det er mig

Ellers gå derind, og kom ud udklædt  Ej. 

Du kan da kigge lidt på deres hjemmeside inden du tager derned, hvis du går efter noget bestemt. Så er turen jo ikke så lang 

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Ja, når jeg ser kærester, enten på den ene eller anden måde, savner jeg det sgu også.. At se nogen holde i hånden, kysse, eller piger skrive herinde, hvordan de siger farvel om morgenen, hvordan deres sexliv er fantastisk osv osv. SÅ savner jeg det!

Det kan man jo ikk være foruden.. Men hvis bare ens hverdag er fantastisk- ja så tænker man jo ikk videre over det. (jo om aftenen når man sidder alene foran fjernsynet /eller bar alene)
Men tænk sig (nu ved jeg ikk hvor gaml du er) men jeg kan i hvert fald gå i byen og opføre mig som jeg har lyst til.. Altså- vil jeg have en tur i byen med fest og farver og ingen grænser er det da det jeg gør,..

Anmeld

11. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Kolding

Kender ikke en gang EN i Kolding, desværre...

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Ellers gå derind, og kom ud udklædt  Ej. 

Du kan da kigge lidt på deres hjemmeside inden du tager derned, hvis du går efter noget bestemt. Så er turen jo ikke så lang 

Synes du kommer med rigtig gode bud Nu har jeg oprettet mig på dating.dk - OG betalt og håber det så bære frugt..

Anmeld

11. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Synes du kommer med rigtig gode bud Nu har jeg oprettet mig på dating.dk - OG betalt og håber det så bære frugt..

Hvor spændende 

Håber da du får nogle fristende tilbud derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.