Enlige, hvordan klare i den=?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Mille83

Anonym skriver:

Det er sgu lige før jeg føler mig fristet når du nu selv lægger op til at afprøve det :p haha

Gør det, det er virkelig ikke for sjov.....

Du kan skrive PB og få hans navn på FB, og igen han ved godt jeg skriver det herinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Hvor kommer du fra??

Det kunne jo være at man kendte en eller 2 i nærheden af dig

Kolding

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

prøv at  se siden sinful.dk

Tak.. Hvad er det for en side?

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Gør det, det er virkelig ikke for sjov.....

Du kan skrive PB og få hans navn på FB, og igen han ved godt jeg skriver det herinde.

Haha.. Ville det ikke være lidt mærkelig med en bruger herfras eks? :p hvor gammel er han? Min datter hedder faktisk også nicoline Og er født samme dato 17 maj 2010- måske du snart kan regne ud hvem jeg er

Anmeld

10. februar 2012

Mille83

Anonym skriver:

Haha.. Ville det ikke være lidt mærkelig med en bruger herfras eks? :p hvor gammel er han? Min datter hedder faktisk også nicoline - måske du snart kan regne ud hvem jeg er

Er hun fra samme dato som min Nicoline? Kan ikke huske hvem du er, sorry 

Men nej det er ikke mærkeligt, overhovedet, få nu bare hans fulde navn og find ham på facebook og se om det er noget 

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Da min kæreste og jeg holdte en pause, hvor vi boede hver for sig, var jeg nede i en skøøøn butik vi har i Kolding, der hedder Hotgirl  Og da jeg kom hjem havde jeg min nye "ven" med 

Men jeg savnede da en ordentlig god omgang sex 

Bor faktisk selv i Kolding Jeg har godt set butikken, men ih, jeg kan ikke få mig selv til at gå ind.. I weekenden gik jeg forbi det 4-5 gange og forsøgte med mig selv at komme derind  (Nøjh, hun må have tænkt jeg var sindssyg ekspedienten.) haha

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg har i perioder lidt forskellige.
Men jeg savner ikke sex som sådan. Jeg savner det at have en anden voksen. At det så altid ender i sex, jaa..

Egentlig kan jeg godt lide at være selv. Men ja, sommetider kan det da være træls ikke og have en at dele det hele med - børn/barn, hverdagen, problemer og glæder OG sex. Men nyder nu egentlig den her "egoistiske" hverdag.. Men kærlighed, samværdet med en anden voksen, det intime og en at dele seng med (også ud over sex) savner jeg da også.. Hmm.. Men sådan er tingene bare ikke lige nu. Og det er også okay

Anmeld

10. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

Bor faktisk selv i Kolding Jeg har godt set butikken, men ih, jeg kan ikke få mig selv til at gå ind.. I weekenden gik jeg forbi det 4-5 gange og forsøgte med mig selv at komme derind  (Nøjh, hun må have tænkt jeg var sindssyg ekspedienten.) haha

Bare gå derind 

Hun er SÅ sød hende ekspedienten, og hun forklarer alt om alt 

Du vil ikke fortryde det 

Anmeld

10. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Egentlig kan jeg godt lide at være selv. Men ja, sommetider kan det da være træls ikke og have en at dele det hele med - børn/barn, hverdagen, problemer og glæder OG sex. Men nyder nu egentlig den her "egoistiske" hverdag.. Men kærlighed, samværdet med en anden voksen, det intime og en at dele seng med (også ud over sex) savner jeg da også.. Hmm.. Men sådan er tingene bare ikke lige nu. Og det er også okay

Jeg indrømmer gerne at jeg ELSKER at være alene. Ingen at skal være enig med, eller noget andet. MEN om sommeren især- når man er i forskellige familieparker, jamen ja- så savner man sq da uden tvivl en ved sin side.
Men jeg nyder det alene..

Anmeld

10. februar 2012

Anonym trådstarter

Thalita skriver:

Bare gå derind 

Hun er SÅ sød hende ekspedienten, og hun forklarer alt om alt 

Du vil ikke fortryde det 

Okay, tror jeg vil gøre et forsøg.. Jeg klæder mig sgu ud, så ingen kan se det er mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.